Nieuwe gebruikers kunnen zich HIER voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal. Ik ben Hans, 38 jaar en vanaf a.s. vrijdag in het bezit van een blauw/witte '00 GSXR750. Hiervoor heb ik Yamaha Dragstar, een Suzuki GSX600F en een GSX750F gehad.
Kortom, het feest gaat nu echt beginnen :?

Ik lees hier al een tijdje mee en post af en toe iets, maar had me eigenlijk nog nooit fatsoenlijk voorgesteld. Nou bij deze dan.
 
Hallo allemaal. Ik ben Hans, 38 jaar en vanaf a.s. vrijdag in het bezit van een blauw/witte '00 GSXR750. Hiervoor heb ik Yamaha Dragstar, een Suzuki GSX600F en een GSX750F gehad.
Kortom, het feest gaat nu echt beginnen :?
Volgens mij is het feest bij jou al lang begonnen, toen jij op de motor stapte ;)

Maar welkom op MF!
 
What up all,

Even verplicht voorstellen. Ik ben Mark, 21 jaar uit Tilburg. Ben op zoek naar een nette racer voor een 25kw rijbewijs. Ik ben al even op zoek naar een eerlijke verkoper maar al een paar keer een verkeerde tegengekomen. Jammer dat het tegenwoordig zo moet.

Ik denk dan altijd aan een Kawa zxr 400 of een Suzuki 400 RR dat zijn dus echt wel gave fietsen :}
 
Ik ben Xr 600. En rij dus op een honda Xr 600 enduro / offroad rond. Ik rij overal op mijn motortje naar toe en heb er al veel rijplezier op gehad. Ook op de snelweg kun je aardig meekomen met een top van 160 km/h, en de Honda Xr is een probleemloze fiets. Ook voor het betere ragwerk ( maisvelden , bossen , lange zandpaden , zware modder ) is mijn Honda goed te vinden.
 
Bij deze, welkom aan alle nieuwe leden :}

Have fun
 
Hallo allemaal,
ik heb sinds een paar weken mijn motorrijbewijs en ben via via op dit forum gekomen, en ben nog ff aan het rondkijken naar wat voor soort motor ik ga kopen. Beetje jammer dat ik nog maar een 25 kw rijbewijs heb..... '( Ik hoop op een gezellige tijd hier op het board! Tot de volgende post... :)
 
he allemaal welkom!!!!

enne 25 kw is ook echt wel mooi!!

bochten met 170 nemen is ook hard hoor!!
heb je geen 100+pk voor nodig!!!
 
Hallo allemaal, mijn naam is Annie.
Ik had mij al even voorgesteld maar had er een nieuwe topic van gemaakt.Zoals je merkt ben ik er nog niet zo in thuis.
Ik ben nog aan het lessen, ik heb op 2/7 afgereden maar helaas gezakt.(nog bedankt meneer luiten).Maar niet getreurd ik ga gewoon door.
Ik ben 47 jaar mijn man (Joop) heeft vorig november zijn rijbewijs gehaald en hij rijd op
een Honda Deauville.Ik heb een Yamaha Diversion gekocht, ja ja ik weet het, het is een beetje vroeg om al een motor te kopen zonder rijbewijs maar ik kon het niet laten.
 
Hallo en gegroet :} hier is weer een nieuw lid
uit Zaandam.
qua muziek stijl zit het ook wel goed hier
hard en heavy }) see ya.
o ja ook nog een pic als ie lukt tenminste :?

Bijlage: blablagsx-r.jpg
 
ALsjeblieft Wesley en lees de FAQ maar ff...

full


En welkom allemaal :]
 
He u all ik ben Esther. Heb me net geregistreerd omdat ik binnenkort mijn rijbewijs ga halen en ik me soms suf lach hier..

C.U.!
 
Hoi Esther, waar ga je je rijbewijs halen.Dat wil ik graag weten, ik moest deze week namelijk afrijden en ben gezakt maar als je het zo kunt halen is dat gemakkelijk. :+ Geintje welkom Esther. En natuurlijk veel succes met het halen van je rijbewijs.
 
Hallo iedereen. Ik ben David en ik ben een 19 jarige student. Ik rij met een Yamaha 350XT van 1988 (22kW, 31pk) en ik ben in het bezit van een tijdelijk rijbewijs.
 
Hoi ik ben nieuw hier, dus ik stel me even voor. Ik volg dit M-F nu een maandje, niet zo lang dus. Ik ben bezig met lessen, en 19 jaar dus voor mijn 25 Kw rijbewijs.
 
Hoi, ik ben Jelle, ook wel beter bekent als Jello voor de vrienden :D
Ik heb sinds een paar maanden mijn rijbewijs (25kw) en over een paar weekjes heb ik mijn eerste motor, een CBR600F3 uit '96.

Hier een foto van mijn nieuwe speeltje :]
cbr600rightback.jpg


Er komt als ik hem heb een Micron Oval Carbon op, en andere knipperlichtjes en Tankpad.
 
Hallo, ik ben Gerdien.
Dit forum ziet er goed uit en na veel lezen heb ik me aangemeld. Ik hang veel rond bij fliegerforum.nl en iemand gaf me deze URL, veel vliegeraars zijn tevens motorrijders.

Vrijdag ruil ik mijn Virago XV250 in voor een ZZ-R 250 uit 1999. Ik krijg een zere onderrug op dat choppertje en je kunt er niet goed mee op de snelweg want dan heb je erge last van de wind.
Ik rijd al 23 jaar en mag dus op alles rijden, ik kies echter bewust voor een lichte motor: goedkoop en ik kan het gemakkelijker in de schuur zetten. Ik ben 1.60 en de meeste motoren pas ik niet eens op.

Ik heb wel zwaarder gehad, zoals de Nighthawk 650 en de FJ 600. De Nighthawk was een erg fijne motor trouwens. Maar ja, dat waren mijn Suzuki GSX 400 X Impulse en mijn NX 250 ook. En zo heb ik nog wel meer motoren gehad.
De ZZ-R wordt mijn 12e.

Tot zover over mijn introductie.
Groenten,
Gerdien
 
Ha, ik ben René (a.k.a. the_doesman).
Ik zit hier nu sinds een weekje te kijken en mee te discuzeuren en het bevalt me best.

Ik rij sinds 1992 waarbij ik de eerste vijf jaar elke zomer een weekje een motor heb gehuurd en daarmee Luxemburg onveilig heb gemaakt, het eerste jaar een CB-1 daarna een GSX600f, 2x YZF600, CBR600f. Daarna heb ik eindelijk mijn eigen motortje kunnen kopen, een CB-1, echt een fantastisch stuurfietsje, deze is echter gestolen. Van het verzekeringsgeld (+ wat extra) een CBR600f uit 1991 kunnen kopen, deze werd een half jaar daarna ook gestolen maar is binnen een maand weer teruggevonden met wat schade (gelukkig niet veel) en na een nieuwe paintjob is het echt een plaatje.
Nog steeds elk jaar een weekje Luxemburg incl. dagje sturen op de Nordschleife.

Mijn droomfietsen zijn of een RSV Mille of een Bostrom replica
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan