Nieuwe gebruikers kunnen zich HIER voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal me ook even voorstellen, ik ben via KJ hier op forum terecht gekomen en ziet er goed uit :)
Zelf heb ik geen rijbewijs, hoop het ooit nog wel eens te halen :)
mijn vriend heeft een honda cbr750 hurricane en ik zit al genietend lekker achterop.
Ooit.. als we rijk zijn dan willen we een yamaha thunderace kopen maar voorlopig blijven we trouw aan de cbr750 :)
greetzzz van BopCat
 
Hoi ik ben Jolanda
ik ben sinds 15 jaar weer gaan motor rijden en heb er spijt van dat ik dat nie eerder heb gedaan
ga nu vaak met mijn man naar de onk races en ook vaak toeren ik heb nu al mijn 2e motor heb 4 weken een cb 500 gehad maar dat ging niet zo goed samen rijden mijn man heeft nm een fireblade nu een cb 600 hornet gekocht(nieuw) en dat gaat veel beter samen.
trouwens een leuk forum zo kom je nog eens iets te weten.
:] jolanda :]
 
Nogmaals iedereen welkom wegens deze Belg. })
'k Moet wel eens vaker dit topic lezen.. zo ruim 100 posts ineens is toch wat veel :)
 
Ik ben 20 jaar en rijd vanaf mijn 18e al motor.
Mijn eigen motor heb ik echter pas sinds een jaartje.
Ik rij op een blauwe R1 uit '99, mooie opstapfiets toch :P
25kw?.........nou nee
Hieronder een link naar een picie van mij R1 8-)
4092
Hoe zit dat verzekeringstechnisch :?
 
Ik ben ook nieuw op de forum.
Mijn naam is Simone en kom uit Amsterdam en heb 3 jaar mijn rijbewijs. Sinds ik 3 weken mijn eigen motor heb,r1,ben ik ook regelmatig op de forum met veel interesse aan het bekijken,lezen.
Ik heb eerlijk gezegd niet veel wegervaring, ik kon voorheen motoren lenen maar hoop dit jaar meer op de weg te zijn als het weer meezit en zou graag volgend jaar een dagje circuit meemaken.
 
Ik ben ook nieuw op de forum.
Mijn naam is Simone en kom uit Amsterdam en heb 3 jaar mijn rijbewijs. Sinds ik 3 weken mijn eigen motor heb,r1,ben ik ook regelmatig op de forum met veel interesse aan het bekijken,lezen.
Ik heb eerlijk gezegd niet veel wegervaring, ik kon voorheen motoren lenen maar hoop dit jaar meer op de weg te zijn als het weer meezit en zou graag volgend jaar een dagje circuit meemaken.

en gelijk een R1 gekocht ... jij hebt lef
 
De leenmotoren waren ook snelle jongens en hierdoor eraan gewend geraakt. Vroeger veel flattrack geraced en the need for speed is nog steeds aanwezig.
 
Ik had al zo'n vermoeden dat deze vraag gevraagd wordt maar ik had het in Australia gedaan bij een junior club. Je hebt crossers van verschillende klassen tot en met 125cc en je rijdt op een vlakke racetrack van dirt met verschillende bochtjes erin. Het is een beetje te vergelijken met SuperMotard alleen niet op asfalt.
Ik hoop dat het zo duidelijk is ;-)
 
Aha, dat moet ik dus hier doen...

Ok, ICT-er. Doe alleen in netwerken (nog 1 te gaan voor CCNP). Heb 3 kids waarvan 1 gehandicapt (hersenbeschadiging NA geboorte). Ben een snelheidsduivel al moet ik bekennen dat ik nog geen bochten pak. Maar daar is de Duc voor, ga meteen voor VRO3 en zoek wel iemand die mij op ppp-sleeptouw neemt. Ik heb veel geluk gehad op mijn examen. Die nieuwe regeling ging op 1 juni in, kreed op 4 juni af op een VF4 met mn 55kg en 19 jaar destijds WHAHAAAAA, die examinator geloofde zn ogen niet :+
De enige wet die ik overtreed is die van de snelheid ;) .

Pics op volgorde:
RF600R
rf600rechts.jpg


ThunderAce (mijn beste bike tot nu toe_
wheelie.jpg


'98 R1P ;(
r1.jpg


'01 R1 gestolen '(
http://canabis.2u2.nu/a1.jpg PIC is veel te groot / server te traag

Ducati 996 Biposto die nog gekeurd moet worden
mybike.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan