nieuwe gebruiker

Welkom (eerste !!!!!). :]

Maar heb je wel aan onze Moderator gevraagd of je hier kosteloos reclame mag maken? Als ik hier Moderator was kostte het je een lieve duit. Jouw potentieel hangt hier rond maar mag je niet ongevraagd benaderen..... :X

En voor Belgen geldt speciaal 4% korting maar tevens 21% toeslag op het standaard tarief.
 
Laatst bewerkt:
Welkom (eerste !!!!!). :]

Maar heb je wel aan onze Moderator gevraagd of je hier kosteloos reclame mag maken? Als ik hier Moderator was kostte het je een lieve duit. Jouw potentieel hangt hier rond maar mag je niet ongevraagd benaderen..... :X

En voor Belgen geldt speciaal 4% korting maar tevens 21% toeslag op het standaard tarief.

Ik zei het toch?

Dit gebeurt er met Belgen die niet luisteren.

Nog een slotje?
 
@ ninja ZX-12R: dat ik een grote fout heb begaan, oke, geef ik toe. ik heb dan ook direct alles gewist ( sig, tekst, bla bla bla ) wat je ook kan (of eerder kon) zien... ik had het maw al van de 1ste keer begrepen hoor...(zie trouwens de reactie van B2)

but, nevermind...regels dienen om te respecteren...en dat zal ik ook doen

het enigste wat nu nog altijd nodig heb is die parts book van een Honda XL350
 
He joh, laat je niet zo door mij opnaaien. Je moet nooit zo nederig je excuus maken... :r Je bent toch geen meisje? Ik zit je alleen te stangen (en heb wel een beetje gelijk) ;)

Voor de rest moet je hier vooral roepen wat je zelf wilt. Als dat niet politiek correct is, is dat iets tussen jou en de mods. Mijn opmerkingen zijn ook niet altijd even O-) maar ik zal altijd ontkennen dat ik dat hier toegegeven heb
 
Wiseco welkom op MF, geachte zuiderbuur
Maar ben te lui om weer te klikken naar andere site
Kom slecht van MF af
Dus nog maar een keer hier netjes voorstellen he????????
 
Ondanks het slotje wat ik je eerder gaf, nog steeds welkom. *D

He joh, laat je niet zo door mij opnaaien. Je moet nooit zo nederig je excuus maken... :r Je bent toch geen meisje? Ik zit je alleen te stangen (en heb wel een beetje gelijk) ;)

Voor de rest moet je hier vooral roepen wat je zelf wilt. Als dat niet politiek correct is, is dat iets tussen jou en de mods. Mijn opmerkingen zijn ook niet altijd even O-) maar ik zal altijd ontkennen dat ik dat hier toegegeven heb
De post sla ik op... Kan altijd nog van pas komen. })
:P
 
Allez, 2de kans dan maar

mezelf ne keer voorstellen buiten de zaak dan:

ben bijna 26 en heb nooit iets anders gezien dan 2 wielers ( en meestal gemotoriseerd ). mijn pa heeft altijd als mekanieker gewerkt in de motocross ( oa: Jacky martens, Johan Boonen, Billy Liles, Georges Jobe, Raymond Boven,... ) maar nu actief in de snelheid GP 125. zelf heb ik lange tijd MX gedaan, maar nu niet meer.
Ik werk nu ook sinds dit jaar in de GP 250 als data analist / telemetrie voor team Yamaha Kurz ( met als piloten Matsudo en Hules )

en voor de statistieken, ja ik ben een Belg :)
Ik woon te Oud - Turnhout, 't geen in 't noorden van belgie ligt, op zo'n 10km van de nederlandse grens ( reusel, eersel richting eindhoven )

dat is't zowat zeker...
 
Terug
Bovenaan Onderaan