Nieuwe gebruikers kunnen zich HIER voorstellen (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Ik volg het forum al een tijdje en zal me ook even voorstellen. Ik kom uit Zoetermeer en heb sinds een jaar mijn rijbewijs. Ik heb een half jaar rond gereden op een Suzuki intruder VS1400 en rij nu op een gele Honda CBR600F uit 1994. Zo geel als de mijne heb ik ze nog nooit gezien, dus als je een gele ziet rijden, dan moet ik het haast wel zijn. :]
 
2 nieuwe chicks!!
Altijd leuk, vrouwelijke motormuizen :}

Welkom!
check de verschillende onderdelen van het forum, en gebruik de zoek functie om iets terug te vinden.
 
Hallo allemaal,

Mijn naam is Alexander Sanders ik kom uit Millingen aan de Rijn (Gelderland bij Nijmegen) studeer op de hts in Arnhem (electro). Ik heb sinds een klein half jaartje een motor :] en 4 maanden mijn rijbewijs. Ik ben de trotse bezitter van een Cagiva Elefant E750 (met duc ss750 blok :] :] :] ) en heb er inmiddels 8000 km mee gerenden. Moet nog ff een picje invoegen en dan ben ik er klaar voor.

groeten Alexander
 
Nou is het weer niet gelukt. ;( ;( ;(

Ga jullie hiet niet meer mee lastig vallen.

full


alsjeblief
 
Zo, ik zit hier nu al een tijdje (voorheen onder de nick Poeg), dus ik d8, laat ik me ff voorstellen.
Peter, 18 jaar, student,woon in arnhem, en hoop op 18 december mijn rijbewijs (voor motor , auto heb ik al) te halen. Heb al een motor/brommer staan, waar eigenlijk nog wel een jolly moto en ander filtertje op moet.
Mijn RS killer :P

Ik hoop na 2 jaar een Duc 748 te kunnen kopen.
 
hee allemaal,
ik ben ronald, ben 21 jaar
druk bezig met motor lessen, hoop zeer binnenkort voor het examen te gaan :]
heb een mito gehad,
heb nu een suzuki gs500e die ik binnenkort aan mijn ex weg ga doen.
Ben van plan een 600cc racer aan te schaffen.
hoop veel te kunnen mee doen op het forum,
en binnenkort als ik mijn rijbewijs heb mee te doen met groeps treffen
greets ronnie
 
Hallo ik ben Bianca uit Oldenzaal en eindelijk heb ik mijn aangemeld bij M-F.
Ik ben 27 jaar en rijd al 7 jaar motor. Vorig jaar heb ik een GPZ 500 gekocht maar voor 3 weken geleden de stoute schoenen aangetrokken en via mobile.de, kwam ik een CBR 600 uit '94 met 22.000 km op de teller tegen. Gewoon denken; IK LEEF MAAR 1 KEER, DEZE BIKE WORDT VAN MIJ.
In het weekend de aanhanger achter de auto gehangen en samen met mijn vriend en mijn broer zijn we naar Duitsland gegaan. Na in totaal 340 km te hebben gereden had ik 'm dan eindelijk in de garage staan; een ontzettende gave CBR600 :] . In februari 2003 gaat ie naar de keuring en dan rijden met m'n supergave bike.....En echt de prijzen zijn niet te vergelijken met hier.

Groeten Bianca
misschien komen we elkaar wel een keer tegen :}
 
Hallo allen,

ben Gideon, 23 jaar, uit Den Haag.
Rijdt nu ruim 2 jaar motor (dus van die 25kw af!). Mijn eerste motor was een JAWA (enige zwakke punt; het blok!). Nu sinds februari 2002 een 82'er GS 850G, net 250 km + 1 ton gereden, waarvan ongeveer 22.000 km zelf.

Vragen? Ik ook!
 
Mijn naam is Jan, ik ben 35 jaar en momenteel woonachtig in Tilburg.
Ik woon samen en heb een zoontje Max (afgeleid van de courreur ja..) van 3 jaar.

Motorrijden doe ik al vanaf mijn 19e, en ik ben momenteel aan mijn 15e motor.... heb dus al het een en ander geprobeerd

Sinds kort heb ik eindelijk mijn grote liefde kunnen kopen, een Ducati!!! was helemaal in de wolken (999 biposto), daarvoor heb ik hoofdzakelijk kawa's gereden, maar als je een twin hebt gereden wil je niet meer anders.....

Ik hoop dat we elkaar eens ontmoeten, en hoop een aanvulling te kunnen zijn voor het forum.

Groetjes Jan

:] :]
 
Hoi,

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Michel aka S3tr@cer (lees Streetracer), 31 jaar en verdien de kost met het bouwen van software. Ik heb op mijn 18 de m'n rijbewijs gehaald. Smorgens ben ik toen m'n rijbewijs gaan halen en gelijk in de trein naar Schiedam gestapt om m'n net aangeschafte Kawasaki KZ 650 op te halen (rijbewijs en kenteken bewijs stonden op de zelfde datum :) ). Daar een paar jaar met veel plezier op gereden (geen auto dus ook in de winter brrr) totdat ik in 95 op de nieuwe Yamaha FZR600R van m'n broer stapte, toen was ik gelijk verkocht. Het zelfde jaar nog het witte model uit 94 gekocht (terwijl m'n broer het zwarte model nog steeds heeft). Daar met veel plezier een aantal jaar op gereden o.a. op motorvakantie naar Spanje en Frankrijk geweest todat ik met iets tussen de 100 en 200 een bochtje miste en het ding helemaal aan brokken reed ;( (en bijna mezelf).
Toen een jaartje niet gereden en toch maar weer een zelfde model gekocht. Afgelopen mei heb ik deze ingeruild voor een rode 2002 R6.
En ik moet zeggen dat ik daar nog steeds geen spijt van heb, wat een machine :} Ik dacht na de FZR dat het niet beter kon, maar het kan dus wel!
Afgelopen zomer met de R6 naar de Franse alphen geweest, PUUR GENIETEN :)
 
He ik ben Dennis uit bovenkarspel 22jaar oud, en heb een cagiva mito 125 die ik aan het 'verbouwen' ben tot iets speciaals en en heb van de week een suzuki rgv250 gekocht die voor circuit gebruik geprepareerd gaat worden.

Heb pas 1,5jaar mijn motorrijbewijs en al heel wat km gemaakt, rij elke dag op de motor naar mijn werk, en heb al wat circuit ervaring, zandvoort en nurburgring (6rondjes)(wauw wat een baan is dat) :]

volgend jaar wil ik zomeravondcomp gaan rijden op de rgv

dit was het wel zo'n beetje *D
 
Mijn naam is Wilbert Kerkhof en mijn nick op dit forum is Willie.
Sommige van jullie zullen mij ook kennen van het motor Prikbord.
Ik rij nu op een brommer rond, wordt 4 dec 18jaar en doe 12 dec mijn motor-theorie. :}
Verder werk ik na school bij een motorzaak. *D :}

MZZL
 
hoi

ik ben dennis roks ik woon in oudenbosch
ik ben 22 jaar en rijd nu al bijna 2 jaar.
momenteel heb ik een gsxr 600 2001, voor foto moet je even op me homepage zijn.
voorheen heb ik een gsxr 750 srad gehad 1996 en een zxr 400 1996.

ik heb een eigen website die ik uit motorliefhebberij heb opgezet.
ik ben net begonnen bij mcr als webmaster en ik ga er een maken voor van Stee racing, een nieuw superstock racing team met arno slabbekoorn als rijder en manager jup van stee.
binnenkort zal ik hiervan de url/link bekend maken.

ik hoop nog veel forum plezier te maken
 
Yope,

Ik ben Kris (25) uit Koersel (België). Heb nog geen motor, maar daar gaat zeer binnenkort verandering in komen als ik m'n rbw heb. Zelf denk ik vooral in de richting van een Fazer.

Kom de sfeer hier alvast opsnuiven en wat info verzamelen.
Een regular in wording dus ;)

Greetz
 
Nou we beginnen ff opnieuw,
eerste zin is nu allang al niet meer zo grappig...maar toch ;

Hallo,

Ik ben Ferdi en kom uit Amsterdam en doe Donald duck na.....


Ik ben nu een week of twee me lekker aan het maken met jullie posts hier op dit forum.
Heb me net ge-registreerd.

Heb afgelopen zaterdag me theorie gehaald, nu de rest nog

Ik hoop hier nog een flinke tijd rond te kunnen (en mogen) zwerven.

Groetjes,
Ferdi
 
hallo, mijn naam is Nico Leerdam
20 jaar (25kw)
kom uit het westland

heb sinds een maand me motorrijbewijs,
helaaaaaaaaazzzzz nog geen motor maar dat komt nog wel

en heb me aangemeld hierzo om ook is wat mee te kunnen ouwehoeren op dit forum
:}
 
Hi mensen,

Mijn naam is Alex en kom uit Amsterdam. Ik heb me hier ingeschreven omdat ik altijd alles zelf wil doen aan mijn motor en heb gezien dat er hier wel het een en ander te leren valt.
Ik rijd nu op een Honda VFR750F uit '89 die ietwat verbouwd is (Zie mijn web pagina www.xs4all.nl/~avdng/ )

Deze winter ga ik weer verder met verbouwen dus jullie horen mij wel weer snel.

gr Alex
 
Hé medemotorfanaten,

ff voorstellen dan maar, Dennis, 27 jaar, woonplaats Amstelveen, al jaren motorgek, sinds twee jaar m'n "A" in bezit. Heb op 14 juni van dit jaar m'n rechter stepje op Hoevelaken wat korter gemaakt, en mag daar graag ff met andere motorrijders een beetje spelen als ik in de buurt ben. *D
Rij op een Yamaha XJ600S, maar wil zo snel mogelijk een supersport tussen m'n benen hebben.
Gave motorsite is dit, en ik zal jullie wellicht nog 's tegenkomen op hoevelaken.
Oh ja, ben nog steeds op zoek naar die bocht waar ik m'n linker stepje aan de grond kan krijgen. Bij voorkeur een lekkere lange doordraaier, met mooi strak asfalt.
Greetzz.
 
Yo de mannen, Ik ben Peter uit antwerpen.
Sinds 1 jaar gebeten door het motor virus, al meer dan 45000 km gereden.
Eeuwen geleden zich bezig gehouden met het opfokken van twee taktjes
ps 140Km per uur met een honda MT5 zonder remmen dus goed zot (135cc van gemaakt gnagnagna)
Nadat ik een weekendje een shadow had gehuurd ben ik de maandag erop een virago XV1100 gaan kopen, '92 heeft nu 38000 Miles.( Nu veel spijt, ik had liever een V-Max gehad maar kende hem niet, snik snik)
Hobby, zo snel mogelijk door de bochten vliegen, proberen race bakken der af te rijden wat nooit lukt maar wie niet waagt blijft sowieso achter…
Tunen van motoren.(Nog maar net op het viertakt gebeuren toegespitst)
Als beroep, hersteller, ontwerper programmeur, van alle elektronica aan boord van binnenschepen.
Hobby2, als ik niet rijdt, elektronica ontwerpen just for the fun…
Hobby3, proberen mijn relatie met mijn vriendin goed te houden vermits ik 80h werk per week.

Ik ga hier nog veeeel fun hebben op MF yes yes yes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan