Nieuwe gebruiker uit het noorden

Ruud67

Rookie
15 jun 2021
2
4
Hallo allemaal,

Sinds vandaag heb ik mij ook aangemeld bij MF. Vooralsnog als lezer en wie weet of ik naast dit ook nog wat zal posten. Ik ben 54 jaar en heb sinds 4 jaar mijn motorrijbewijs. Na een Yamaha XR750 Virago en een Honda CBR1000 ben ik nu al toe aan motor 3, een Honda NC750X.

Dit jaar zal ik voor het derde jaar in successie wederom met buscamper en motor op aanhanger op vakantie gaan. Bestemming is nog niet helder maar dat zie ik wel begin augustus. Deze combi omdat ik toch al een buscamper heb en ik ook geen zin heb om 1000 km op dat ding te gaan zitten. Rijden doe ik wel terplekke. Beetje combi tussen comfort en genieten. Ik ben wel ooit met de CBR naar Denemarken gereden maar dat was wel een hele zit met die 900km en 30graden.
Vooralsnog gaat het tochtje alleen en wie weet wat voor reisgezelschap aansluit. Afgelopen jaar 2020 heb ik de Vogezen en Annecy gedaan en het jaar ervoor de Vogezen en Franse Alpen bij Alpes D'Huez. Wilde beide jaren nog richting de Stelvio maar dat is er nog steeds niet van gekomen.
Wie weet wat dit jaar gaat brengen.

Wie weet spreken of zien we elkaar nog ergens op deze site of op de weg.

Ruud
 
:W Ruud
full
Succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan