Nieuwe gebruikers kunnen zich HIER voorstellen (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag Rusrijder... Natuurlijk zijn er meer van ons! Zitten er zo'n 500 van in de URAL DNEPR club. Zouden stuk voor stuk in dit forum passen. Zou dan wel een bron van vermaak zijn als onze onderdeelprijzen ter sprake komen! En het grapje dat ze niet veel kosten , maar dat je er zoveel van nodig hebt, dat is gepikt uit de Alfa Romeo/BLMC/USA Car kringen... Russians Rule!!

Zo Dolf, eindelijk het goeie topic gevonden? :P
 
Hallo; Laat ik me voorstelen als Jansen. Uiteraard is dit niet mijn echte naam. Op de een of andere manier noemt iedereen me thuis jansen. Groeten Robby (Jansen)
 
Nou dan zal ik ook maar!

Duderuud is als het goed is de oprichter van dit forum en ken 'm via tweakers.net (computersite) en heb 'm een keer meegenomen naar een lan-party (of eigenlijk hij mij :) ) (LAN-Party = Computer Meeting zeg maar (nerd gehalte valt erg mee hoor :) )).
Sinds die tijd is er voor hem veel veranderd en heeft ie het ultra druk dus nog een LAN zit er niet in :(
En hij moet nog steeds een keer langskomen met z'n Mille!

Kheb trouwens een watergekoelde pc 8-) no bullshit!

Maargoed nu de rest:
George Esselink
21 Jaar
Arnhem (vanaf 17-11!!)

Ben© Vanaf m'n 14e gemotoriseerd 2wieler addict (helemaal gefreakt)
Vanaf m'n 16,5 een scooter gereden tot m'n 19e ofzo.
Suuuuperveel aan gesleuteld, opgevoerd, dingen getest enzo, gewoon leuk om mee te kloten, heb een hoop geleerd!!!
(en nou niet allemaal denken dat ik zo'n hersenloos ventje ben zonder fatsoenlijke manieren op de weg :( -> ik ben zo'n uitzondering O-) )
Scooter heb ik na +1 jaar stil gestaan te hebben opgeknapt en vorige week verkocht, dat moet zowiezo vanwege de verhuizing.

Toen ik op de RS50 (schakelbrommer) van m'n neef reed vond ik dat echt supervet!
Dat gevoel kan ik me nog goed herinneren, een motor komt er dus zeker weten d8 ik toen 8-)

Financieël gaat het me nu aardig voor de wind, ga nu 5 dagen werken ipv 4+1 dag school.
M'n opleiding is bijna afgerond en daarna zie ik wel wat ik doe, blijf zowiezo effe bij m'n werk hangen nu.
Doe daar systeem/netwerk-beheer + automatisering, ik heb dus zo'n beetje hele dag wel de tijd om tussendoor dingen op het web uit te zoeken!

Zodra het goed weer is ga ik lessen, denk dat dat maart/april/mei wordt, ondertussen veel sparen, ik hoop aan het eind van volgend jaar een motor te bezitten, ik mik op de Kawasaki ZX-6R, eerst vond ik de ZX-400 wel een hele leuke en betaalbare motor, maar die is te klein :( (ik ben 1.9x lang)
Die ZX-6R is volgens genoeg reacties hier niet te hoog gegrepen als beginner, ach ik zie wel, tis nog vrij ver weg.

Ondertussen maar veel hierhangen om de spirit erin te houden :}
 
Laatst bewerkt:
Beste motorcollega's,
Ik wou me ook maar even voorstellen.
mijn naam is sander, ik rijd een Honda VTR1000F en rijd al 10 jaar motor
begonnen met een Honda Hawk 650, toen een Yamaha FZR 1000 en nu dus de 'super'hawk, zoals deze in de USA schijnt te heten.
leuk om al jullie verhalen te zien en ik hoop wat leuke bijdragen te kunnen doen

groetjes, sander
 
42 jaar en 22 jaar motor gereden maaaaar NU EVEN NIET!!!! Momenteel alleen op mijn minimotor pret hebben(Honda DAX met veel power EN kenteken) IVM " zorgwekkende ontwikkelingen in het ochtend spits verkeer " om het beestje maar eens bij zijn naam te noemen. Na 22 jaar schadevrij kreeg ik opeens een eng gevoel over mij... Dagelijks (toen met mijn TDM) langs die file MOEST binnenkort eens verkeerd af lopen.(dit is wiskundig bewijsbaar) Ik ree-te-goed ...dus...
Dat jullie niet denken dat ik een hoge dunk van mijzelf heb vwb rij techniek (dan was het retegoed geweest)

motto:

Sleutelen aan mijn super oude honda,s en de kleine honda meuk blijft altijd leuk
 
Howdie, ik ben Ries (Afkorting van Richard, duh). Ik ben de trotse bezitter van een Suxuki RF900R uit `94, rood natuurlijk. het is alweer mijn derde Soes en je raadt het al, ze waren alle rood *D .
Ik rij al zo`n twaalf jaar motor. Afgelopen zomer ben ik met twee vrienden in de Oostenrijkse bergen wezen knallen.
Toedeldoki.
 
Hi all,

ik ben Patrick uit Ridderkerk. Ik heb een paar maanden geleden m'n rijbewijs A gehaald en ik sta op het punt om m'n eerste motor aan te schaffen. Ik twijfel nog tussen de Bandit 600S en de Kawa ZR-7S. In een aparte topic vraag ik of iemand me kan helpen (goede/slechte ervaringen, etc.)


Greetz

patriX
 
Eeepse
Nieuw op de site en ook nieuw als motor rijder. Heb sinds 31 oktober me rijbewijs (hier in belgie moet je namelijk 21 zijn vooraleer je mag rijden met wat je wilt, lees meer dan 25kw) en heb eergisteren me eerste moto aangeschaft. Komende dinsdag mag ik hem huiswaards rijden!!
ZX636-A1%20silver.jpg
 
Waarde motorsportvrienden,

Om mij maar even kort voor te stellen.

Ben een enthousiaste motorrijden uiteraard. Echter alleen met goed weer en hoofdzakelijk op de Nurburgring. Heb zoals de inlognaam al vermeld een zwak voor mijn R1.

Ik rijd al vele jaren op een motor. Echter de laatste jaren in een soort tweede jeugd het toeren achterwege gelaten en mij uitsluitend geconcentreerd om zo snel mogelijk de Nurburgring te omronden hetgeen mij redelijk afgaat. Het toeren interesseerd mij dan ook niet zo veel.

Ben idolaat van een BMW R1100 S en sedert kort droom ik ervan de vijfcylinder replica van Rossi in mijn bezit te krijgen. Jaaaahh tenzij mijn oude R1 dan nog gewoon erg veel sneller is op de Ring. Vandaar nog steeds een Yamaha.
Las hier nog ergens iets over en ZX12R. Jaah ook zo'n brommer zou mij kunnen bekoren. Echter ervaring leert dat die dingen toch wel erg gek doen wanneer je ze op snelheid Swedenkreuz door probeert te persen. Reed een keer achter zo'n meneer op zo'n ding. Hij was er errug druk mee hoor. Maar bloedje snel als je eenmaal door een bocht ben dan hahahaha.

Ben zelf niet heilig hoor en hoop dat ik mijn eigen adviezen ook altijd opvolg hahahahaha .Maar ik kan iedereen alleen maar op het hart drukken niet sneller te rijden dan dat je zelf denkt aan te kunnen en je niet door anderen laat opjutten. Heb teveel ongelukken gezien helaas. En wat tien keer goed gaat kan de elfde keer gruwelijk fout gaan. Denk hierbij aan personen die geforceerd over de ring rijden en daarbij vergeten dat er een veel snellere van achteren kan komen.

Ben geen sleutelaar en een eenvoudige ambtenaar. Dus lees graag allerlei dingen over de brommer die ik ook nog denk te gaan gebruiken. Trouwens wie info heeft over die nieuwe 5 cylinder van Honda mag mij dit gaarne laten weten. Ik weet alleen dat een straatversie getest zou zijn door Mick Doohan. 9~. Ben erg nieuwsgierig hoe dat verlopen is. Ben niet zo'n computerfreak dat ik het verhaal daarachter ook achterhalen kan. Hou me dus warm aanbevolen.

Met een uiterst vriendelijke motorsport groet,

FonsR1
 
Waarde motorsportvrienden,

Om mij maar even kort voor te stellen.

Ben een enthousiaste motorrijden uiteraard. Echter alleen met goed weer en hoofdzakelijk op de Nurburgring. Heb zoals de inlognaam al vermeld een zwak voor mijn R1.

Ik rijd al vele jaren op een motor. Echter de laatste jaren in een soort tweede jeugd het toeren achterwege gelaten en mij uitsluitend geconcentreerd om zo snel mogelijk de Nurburgring te omronden hetgeen mij redelijk afgaat. Het toeren interesseerd mij dan ook niet zo veel.

Ben idolaat van een BMW R1100 S en sedert kort droom ik ervan de vijfcylinder replica van Rossi in mijn bezit te krijgen. Jaaaahh tenzij mijn oude R1 dan nog gewoon erg veel sneller is op de Ring. Vandaar nog steeds een Yamaha.
Las hier nog ergens iets over en ZX12R. Jaah ook zo'n brommer zou mij kunnen bekoren. Echter ervaring leert dat die dingen toch wel erg gek doen wanneer je ze op snelheid Swedenkreuz door probeert te persen. Reed een keer achter zo'n meneer op zo'n ding. Hij was er errug druk mee hoor. Maar bloedje snel als je eenmaal door een bocht ben dan hahahaha.

Ben zelf niet heilig hoor en hoop dat ik mijn eigen adviezen ook altijd opvolg hahahahaha .Maar ik kan iedereen alleen maar op het hart drukken niet sneller te rijden dan dat je zelf denkt aan te kunnen en je niet door anderen laat opjutten. Heb teveel ongelukken gezien helaas. En wat tien keer goed gaat kan de elfde keer gruwelijk fout gaan. Denk hierbij aan personen die geforceerd over de ring rijden en daarbij vergeten dat er een veel snellere van achteren kan komen.

Ben geen sleutelaar en een eenvoudige ambtenaar. Dus lees graag allerlei dingen over de brommer die ik ook nog denk te gaan gebruiken. Trouwens wie info heeft over die nieuwe 5 cylinder van Honda mag mij dit gaarne laten weten. Ik weet alleen dat een straatversie getest zou zijn door Mick Doohan. 9~. Ben erg nieuwsgierig hoe dat verlopen is. Ben niet zo'n computerfreak dat ik het verhaal daarachter ook achterhalen kan. Hou me dus warm aanbevolen.

Met een uiterst vriendelijke motorsport groet,

FonsR1

Welkom. Heb jij een foto? Er hangen hier nogal wat Ring-addicts rond ... misschien ben je enkelen van ons al ooit tegen gekomen.

Rondje Nordschleife te voet.;)
Nürburgring weekend, hoe was het ???
Nordschleiffe 7 oktober!
 
Laatst bewerkt:
Hoi ik ben Wim

Ik ben 1e jaars bouwkundestudent.
Ik ben 19 jaar en heb mijn rijbewijs bijna
een jaar. Ik moet dus nog een jaar brommeren op
mijn rs 125 :] en dan komt het echte werk 8-)

mazzel
 
Waarde motorsportvrienden,

Om mij maar even kort voor te stellen.

Ben een enthousiaste motorrijden uiteraard. Echter alleen met goed weer en hoofdzakelijk op de Nurburgring. Heb zoals de inlognaam al vermeld een zwak voor mijn R1.

Ik rijd al vele jaren op een motor. Echter de laatste jaren in een soort tweede jeugd het toeren achterwege gelaten en mij uitsluitend geconcentreerd om zo snel mogelijk de Nurburgring te omronden hetgeen mij redelijk afgaat. Het toeren interesseerd mij dan ook niet zo veel.

Ben idolaat van een BMW R1100 S en sedert kort droom ik ervan de vijfcylinder replica van Rossi in mijn bezit te krijgen. Jaaaahh tenzij mijn oude R1 dan nog gewoon erg veel sneller is op de Ring. Vandaar nog steeds een Yamaha.
Las hier nog ergens iets over en ZX12R. Jaah ook zo'n brommer zou mij kunnen bekoren. Echter ervaring leert dat die dingen toch wel erg gek doen wanneer je ze op snelheid Swedenkreuz door probeert te persen. Reed een keer achter zo'n meneer op zo'n ding. Hij was er errug druk mee hoor. Maar bloedje snel als je eenmaal door een bocht ben dan hahahaha.

Ben zelf niet heilig hoor en hoop dat ik mijn eigen adviezen ook altijd opvolg hahahahaha .Maar ik kan iedereen alleen maar op het hart drukken niet sneller te rijden dan dat je zelf denkt aan te kunnen en je niet door anderen laat opjutten. Heb teveel ongelukken gezien helaas. En wat tien keer goed gaat kan de elfde keer gruwelijk fout gaan. Denk hierbij aan personen die geforceerd over de ring rijden en daarbij vergeten dat er een veel snellere van achteren kan komen.

Ben geen sleutelaar en een eenvoudige ambtenaar. Dus lees graag allerlei dingen over de brommer die ik ook nog denk te gaan gebruiken. Trouwens wie info heeft over die nieuwe 5 cylinder van Honda mag mij dit gaarne laten weten. Ik weet alleen dat een straatversie getest zou zijn door Mick Doohan. 9~. Ben erg nieuwsgierig hoe dat verlopen is. Ben niet zo'n computerfreak dat ik het verhaal daarachter ook achterhalen kan. Hou me dus warm aanbevolen.

Met een uiterst vriendelijke motorsport groet,

FonsR1

Kewl! Welkom! Weer een Ring-addict erbij :}

Hebben we elkaar als eens gezien daar?

0208183.jpg


Of kijk ff op http://www.motorcycle-nl.net (www.motorcycle-nl.net) :)
 
0204211.jpg

De meest rechtse....



0204217.jpg

In actie

Fons staat meestal bij Breidscheid.

Welkom Fons..... :}
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op zondag 10 november 2002 11:52 schreef 2FAST4YOU het volgende:
http://www.motorcycle-nl.net/0204211.jpg ((Afbeelding)) De meest rechtse....



http://www.motorcycle-nl.net/0204217.jpg ((Afbeelding)) In actie

Fons staat meestal bij Breidscheid. Welkom Fons..... :}

Ahhh, die heb k wel es gezien ja *D

Nou eh, welkom Fons!
 
Hi there!

Ik ben Sander Buitendijk. Ik woon in Maasdam en rij sinds afgelopen zomer (na een paar jaar kwijlen bij de gedachte!) op een blauwe Yamaha R6!
Ik ben 27 jaar oud en rij sinds 1997 motor. Eerst Suzuki GSX750F en daarna RF600R.
Er was een tijd dat ik de vliegen nog op mijn nummerplaat had zitten, times have changed!!!

Mooi blauw is zeker ook niet lelijk!
 
Help.......Begin bijna te geloven dat ik ondertussen zowat de enige ben die nog altijd geen motor rijd :( (wegens gebrek aan geld, altijd lastig als je student ben). Het vrouwen-gehalte is zoiezo aan de lage kant maar het motorrijdende-vrouwen-gehalte is wel heel niehiel geloof ik???? :}
 
Even voorstellen

Ik ben Marcel rij sinds maart op een ducati 998 wat vanaf dag 1 een feest is.

Heb 10 jaar 4-cilinder gereden maar ben helemaal om. *D

Ben besmet met het twinvirus, voor mij niets anders meer.

full
 
Laatst bewerkt:
Tataaaaaaaaaaaaaaaaa !! :)
Ik ben dus ook nieuw hier.. en gek op motor rijden ;)
Dan moet ik me natuurlijk wel even aanmelden.. dus ook maar meteen even gedaan !
Ik ben dus MissHobje.. ben 27.. en rij vanaf mijn 19e motor en ook auto!
Kwam door mijn vriendje, die heeft me aangestoken met het motorvirus :+
Op het moment ben ik in het bezit van een honda VFR 750 cc ;) in het wit.
(als de foto niet te groot is staat ie hieronder ;) )
Verder tour ik nog steeds heel veel.. buitenlandse vakantie noem maar op!
Zo ik laat het even hierbij...
:]

16266_hettymotor.jpg
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk ben ik ook nieuw hier... anders zou ik niet in dit topic posten :+
Maar goed, ben 25 jaar, heb net vorige week m'n motorrijbewijs gehaald en kwam met dank aan MissHobje op dit forum terecht (dank :) ).

Ik heb dus amper ervaring met motoren en hoop via dit forum een hoop dingen op te steken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan