Nieuwe gebruikers kunnen zich HIER voorstellen (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal.
Ik ben Ivo en woonachtig in Udenhout, plaatsje bij Tilburg.
Ik ben 21 zomers jong en heb net iets langer dan 2 maanden mijn rijbewijs.
Ben begonnen op een Suzuki GS500e (25kw). Hier heb ik 2 jaar op rondgetuft.
En heb nu sinds 3 weken een Honda CBR600F gekocht. Hij is uit 1993 en heeft 18.000km op de teller. :) :]
Als iemand in de buurt zin heeft om een keer mee te gaan racen dan hoor ik dat graag! :] :] :]

(Afbeelding)
Leg eens uit, 2 maanden je rijbewijs en al 2 jaar rondgetuft op een GS500E :? :? :?
 
hallo ik ben martijn, 26 jaar en ik heb net mn rijbewijs gehaald, en na een paar proefritjes een bandit 600n aangeschaft, ik heb veel nuttige tips uit dit forum kunnen halen, nog bedankt hiervoor, ik hoop dat ik ook een keertje iets nuttigs te melden heb...
 
Hallo,
Ook ik heb besloten om me te registreren bij een van de leukste forums die ik tot nu toe ben tegengekomen.
Klein overzicht van mijn motorverleden:
Suz GT550
Suz GT750
Kawa 500 III (rubberen frame maar loeisnel)

Nog steeds in mijn bezit:
Kawa Z900
Yamaha TZ750 (Bakker frame, ex Jack Middelburg)
Bakker Bol D'or (Mijn huidige winterproject)

Ik denk dat ik met 9 jaar wegrace ervaring en vele jaren meer sleutelervaring het meeste te vinden zal zijn in de technische hoek en zal dan ook proberen daar behulpzaam te zijn.
 
Heeej mensen,

ik ben Jeroen, 25 jaar uit Zaanstad. Sinds mijn zestiende verslaafd aan motoren. Ben toen begonnen met het opknappen van een RD 200 (DX) uit 1976. Ik werkte toen al een tijd in een brommerzaak en door het sleutelen maar overgestapt op motoren. Daarna mijn rijbewijs (A natuurlijk eerst) gehaald, en een GSX250 gekocht. Na 2 jaar (25 kw beperking) een Yamaha Fazer gekocht. Daar heeel veel mee gereden, ook op circuits. Afgelopen zomer mee naar Frankrijk helaas gecrashed. Heel lullig op zich (dacht ik) maar bike wel total-loss. Een vriend van me reed toen op een Yamaha Thundercat, en daar heb ik toen ook nog even mee gereden (met camera op de tank, film komt op een website die nog gebouwd wordt) en meteen verslingerd. Nu dus zelf ook een Thundercat (98'er) Binnenkort wil ik daar een mooie BOS oval Carbon opzetten, en misschien iets van een under-tail cover, en een hugger. Iemand nog tips?

Nou ja, iemand vragen, technisch mag natuurlijk ook, heb heeel veel aan twee-takten gesleuteld, ik hoor het wel.

Groeten,

Jeroen A.k.a. Thunderswoop (swoop was al vergeven, da's mijn vaste nick)
 
ehm.. Hallow,

Ik ben Patrick 26 jaar moet nog beginnen met het halen van mijn rijbewijs. Maar ik ga dat op korte termijn doen. Verder wil ik hier wat over motoren te weten komen met name choppers.

- pmponer -
 
Hallo allemaal. Ik was hier al eerder, maar sinds ik mijn motor verkocht heb moesten er wat dingen gebeuren.

Allereerst dit kopen:
full

en dus meteen ff opnieuw geregistreerd.
Ik heet dus Rob, kom uit Eindhoven, opleiding HTS-werktuigbouw, heb een commerciele functie op een ingenieursburo en 2 passies: mijn motor en mijn vriendin! Gelukkig mag ik het in die volgorde zeggen, ze rijdt zelf een '97 CBR600F3 :-)
 
FF voorstellen....

Hallo allemaal, mijn naam is Leon en ik woon in Den Haag.
Ik lees dit forum al een tijdje en dacht het wordt een x tijd dat ik me
ook registreer, bij deze. Ik rij Ducati en dat bevalt prima.
Hoor vaak zeggen stukgaatie maar dat is bij mij nog nooit het geval geweest.
Heb deze fiets nu 3 jaar en nog nooit een probleem gehad.

Mzzl.
 
zo... nou ik ben niet echt nieuw hier, maar ik heb wel een nieuwe motor :D

yepp een kawasaki zx-7r uit 1997, met maar 16.000km ;) bye bye rs-125 :P
 
FF voorstellen,
Ik ben Ted, ik ben 42 jaar en 6 jaar geleden 'heropgestapt'.
Inmiddels rijd ik op mijn 2e Fazer 600 rond.
Als je wat over mijn motor en andere hobbies wilt lezen kun je een kijkje nemen op mijn homepage teddamen.tripod.com
Ik ben een beetje een knutselaar dus het zelf sleutelen spreekt mij ook wel aan.
 
Zo, na een tijdje anoniem mee te lezen heb ik mezelf maar geregistreerd.
Ik ben John en sinds oktober 2002 in het bezit van m'n motorrijbewijs.

Ben al wat aan het rondkijken naar een fietsje om vanaf voorjaar 2003 de polderwegen onveilig te gaan maken. })
 
oke, oke ik stel me ook maar ff voor.
Hoewel ik alles al doorgenomen heb( twee dagen tijd) ben ik nog geen rusrijders tegengekomen en heeeeeeel weinig zijspanrijders.
Ligt dat aan mij of worden die hier geband??
Ik rij dus rus en schaam me in jet geheel niet, er gaat voor mij niets boven het gemak om met 80kmh te onthaaste met een vrouw in m`n bakkie en twee kratten bier op de bagage drager, neem van mij aan dat kan een solorijder niet.
Dus kom maar op met het commentaar. :( .
 
Hallo allemaal, ik ben dus ook een nieuwe....
Ik heet Toon (zeg maar dazzler), ben 23 jaar en rij op een XT600Z die vaker uit elkaar ligt dan dat ik hem poets ;) (echt waar hoor)

als jullie nog iets willen weten laat het mij dan ook maar eens weten hé

bye :]
 
Hallo,

Ik ben Saïd (nick Odin) 31 jaar en rijd op een zx6r model '95. Al toen ik een kawa voor de eerste keer zag vond ik het al een mooie machine. Wilde eerst voor een CBR gaan :z .
daar ik deze machines te braaf vond (no offence) ben ik toch maar voor de kawa gegaan :} !. Het enigste waar ik spijt van heb is dat ik niet 10 jaar eerder ben begonnen |( . maar dat haal ik nu ruimschoots in :] ! Wat ik vooral heerlijk vind is het bochtenwerk en dingen doen die niet mogen van de wet })
Ik zie jullie op het forum of op de weg (en niet perse in die volgorde) ;)

groet,

}) din
 
Laatst bewerkt:
Hey,
Zal ik me dan maar eens ff voorstellen. Joeri is de naam DeKleef is de nick. Ik rij momenteel met veel plezier VFR750F uit '90. Jammer dat een gast in een BMW daar ff tijdelijk een einde aan maakte toen hij mij ramde in de file. Ik rij ook in de winter door, trein is niet echt een optie en met t blikje naar A'dam vanaf Nijkerk is wat minder (Nood oplossing, ga nl niet de NS sponseren). Hier voor heb ik een shadow 500 gereden, wel een leuk beginners fietsje. Mijn moeder rijd er nu op. Oja, www.dekleef.nl, hier staan wat foto's *D .

Mazzel,
DeKleef
 
Goeiedag allen tezamen,

Na een behoorlijke tijd diverse forums afgestruind te hebben maar nooit gereageerd te hebben gaat daar nu verandering in komen (is het voornemen...).

Mijn tweewielige jeugd met voertuigen boven het kaliber Zündapp, Tomos 4TL en Berini is begonnen met een VF400F uit '85 (Na het halen van mijn rijbewijs in '90). Hierna volgde een -tja ik weet het...- Lelijke Eend (van de auto's het beste wat je kan overkomen *D ) afgewisseld met een '90 FZR400RR (grijze import, begrenzer met tang en vijl verwijderd). Na de FZR kwam iets woesters, een '97 TL1000S.

En het summum van mijn motorkarriere tot nu toe (what's next??...) is de '02 R1... (uiteraard een rode, deze zijn toch écht sneller :] ).

Grroets enne tot forums!!
 
Hallo allemaal,

Ben al een paar keer aan het rondkijken geweest op dit forum en heb sinds vandaag aangemeld. Ik ben Jaap, 21 jaar, student Technische Bedrijfskunde op de TH Rijswijk (jawel, vlakbij de PPP) en ik woon in 's-Gravenzande. Sinds 21 oktober ben ik, volgens de examinator }) , goed genoeg voor op de weg. Ik rij op een zwarte Suzuki SV 650S uit 2000 en maak zo nu en dan de A4 onveilig met mn rijkunsten.
 
En natuurlijk een plaatje van mn motor. Ging net even niet goed.

Edit: Euh, zou ik nou niet een plaatje van mn fiets in beeld moeten krijgen ipv een icoontje met een attachment?

Bijlage: Zijkant2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo luitjes,

Ik wil allereerst ff zeggen dat dit echt een top site is.
Leuke mensen en leuke topics, ik denk dat ik goed verslaafd word :) !
Ik zal me ook ff voorstellen: Ik ben David, ben 18 jaar en heb bijna mijn motorrijbewijs. Nog niet helemaal dus ;) maar komt er aan :]
Ik heb al wel een motor een yamaha fzr 400, moet hem helaas wel laten begrenzen tot 25 kw :X
Ik spreek jullie wel weer.
Groetjes David
 
Laatst bewerkt:
Hallo alle tezamen. ;)

Ik ben een 25 jarige in breda studerende en vreselijk motorverslaafde meid afkomstig uit harte Brabant (nee,niet breda. Da's slecht mijn tijdelijke verblijf plaats) Ook ik heb me sinds vandaag aan dit onwijs verslavende geheel toegevoegd. :9~ Waarom? Omdat het gewoon vet is om met een heleboel lui te kunnen communiceren die minstens zo motorverslaafd zijn als ik.
Zelf rijden doe ik nog altijd niet. :( Heb helaas nog altijd geen geld om dat gedeelte van het befaamde roze papiertje te gaan bemachtigen. ;( Eerst ff afstuderen! Maar eh, ga jullie vanzelf nog wel weer tegen komen, ergens op dit forum dan wel op de europesche snelwegen. Toch?

Gegroet en tot laterz :+
 
Hallo alle tezamen. ;)

Ik ben een 25 jarige in breda studerende en vreselijk motorverslaafde meid afkomstig uit harte Brabant (nee,niet breda. Da's slecht mijn tijdelijke verblijf plaats) Ook ik heb me sinds vandaag aan dit onwijs verslavende geheel toegevoegd. :9~ Waarom? Omdat het gewoon vet is om met een heleboel lui te kunnen communiceren die minstens zo motorverslaafd zijn als ik.
Zelf rijden doe ik nog altijd niet. :( Heb helaas nog altijd geen geld om dat gedeelte van het befaamde roze papiertje te gaan bemachtigen. ;( Eerst ff afstuderen! Maar eh, ga jullie vanzelf nog wel weer tegen komen, ergens op dit forum dan wel op de europesche snelwegen. Toch?

Gegroet en tot laterz :+

Welkom. Maareh Europese snelwegen :? Er zijn genoeg mooiere wegen, ook bij jou in de buurt:

rijden omgeving eindhoven :9
 
Kwak ze bedoelt het verschil tussen wegen letterlijk en wegen figuurlijk, forum is digitale snelweg. en europese snelwegen daar rijden we toch allemaal (dagelijks) op.
 
Dag Rusrijder... Natuurlijk zijn er meer van ons! Zitten er zo'n 500 van in de URAL DNEPR club. Zouden stuk voor stuk in dit forum passen. Zou dan wel een bron van vermaak zijn als onze onderdeelprijzen ter sprake komen! En het grapje dat ze niet veel kosten , maar dat je er zoveel van nodig hebt, dat is gepikt uit de Alfa Romeo/BLMC/USA Car kringen... Russians Rule!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan