Nieuwe gebruikers kunnen zich HIER voorstellen (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo luitjes *D

Het wordt tijd dat ik me eens voorstel!!!

Ben Jochen de Maat, 22jaar jong en woon in Terneuzen. Waar ligt dat? In Zeeuws-vlaanderen mensen, zo'n 40 km van Antwerpen en aan de andere kant van het water ligt Goes.

Heb nu ongeveer een jaartje mijn rijbewijs en ben de trotse eigenaar van mijn R6 :] :] :] Prima brommmertje trouwens!! Heb dat beesje tweede hans gekocht met 1000 kilometers erop :)
De mafkees wilde een andere auto.

Zo genoeg over mij!! vroem vroem :] :]

Groeten mij
 
Ik ben Davy uit Den Haag.

Ik "zwerf" al enige tijd rond op dit forum om wat "kennis" op te doen...

Ik ben nu nog 17, dus ik rijd nu nog een echte brommert, maar ik ga over 3 maanden beginnen met lessen...

Eerste motor-tje zal wel een GS-500 ofzo worden.

Ik volg een studie IT MultiMedia Productie aan het Grafisch Lyseum Rotterdam, daarnaast werkt ik 's avonds en in het weekend als monteur en "track-official" :j bij Coronel KartRacing

verder eigenlijk weinig te vertellen over mezelf, ben namelijk niet zo interresant, maar ik hoop toch wat toe te kunnen voegen aan het forum ;) 8-)
 
Ik ben Arkie ( marco ) en ik ben 29.
Ik rijd op een Blade. Ik woon samen met Inky :9 in Almere. En ik rijd noooooooooiit te hard.... :j
 
Hi all :-)

Ik ben Bert 23 jaar en de trotse bezitter van een Blackbird.

Woonwerkverkeer, vakanties of Nordschleife, you name it I luve it helaas horen bij al die dingen ook kilometers en dus veel banden maar hobby mag wat kosten zeggen ze altijd he...

Woonachtig in Sliedrecht.

Groeten,
Bert
 
Een hele tijd geleden heb ik een keer een topic geopend, waarin ik wel iets over mij zelf heb verteld. Maar ik heb mij dus nog niet officieel voorgesteld in dit topic of in deze hiervoor. Bij deze zal ik iets over mijzelf vertellen, ik ben Eska, ik ben drieëndertig jaar ik woon in Groningen, ik kom van oorsprong uit Friesland ik heb twee kinderen, twee jongens één van vijf en één van zeven, ik werk in de gezondheidszorg. Ik ben in april begonnen met motorrijden en sindsdien razend enthousiast. Zevenentwintig augustus mag ik eindelijk maar toch afrijden, ik hoop, wat natuurlijk logisch is, dat ik in een keer slaag. En dan meteen door naar de winkel om een motor te kopen.

8-)
 
Hallo luitjes *D

Het wordt tijd dat ik me eens voorstel!!!

Ben Jochen de Maat, 22jaar jong en woon in Terneuzen. Waar ligt dat? In Zeeuws-vlaanderen mensen, zo'n 40 km van Antwerpen en aan de andere kant van het water ligt Goes.

Moet je eens naar Doel/Kallo komen scheuren :P
 
Op donderdag 11 juli 2002 23:16 schreef Eska het volgende:ik ben Eska, ik ben drieëndertig jaar ik woon in Groningen 8-) [..]

Welkom Eska en anderen!
Heb ik het goed dat Eska een dames naam is? :)
Zoja zou je, als je een foto hebt, dat willen posten in het topic 'De dames van Motor-Forum'.
Zo krijgen we een aardig beeld van de dames die op motor-forum rondlopen. ;)
Voor de heren: Graag je foto posten op 'De mannen van MF' :P
 
Klopt Eska is een vrouwlijke naam, ben dus vrouw. Zodra ik een geschikte foto heb wil ik hem wel posten, heb er op dit moment niet een voorhanden. Ik heb trouwens ook geen scanner maar dat hoeft nog niet eens zo'n probleem te zijn want mensen in mijn omgeving hebben die wel. Zal dus nog even duren.

8-)
 
Zevenentwintig augustus mag ik eindelijk maar toch afrijden, ik hoop, wat natuurlijk logisch is, dat ik in een keer slaag. En dan meteen door naar de winkel om een motor te kopen.

8-)
Da's een goeie datum, ben ik ook op geslaagd. Je hebt dus niets te vrezen :)

Wel origineel trouwens, registreren, meegaan met toertochten en je daarna voorstellen ;)
 
Klopt Eska is een vrouwlijke naam, ben dus vrouw. Zodra ik een geschikte foto heb wil ik hem wel posten, heb er op dit moment niet een voorhanden. Ik heb trouwens ook geen scanner maar dat hoeft nog niet eens zo'n probleem te zijn want mensen in mijn omgeving hebben die wel. Zal dus nog even duren.

8-)
Er zijn pics gemaakt tijdens de toertocht van het noorden, moet je ook wel op staan..
 
Hi all :-)

Ik ben Bert 23 jaar en de trotse bezitter van een Blackbird.

Woonwerkverkeer, vakanties of Nordschleife, you name it I luve it helaas horen bij al die dingen ook kilometers en dus veel banden maar hobby mag wat kosten zeggen ze altijd he...

Woonachtig in Sliedrecht.

Groeten,
Bert

Welkom Bert op M-F. Ik kom zelf ook uit Slied, kheb er 21 jaar gewoond. Woon nu 1 jaar in Dordrecht.
 
Hey hoi allemaal.
Ik ben nieuw hier en ik ben 13 jaar.
Ja ik weet dat ik erg jong ben, maar ik ben hartstikke gek op motoren.
Mijn broer heeft motor en als ik achterop mag, geeft me dat zo'n kick.
Ik kan niet wachten tot ik zelf een motor heb :9~
 
Hey hoi allemaal.
Ik ben nieuw hier en ik ben 13 jaar.
Ja ik weet dat ik erg jong ben, maar ik ben hartstikke gek op motoren.
Mijn broer heeft motor en als ik achterop mag, geeft me dat zo'n kick.
Ik kan niet wachten tot ik zelf een motor heb :9~

Hallo... ik ben 27 en ja.. je mag Opa zeggen...
 
Op vrijdag 12 juli 2002 14:00 schreef YoungPsycho het volgende:
Hey ...
Sh*t, mijn zusje. Sorry mijn schuld, ik heb haar besmet met het motor-virus met als ongewenste symptoom een MF-verslaving. Vergeef mij a.u.b. voor mijn zondes :}
 
Sh*t, mijn zusje. Sorry mijn schuld, ik heb haar besmet met het motor-virus met als ongewenste symptoom een MF-verslaving. Vergeef mij a.u.b. voor mijn zondes :}
Weten we gelijk zeker dat er van jou geen onbehoorlijke teksten op het forum zullen verschijnen :P

Welkom allemaal.. Have phun. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan