Nieuwe gebruiker, wederom bijna in bezit van..

Teach

Rookie
1 jul 2004
3
0
Annen
Goedendag allemaal,

Na een aantal jaren ieder voorjaar de kriebels lijkt het zover. Een motorloze periode lijkt bijna voorbij. De voorkeur gaat uit naar een GTR 1000.

Er is wel een dilemma. Ga je voor een ouder model met minder kilometers OF een jonger model met meer kilometers? Ik sta open voor suggesties....

Groet,
Teach.... :]
 
Goedendag allemaal,

Na een aantal jaren ieder voorjaar de kriebels lijkt het zover. Een motorloze periode lijkt bijna voorbij. De voorkeur gaat uit naar een GTR 1000.

Er is wel een dilemma. Ga je voor een ouder model met minder kilometers OF een jonger model met meer kilometers? Ik sta open voor suggesties....

Groet,
Teach.... :]


Allereerst welkom op het MF. joepie, ik ben de eerste

Als ik jou was, zou ik gaan voor een jonger model met meer kilometer. Dit zijn namelijk over het algemeen motoren die langere afstanden achtereen gereden hebben. Hierbij kan de motor motor goed op temp. komen, wat alleen maar bevorderlijk is voor het hele mechanisme.

Een oude motor met weinig kilometers is over het algemeen alleen voor korte ritjes gebrijkt waarbij het blok én de smereing amper op temp. komen. Dit kan echt veel schelen op den duur.

Wat je ook beslist, iig veel plezier gewenst
 
Laatst bewerkt:
Dag allemaal,

In de garage staat op dit moment een GTR 1000 uit 1997 af te koelen. Het is de jongere met meer kilometers geworden. Niet alleen jonger maar ook mooier naar mijn mening. De eerste rit is gemaakt.

Groet,

Teach... :]
 
89417
 
Vraagje:

De voorband moet worden vervangen. Nu overweeg ik ook de achterband te vervangen, zodat beide gelijk zijn. Welke band is een goede band voor een GTR 1000? Volgens informatie zijn er voor deze motor banden van de volgende merken: Pirelli, Dunlop, Michelin en Metzler(?). Wie heeft er een goed advies of ervaring?

Groet,
Teach
 
Terug
Bovenaan Onderaan