Nieuwe gebruikers kunnen zich HIER voorstellen (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,

Ik ben Fraz7a, 27 jaar en woon in Manhattan aan de Maas. Vorige week dan eindelijk (ja eindelijk!!!!!) mijn m-rijbewijs gehaald. Nog niet in het bezit van zo'n stukje vrijheid op twee wielen, maar toch al enigszins gevorderd in mijn zoek-/speurtocht...

Momenteel denk ik aan een Suzuki GSX600F. Heb Gisteren nog een proefritje gemaakt en ben tot de niet al te verrassende conclusie gekomen dat hij veeeeeeeeeeeeeel leuker is dan mijn honda CB500 lesmotor. Maar ik ben er nog niet helemaal uit hoor! Jullie zullen wellicht nog wat vragen van me tegen komen...

Alvast bedankt dan maar.
 
Hallo allemaal. Ik zal me even voorstellen, ik ben Thalicia 23 jaar en kom uit Groningen.Ben al sinds ik me kan herrinneren motormad, en heb gewacht tot dat ik het ´zware rijbewijs´kon halen. Omdat ik maar frusty zou worden wanneer ik constant voor bij geblazen wordt ;) . Leuke site !! Jullie horen nog van me

Groeten uit Grunn
 
Laatst bewerkt:
Motor van FZR400RR-Rookie :
full
 
Wat is er met mijn motor Froggy ?

Groetjes Wouter *D
Hoi naamgenoot die ook nog es op dezelfde motor is gestart. ;)

Je had een foto van je motor bijgevoegd als bijlage bij je post, en Froggy heeft hem even zichtbaar gemaakt, voor de duidelijkheid.

Als je [*imgatt] in je post zet wordt het plaatje van je bijlage als afbeelding in je post gezet (zonder de *).
 
En nog maar eens. Welkom allemaal en veel plezier gewenst
 
Hoi naamgenoot die ook nog es op dezelfde motor is gestart. ;)

Je had een foto van je motor bijgevoegd als bijlage bij je post, en Froggy heeft hem even zichtbaar gemaakt, voor de duidelijkheid.

Als je [*imgatt] in je post zet wordt het plaatje van je bijlage als afbeelding in je post gezet (zonder de *).

Dank voor de uitleg! Groetjes Wouter! :)
 
Hallo luitjes,

Ben Martin Heres, Xanthos de Wizard wannabee tijdens ad&d sessies.
Mijn eigen motor is een GSX 6, voor wie het niet weet (en dat is iedereen denk ik)
dat is een 600cc 1-cylinder, met een heel klein vliegwiel. Max. koppel bij 5500 rpm. Super wendbaar en zeer geschikt voor stads gebruik, waar ik hem dus voor heb.

De 2e motor, meer een soort definitieve bruikleen van pa zeg maar is een BMW R100 uit 84. Prachtig zwart met witte biesjes. Deze gebruik ik voor lange :] ritten. Hier kan ik de hele dag op rijden en nog fris als een hoentje van af stappen.

Waarom een motor? Pa heeft een motormanie, mijn 2 broers hebben een motorrijdbewijs. En dat bleek dus errug besmettelijk te zijn. Daarnaast woonden we op 10 km van Assen.

Andere motoren waar ik veel op heb gereden:
EL250 : Les motor. Had 6 versnellingen, alleen de 6 kon mijn niet trekken :)
Jawa 350 : '76 Veel lol mee gehad, al was het maar omdat de gas kabel een
keer bleef hangen. (was versleten)

Ben nog student .... op een BMW 8-)
 
....dus zal ik me ook maar eventjes kort voorstellen. Lang wordt vervelend.

Voor degenen die bijdehand willen zijn: dikke vinger slaat eigenlijk op een lelijk litteken als gevolg van een schuivertje waarbij ik, het laat zich raden, met mijn hand tussen motor en straat enige meters heb afgelegd. Maar als je je aangesproken voet: ook goed.

Verder: zal het kort houden, maar ik ben in de fortuinlijke positie door mijn werk als journalist bij één van de bladen die ons land rijk is, redelijk vaak van motor wissel. Voordeel is dat boetes niet op mijn naam komen, nadeel is dat áls je dan staande gehouden wordt door een donkelblauwe Passat (inderdaad bij Lelystad), het ook écht raak is...
Heb inmiddels mijn rijbewijs weer terug, dus we doen weer net alsof we er niks van geleerd hebben.

Hier hou ik het even bij, je merkt vanzelf wel wanneer ik het nuttig acht me ergens mee te bemoeien.

Grahoeten!
 
Op maandag 16 september 2002 14:55 schreef Dikke vinger het volgende:
...
Verder: zal het kort houden, maar ik ben in de fortuinlijke positie door mijn werk als journalist bij één van de bladen die ons land rijk is...
wellekuh ?
 
Moet ik dat echt zeggen? Dat je niet gaat denken dat ik hier zit te spioneren of zo, ik moet ook aan mijn integriteit denken...

Kantoor staat in Den Haag...
 
Okee, zonder gekheid; ik zit hier helemaal voor mezelf, heeft niks met mijn werk te maken, daarom vind ik het ook niet noodzakelijk om dat er al teveel bij te betrekken. Alhoewel ik natuurlijk wél het een en ander te weten kom, maar goed, iedereen weet aardig wat over zijn werk, neem ik aan.
ik zit hier op persoonlijke titel, dus laat ik mijn werk er voorlopig lekker buiten.


En mocht het een keer wel uitkomen of anderszins handig zijn, merk je het vanzelf wel.

Goedemorgen trouwens.
 
dus.....ff kijken of dit een beetje een forum is, hoop het wel, ben gxf1100 piloot by the way....
greets, Gizmo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan