Nieuwe gebruikers kunnen zich HIER voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehehe

Toen ik mijn rijbewijs A ging ophalen bij de afdeling bevolking kreeg ik in de wachtrij nummer 666 !!!

Ze weten het dus van me bij bevolking ! :}

Woe to you, oh Earth and Sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number, its number is Six hundred and sixty six.
- Revelations 13:18
 
Hehehe

Toen ik mijn rijbewijs A ging ophalen bij de afdeling bevolking kreeg ik in de wachtrij nummer 666 !!!

Ze weten het dus van me bij bevolking ! :}

Woe to you, oh Earth and Sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number, its number is Six hundred and sixty six.
- Revelations 13:18
 
Ik heb 13 jaar op nummer 666 gewoond.
bloody.gif
 
Ik zal me ook maar even voorstellen.
Ik dwaal hier al een klein tijdje rond maar alleen als "kijker"
In '93 heb ik mijn rijbewijs gehaald en bijna 3 jaar geleden heb ik mijn eerste motor gekocht (NTV 650 uit '93)
Momenteel rij ik rond op een Monster 600 uit '96.
Hij is nog origineel maar de carbon dempers zijn onderweg :9
Ik ben een liefhebber van V-twins en met name de duc's.

Groeten
Beta2
 
Laatst bewerkt:
ok...dit is mijn eerste post, dus dan maar gelijk even voorstellen !

Mijn naam is Harold Masselink en ik ben 24 jaar. Vorige week ben ik samen met met vriendin voor het rijbewijs gelaagd. Nu wil ik natuurlijk op de hoogte blijven van alles wat motor is, vandaar dat ik me hier heb aangemeld.

Ik rij nu op de motor van mijn schoonvader (een Intruder 750). Hij wil nu een Yamaha Vmax !

Ik wil graag verhuizen, dus er is even geen geld voor een motor, maar die komt er zeker nog wel !
 
ok...dit is mijn eerste post, dus dan maar gelijk even voorstellen !

Mijn naam is Harold Masselink en ik ben 24 jaar. Vorige week ben ik samen met met vriendin voor het rijbewijs gelaagd. Nu wil ik natuurlijk op de hoogte blijven van alles wat motor is, vandaar dat ik me hier heb aangemeld.

Ik rij nu op de motor van mijn schoonvader (een Intruder 750). Hij wil nu een Yamaha Vmax !

Ik wil graag verhuizen, dus er is even geen geld voor een motor, maar die komt er zeker nog wel !
welkom !

Kicke , laat je schoonvader lid worden en de 4e Vmax rijder hier worden dan ;)

 
Laatst bewerkt:
What up all,

Even verplicht voorstellen. Ik ben Mark, 21 jaar uit Tilburg. Ben op zoek naar een nette racer voor een 25kw rijbewijs. Ik ben al even op zoek naar een eerlijke verkoper maar al een paar keer een verkeerde tegengekomen. Jammer dat het tegenwoordig zo moet.
 
Even verplicht voorstellen. Ik ben Mark, 21 jaar uit Tilburg. Ben op zoek naar een nette racer voor een 25kw rijbewijs. Ik ben al even op zoek naar een eerlijke verkoper maar al een paar keer een verkeerde tegengekomen. Jammer dat het tegenwoordig zo moet.

Voorstellen is niet verplicht, wel zo netjes. Welkom in ieder geval.

Een nette racer 25 kW? Hmm.. voor zo'n 2000 - 3000 euro heb je een nette racer. Misschien de Suzuki GS500E iets voor je? Zijn aardige motoren die niet duur zijn en ideaal voor beginnelingen. Er zijn al wat topics gaande over typen motoren, dus lees je de fora in!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan