Nieuwe gebruikers kunnen zich HIER voorstellen (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Jaaaaa en alweer deel 4 van het topic om je voor te stellen aan de overige MF bezoekers. 8-) Deel 3 had alweer 400+ posts dus voor de overzichtelijkheid hier deel 4.

Deel 1
Deel 2
Deel 3

Veel plezier op Motor-Forum iedereen! *D
 
Hallo, ik ben Max, en ik ben nieuw :P En ik rijd nooooooit te hard O-) En ik heb een hekel aan iedereen die te hard rijdt en ik zit bij de politie en ik ga iedereeeeen die ook maar zelfs 2kmph te hard rijdt een boete geven en als het ff kan ook nog de rbw afpakken!!!
Desondanks nog vriendelijke motorgroeten en vele veilige langzame kms toegewenst,
Ik
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik ben Max, en ik ben nieuw :P En ik rijd nooooooit te hard O-) En ik heb een hekel aan iedereen die te hard rijdt en ik zit bij de politie en ik ga iedereeeeen die ook maar zelfs 2kmph te hard rijdt een boete geven en als het ff kan ook nog de rbw afpakken!!!
Desondanks nog vriendelijke motorgroeten en vele veilige langzame kms toegewenst,
Ik
Juist en idioten die rijbewijzen kwijtraken moeten ze levenslang uitsluiten van de Nederlandse wegen. :(

Enne....welkom mensen. *D (oh nee, zijn nog geen nieuwe aanmeldingen hier :P )
 
Hallo, ik ben Max, en ik ben nieuw :P En ik rijd nooooooit te hard O-) En ik heb een hekel aan iedereen die te hard rijdt en ik zit bij de politie en ik ga iedereeeeen die ook maar zelfs 2kmph te hard rijdt een boete geven en als het ff kan ook nog de rbw afpakken!!!
Desondanks nog vriendelijke motorgroeten en vele veilige langzame kms toegewenst,
Ik
en toen ontwaakte hij uit zijn middagslaapje?... ;)

he max...ik zie jou wel als echte copper...
hou je iemand aan:
"he ventje ik ben max...en ik zag jou net dingen doen...die zijn onverantwoord op de weg"
ventje zegt:"sorry meneer max agent ik zal het nooit meer doen..."
max zegt:"ok...als je een langere wheelie maakt als mij mag je zonder bekeuring door....."
ventje zegt:"*slik* ok meneer max agent..."
ventje doet wheelie...50 meter later komt ie weer ter aarde...
max agent bop op zijn achterwiel...bllerrrppp,wwrrroooaawww,schakelllll 3rd gear bblleerrrrr,bwwwooaappp, wieeuuwww wiieeuwww (<=dit moet sirene voorstellen)

max houdt ventje weer aan...
"zo dat wordt dan 330 euro ventje"

hehehehehehhee.... :)
 
Laatst bewerkt:
hello mede-moto-freaks,


blij dit forum gevonden te hebben, eindelijk mensen die weten waarover je het hebt... ff historiek meegeven: Ben begonnen met 50cc, op mijn 19de een 125cc Gilera SP02 die ik liet overkomen van italië en waar ik heel wat handenwerk heb aan verricht (is trouwens te koop nu << mail :) )Onlangs heb ik mijn droom machine gekocht, een suzuki GSX-R 600, een echte aanrader! ... greetzzzz
 
Nou zal me ook maar is voorstellen dan. Lees al tijdje stieken mee.

Ben op dit moment nog aan t lessen en 18 Dec. is de grote dag, volgend jaar hoop ik 600cc sportfiets te kopen.

Door alle verhalen hiero heb ik wel al besloten dat deze fiets bij onze naaste buren (Duitsland) vandaan gaat komen, tnx voor de tips enzo.

ben nu al regelmatig aan het :9~ op mobile.de.

Ben 25 jaar en woonachtig in Steenwijk by the way

mzzls
 
Hallo allemaal ik ben Rob en ben een nieuwe gebruiker volgens mij is dit wel een mooie site.
 
en toen ontwaakte hij uit zijn middagslaapje?... ;)

he max...ik zie jou wel als echte copper...
hou je iemand aan:
"he ventje ik ben max...en ik zag jou net dingen doen...die zijn onverantwoord op de weg"
ventje zegt:"sorry meneer max agent ik zal het nooit meer doen..."
max zegt:"ok...als je een langere wheelie maakt als mij mag je zonder bekeuring door....."
ventje zegt:"*slik* ok meneer max agent..."
ventje doet wheelie...50 meter later komt ie weer ter aarde...
max agent bop op zijn achterwiel...bllerrrppp,wwrrroooaawww,schakelllll 3rd gear bblleerrrrr,bwwwooaappp, wieeuuwww wiieeuwww (<=dit moet sirene voorstellen)

max houdt ventje weer aan...
"zo dat wordt dan 330 euro ventje"

hehehehehehhee.... :)



|( |( |( |( |( |( |(


"Hollandse" humor? '(


ohw ja, voor alle "newbies"; Welkom allemaal;
en let niet op luier (Nappie :P ) dies nie wijzer! })
 
Hallo, ik ben michael, heb net me rijbewijs 3 maanden, en ik ben nu al verslaafd aan de kick van het motorrijden...! Zelfs op mijn ER-5 25KW! ff 2 jaar rustig ervaring opdoen en dan had ik een r6je in gedachten...

Ik krijg het niet helemaal voor elkaar om een plaatje in te voegen...
 
hallo ,ik ben nieuw hier heb ook net mn rijbewijs voor motor gehaald.heet krijn en woon in duitsland heb ook gelijk een grote maschine gekocht,want hier mag ik toch hard rijden :) . nou ik denk dat ik wel vaker op deze site ben,want hij is echt goed groetjes krijn
 
Halle allemaal,

Jawel, weer een nieuwe gebruiker die zich even wil voorstellen :) . Ik ben afkomstig uit Rotterdam en ben de 30 levensjaartjes alweer aardig aan het naderen '(

Sinds 3 oktober zijn wij (ik en m'n kippie) in het bezit van een nieuwe knalgele Yamaha Fazer 600 die we danook alweer bijna voor 1000 km beurtje kunnen wegbrengen.

Beiden dus gek op het brommertje en op dit forum,

Veel plezier allemaal !!!
 
Welkom, welkom. :)
Sm Bruinbrood, ik zag je Fazer en vroeg me af of je toevallig in een woonwijk in nieuw-Terbregge woont in Rotterdam. Daar staat namelijk de enige gele Fazer die ik ken ;)
 
Okee, ik doe ook mee. Altijd lachuh ;) hier volgens mij.
Heb geen motor op het moment ;( De vorige (FZR600) heb ik kort gereden op een ambulance . . . :( Hij zag me wel, maar dacht dat ik wel zou kunnen stoppen |( niet dus. Wanneer de verzekering uitkeert (als?) komt er wel een nieuwe/andere. Most likely een thundercat.

CU
kneeslider
 
Heyo, ben Whimpey en kom uit het zuidwesten des landes.
Ik :] een CB750 F1 van '78 en zoek daar ook nog wel het 1 en ander voor.
 
Ik zal me ook even voorstellen. Kom uit het middelste deel van het land. Ben 18, heb sinds een maandje mijn A, en ben nu op zoek naar mijn ideale motor, die ik rond februari, maart kan aanschaffen
 
Welkom allemaal op deze gezellige site.

even de regels, niet flamen, max heeft altijd gelijk, napo is altijd de lul, en ik lul altijd uit mn nek.
:+
Voor de rest have funn!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan