Nieuwe gebruikers kunnen zich HIER voorstellen (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Zoals de titel al zegt, hier kunnen de nieuwe gebruikers zich voorstellen. :)

Omdat het vorige topic alweer aardig vol begint te raken, hier deel 3 van het voorsteltopic.

Deel 1
Deel 2

Ik heet iedereen alvast van harte welkom! :)

Vanwege de databasecrash is dit topic opnieuw aangemaakt, 1 post is hierbij helaas verloren gegaan.
 
kwil niet al te vervelend doen maar een uurtje geleden stonden hier nog 3 posts in :P
Tjeemig zo kom je natuurlijk wel aan een giga banaanscore met al die posts die verdwijnen.
Denk je bij ieder topic 'Wat had ik hier ook alweer weggezet?' Dus dan post je nog maar eens en nog eens en nog eens :+
Zo had ik Tiny (geloof ik) het vorig topic welkom geheten, maar ja, dat was voor niks... nu nog maar eens gedaan.
En voor alle andere wiens naam ik vergeten ben
W E L K O M bij het leukste (meest verslavende) MOTOR-FORUM van Nederland en Belgie
 
Voorlopig hebben zich nog geen nieuwe gebruikers aangemeld in dit topic, maar voor iedereen die zich hier nog voor komt stellen: welkom *D
 
Hallo allemaal,

Ik ben rvd22(Rene) uit Rotterdam. Ik heb nu iets meer dan 1 maand mijn rijbewijs en ik ben de trotse bezitter van een Honda "Shadow" VT700C... ouwertje hoor, uit '86, maar een heerlijkheid om mee te rijden.

iedereen veel plezier!!!

grtz rvd22
 
Jah, mijn beurt om als lid van de "oude garde" iedereen die hier nu nog ff zichzelf voor komt stellen welkom te heten op het enige motor-forum in de benelux.

er zijn er wel meer, maar die tellen voor mij eerlijk gezegd niet mee
 
Hey allemaal!!

Ik ben Johan Schoneveld, 21 jaar, woon in Leeuwarden.
De afgelopen 3 jaar heb ik hier Hogere Informatica gestudeerd en ben nu overgestapt naar Bedrijfkundige Informatica.. Daarnaast werk ik nu 2 jaar op de technische HELLdesk van de postbank.. Niet dat dit allemaal relevant is hiero, maar goed...
Ik heb sinds februarie mijn rijbewijs en ben nu in het bezit van een Honda Sabre V65 1100 (136 PK gnagnagna :} ).
Hij staat helaas stil aangezien de nokkenassen van de staande cilinder het begeven hebben...
Beetje triest dus..
Ik was op zoek naar een leuke Bol D'or 900 of 1100 toen ik min of meer per ongeluk hier terecht kwam..
Supersite is dit!!!
Ik hoop hier veel ervaring en kennis op te doen en jullie zullen me hier dus zeker vaker zien!!

Greetz VKR
 
Laatst bewerkt:
Hoi, ik ben Marc afkomstig uit Spijkenisse.
Ik kijk al een tijdje mee op dit forum, toch
maar eens tijd om me voor te stellen.
Ik ben de trotse eigenaar van een R6,
die motor is zo *D .

De mazzel.

PS. Twister is een nickname die ik al jaren
heb, dus niet nageaapt.
 
hallo motorgasten! :)
Ik ben Niels en ik kom uit regio purmerend(wat trouwens klote is :P )
Ik heb nog geen motor maar je ziet al wat mijn naampje zegt, een cbr of een cb1 he?
Ik heb er echt zin in. Ik zit nog op 6vwo en ik heb mijn auto en vrachtwagenrijbewijs wel al! Ik zie hier veel mensen die er wel naar klinken verstand van te hebben en ik heb nogal wat vraagjes waar ik antwoorden op zoek(zowel nieuwe als al gevraagde) die ik natuurlijk op dit forum kan vinden!
Ik spreek jullie wel!
Gr Niels
 
hallo motorgasten! :)
Ik ben Niels en ik kom uit regio purmerend(wat trouwens klote is :P )
Ik heb nog geen motor maar je ziet al wat mijn naampje zegt, een cbr of een cb1 he?
Ik heb er echt zin in. Ik zit nog op 6vwo en ik heb mijn auto en vrachtwagenrijbewijs wel al! Ik zie hier veel mensen die er wel naar klinken verstand van te hebben en ik heb nogal wat vraagjes waar ik antwoorden op zoek(zowel nieuwe als al gevraagde) die ik natuurlijk op dit forum kan vinden!
Ik spreek jullie wel!
Gr Niels

beter 1 flitspaal in je kofferbak dan 1 plaatje van je kofferbak in de flitspaal.....


Leuke signature :+
 
OK, ook ff een intro van mijn persoontje.

Ik ben Arjen, +- 30 jaar en kom uit de provincie Drenthe. Ik werkt op een administratie van een zorginstelling.

Wat motoren betreft: ben helemaal gek van 2-takten. Ben 10 jaar geleden begonnen met het laten omkeuren tot motor van mijn brommer. Oftewel een Derbi FDS met 90cc, 6bak, grote carb + speciale handgemaakte knalpijp. Dit "brommertje" is nog steeds in mijn bezit. Hierna heb ik een tijd rondgereden op een Honda CR250 supermotard. Sinds kort ben ik in het bezit van een Yamaha TDR250.

Hiernaast heb ik nog 2 auto's: R11 turbo en R19 16v. Dit is dus meteen mijn 2e hobby.

Mochten jullie nog vragen hebben: stel ze!!!!!!!
 
Prikkie is op de motor-forum al bekend. Maar ik ben zijn vriendin.
Ik heb afgelopen donderdag mijn motor-rijbewijs :] *D gehaald en wil nu dus ook een beetje meepraten op dit forum.
Nou is bij deze gelijk mijn vraag of ik een eigen icoontje en gebruikersnaam kan gebruiken. Dat kan niet via het zelfde email adres, dat heb ik al gemerkt. Kan dat wel via een hotmailadres? Of zijn er nog andere mogelijkheden? Graag jullie reactie hierop.
Alvast bedankt! :} :}
PS: mijn nickname is duccie-duc.
 
Prikkie is op de motor-forum al bekend. Maar ik ben zijn vriendin.
Ik heb afgelopen donderdag mijn motor-rijbewijs :] *D gehaald en wil nu dus ook een beetje meepraten op dit forum.
Nou is bij deze gelijk mijn vraag of ik een eigen icoontje en gebruikersnaam kan gebruiken. Dat kan niet via het zelfde email adres, dat heb ik al gemerkt. Kan dat wel via een hotmailadres? Of zijn er nog andere mogelijkheden? Graag jullie reactie hierop.
Alvast bedankt! :} :}
PS: mijn nickname is duccie-duc.
Dat kan via hotmail ja, maar niet via een emailadres waarmee al iemand is geregistreerd. :)

Voor een icoontje, kijk ff hier: http://www.motor-forum.nl/forum/faq.php
 
Hoi, ik ben Marc afkomstig uit Spijkenisse.
Ik kijk al een tijdje mee op dit forum, toch
maar eens tijd om me voor te stellen.
Ik ben de trotse eigenaar van een R6,
die motor is zo *D .

De mazzel.

PS. Twister is een nickname die ik al jaren
heb, dus niet nageaapt.

ok dan............
keb je nog niet zien rijduh in spijk........

veel plezier op dit forum....
 
OK, ook ff een intro van mijn persoontje.

Ik ben Arjen, +- 30 jaar en kom uit de provincie Drenthe. Ik werkt op een administratie van een zorginstelling.

Wat motoren betreft: ben helemaal gek van 2-takten. Ben 10 jaar geleden begonnen met het laten omkeuren tot motor van mijn brommer. Oftewel een Derbi FDS met 90cc, 6bak, grote carb + speciale handgemaakte knalpijp. Dit "brommertje" is nog steeds in mijn bezit. Hierna heb ik een tijd rondgereden op een Honda CR250 supermotard. Sinds kort ben ik in het bezit van een Yamaha TDR250.

Hiernaast heb ik nog 2 auto's: R11 turbo en R19 16v. Dit is dus meteen mijn 2e hobby.

Mochten jullie nog vragen hebben: stel ze!!!!!!!

He Arjen...

Alles goed, jij bent toch van WWW.Renault-tuning.com of niet?
Mzzl... ;)
 
Zo dan ga ik me ook maar ff voorstellen.

Ik ben Arjan Stijner uit Enschede.
Rij vanaf mijn 20e motor.

Ben begonnen op een ZZR-250 (25kw)

Na 2 jaar brommer rijden mag je dan gelukkig op een echte motor.
Dus ik heb een FRZ-1000 gekocht. Daar heb ik nu zo'n 8000km mee gereden
en nog steeds is elke keer weer gaaf.

Ik wil in de winter een supermotard er bij kopen. Denk dat ik die uit
duitsland ga halen, omdat hier in nl is het aanbod bijna niks. (of ik kijk niet
goed)
-------------------------------------------------------------------------------

ff reclame maken :9

Mijn broer heeft zijn eigen motor werkplaats.
Hij zit samen met een goede vriend van hem(die heeft de showroom) in Enschede.

Het heet Motor service Edgar Stijner. Tel 053-4312236
Je kunt er voor alle motoren naar toe.

Voor vragen kun je mij altijd een E-Mailtje sturen.

Mzzl... :9
 
Laatst bewerkt:
duccie-duc: Gefeliciteerd joh!!!

Gaaf, enne ... trouwe Duct bezoekster erbij?
 
Gefeliciteerd duccie-duc :] ! Hallo allemaal ! Heeft duccie duc al een eigen motor of moet je vechten om die van prikkie mee te krijgen ;)
 
Hoi allemaal,

Nog maar een keertje voorstellen aangezien mijn andere post weg is.

Ik ben 23 jaren jong heb nu 2 jaar mijn A-rijbewijs.
Ben werkzaam bij een rijschool in Amsterdam, Verkeersschool Ferry http://www.ferry.nl

Ben helemaal gek van motoren, helaas zelf nog geen maar dat komt nog wel!
 
Beetje flauwekul idee van degene die deze topic heeft gestart. Nieuwe mensen mogen toch zelf wel uitmaken of ze zich voorstellen. We hebben toch het recht te bepalen wat we doen. Maar goed... ik ben toevallig ook nieuw met dit forum. En ik zou mij dus hier kunnen voorstellen. Ik ben de kwaadste niet en hier wat over mij:

Man
21 jaar
12 februari 2001 geslaagd voor mijn motor rijbewijs
12 februari 2003 vol vermogen!!!!

mijn vader heeft een yamaha thundercat... ik rij er regelmatig op en het is super.... ik zie er naar uit zelf mijn eigen motor te kopen.... Dat gaat ook zeker gebeuren... het wordt een van de nieuwe 600cctjes die gaan uitkomen in 2003.... Op dit moment ziet het er naar uit dat honda de beste papieren heeft!!!!

He wat is een bananenscore trouwens?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan