Nieuwe gebruikers kunnen zich HIER voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maximum

Banned User
6 sep 2001
5.267
1
Sweet Lake City
Omdat ik het zat ben dat er voor iedere gebruiker een nieuwe topic wordt geopend, en dat iedereen daar in zet \"Welkom\" en \" :^ \" en weet ik veel wat voor ongein open ik dit topic, als MF strax harder groeit en iedereen een eigen welkomstopicje voorzichzelf gaat openen krijg je 1 groot teringbende en alleen maar welkomsberichten....stel je voor dat alle bijna 800 huidige geregistreerde gebruikers dat ook hadden gedaan...
Als je nieuw bent, en je hebt behoefte aan jezelf voor te stellen, zet hierin lekker je naam,je brommer en wat je kwijt wil...en anders merken we het wel tijdens normale forum geouwehoer...
En geen gegeil op de meiden, is geen sex of dating box/forum...
Danku...
 
Laatst bewerkt:
Zal ik er een sticky van maken :?
Ziet iedereen dit steeds bovenaan staan...

Wel een goed initiatief, meneer Max.
 
Ik vind dat alle knappe, vrijgezellige dames een eigen topic verdienen :(
 
Ik ben het met Max eens, had toevallig (of eigenlijk niet toevallig gezien het aantal nieuwe leden) zelf ook dit idee dat moeilijk iedere nieuwe user zo\'n topic kan openen. Het is leuk natuurlijk als iemand zich voorstelt maar veel meer dan een I\'m with stupid smilie of een hartelijk welkom als reactie is er niet op te verwachten.

Ik stel daarom voor dat alle nieuwe users zich even voorstellen in het topic van DeGroteMuis
(* Klik *) wat wel geschikt is hiervoor.

Maar de nieuwe leden blijven natuurlijk niet minder welkom, laat dat voorop staan. :)
 
[min of meer zinnige post in dit topic]
Alvast voor iedereen die nieuw is en hier z\'n welkoms woordje neer gaat planten:

WELKOM

[/min of meer zinnige post in dit topic]


Vind het op zich wel een goed idee om dit topic (betergezegd: zo\'n ding dat altijd bovenaan blijft staan) maar het wordt wel een beetje onpersoonlijk.
 
Welcome2.gif
bigboobs.gif
 
Okay, alle offtopic posts zijn verwijderd. :P
Van nu af aan graag alleen \'welkomsboodschappen\' voor nieuwe gebruikers. ;)
 
Laatst bewerkt:
Idd, zeker als onze flyer uitgedeelt wordt in bij de motorbeurs kan je een stormvloed van nieuwe gebruikers verwachten :P
 
Nou hallo allemaal! De eerste nieuwe die zich meld :)
Ik ben Frank, ga zo snel mogelijk beginnen met mijn motorrijbewijs, ben momenteel eigenaar van een omgebouwde MT5 en een opgefokte NSR.
Ik heb al een beetje rond gekeken op het forum en het ziet er goed uit!
 
Er ging iets mis sorry... :?
dubbele post...
En nee nog steeds niet blond (misschien toch maar
m\'n haar verfen)
 
Laatst bewerkt:
ook ik dan maar even \"officieel \" aanmelden ;) gisteren aangemeld en gereageerd op twee posts,.ik las iets over een cursusdag in lelystad die helaas al vol zit lijkt me een zeer leerzame dag zeker voor een beginner -6 weken rijbewijs- mocht ik vrij zijn die dag ga ik zeker even kijken


cu
bierelier
 
misc.php


Ik ben Ralfonso, ben bezig met m\'n motorrijbewijs :P . De gele Suzuki SV650 S is echt mijn droommotor
misc.php
en in mei wil ik hem kopen.
Heb alvast motorpak (MQP) en helm (Shark RS2 Argon echt een ***** sterren helm) ;) gekocht. Ik heb mijn motorpak tijdens de 9e les al moeten testen, een zakkenwasser uit Alblas stond op een uitrit vlak achter het Groene Hart ziekenhuis, toen ik nog maar enkele meters van die uitrit vandaan was, zette hij zijn Swift zo op de weg |( . probeerde nog uit te wijken, had helaas veel geregend. Naja beter onderuit dan die portier pakken\ '( . Had zelf niets op een paar blauwe plekken na. Alleen scheuren in m\'n nieuwe motorpak, baal baal :( :( :(

ff mijn verhaal afmaken dus... k*t toetsenbord...oops :?

Dus die gast uit Alblas wou gewoon doorrijden, maar hij had niet door dat vlak achter mij mijn instructeur op de motor zat, die zette snel zijn motor op de andere weghelft :j :j (thx Hans :} :} )De motor had gelukkig ook niet al te veel schade, na wat formaliteiten zijn we gewoon verder gegaan met de les :] ...

Ja en euh behalve op motorrijden ben ik gek op surfen(op het water dan). Eigenlijk vind ik surfen het allmost gaafste wat er is. Gewoon zonder behulp van motor, brandstof, etc. planeren over het water.
Niks gaat over een dagje rippen in de golfen.
misc.php


M\'n plank, ook lekker geel *D
misc.php


That\'s it folks, life is fun but short so enjoy it!
 
Laatst bewerkt:
Tja, me net aangemeld.

Status:
Nog aan het lessen.
Nog geen motor, want nog te weinig euro\'s en ook nog een beetje aan het rondkijken op internet.

Sport: wedstrijdzwemmen
 
Tja, me net aangemeld.

Status:
Nog aan het lessen.
Nog geen motor, want nog te weinig euro\'s en ook nog een beetje aan het rondkijken op internet.

Sport: wedstrijdzwemmen

WELKOM!

Wat voor\'n motor wil je? En wat voor\'n rijbewijs ga je halen? (25kW of Vol?)
 
WELKOM!

Wat voor\'n motor wil je? En wat voor\'n rijbewijs ga je halen? (25kW of Vol?)

Volledig rijbewijs, ik ben namelijk 24. Wat voor motor weet ik nog niet.

Ik heb namelijk nog geen autorijbewijs en zal daarom veelvuldig van de motor gebruik gaan maken.
Ik heb een beetje rond geinformeerd en heb gehoord van BMW en Honda motoren maken die het meeste aantal kilometers maken. Maar van BMW heb ik nog geen mooie sportuitvoeringen gezien. Dus mijn voorkeur gaat uit naar een Honda.

Maar het is denk ik ook maar net wat is tegen kom hoor. Dus niet per definitie een Honda.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan