nieuwe gebruikers

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
het topic ooit geopend door maximum : http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2605 ("Nieuwe gebruikers kunnen zich HIER voorstellen!"), is nu wel weer aan een update toe.

Het telt (met de standaardinstelling 20 posts per pagina) nu 19 pagina's en ik houd het niet meer zo goed bij. Vind het wel jammer, want ook al was het een beetje rommeliger in het verleden, het werkte wel goed. Iedereen kon apart even over zijn juweeltje ouwehoeren en zichzelf voorstellen en dan kon de rest welkom zeggen en de motor afzeiken of afgoden.

Kan dit topic:
- niet gewoon geupdate worden;
- niet altijd bovenin blijven staan;
- of gewoon helemaal verdwijnen en dat iedereen zich gewoon in een apart topic voorstelt.

Ik ben trouwens nog gewoon Boom Boom en rij een R6 uit 1999 en ben er erg blij mee.

Ideeen zijn WELKOM
 
Laatst bewerkt:
Of een apart forumpie ervoor zelfs? Net als een 25 kw forum. dan hoeven de niet 25 kw'ers niet de hele tijd die topics te negeren :)
 
Nieuwe gebruikers..... daar kijk ik dus nooit in. Veel te lang, persoonlijk vind ik een apart topje eh... topicje leuker :)
 
Het is leuk om door te lezen wie zich de afgelopen maanden aangemelt heeft. En gewoon naar de laatste pagina gaan voor de recente aanmeldingen
 
Doe maar een update, gooi deze dicht, open eentje met dezelfde tekst maar zet er ook even een link naar de FAQ bij.
 
Ik lees dat topic echt nooit.

Ik merk vanzelf wel of ik een nieuw icoontje zie. Hopelijk heeft die persoon dan staan wat voor een motor hij/zij rijdt, zo niet, dan kom ik daar vast vanzelf een keer achter.

Kortom: of hij blijft of dat hij weggaat: het is voor mij geen verschil.

Overigens: er zijn ook mensen die hier allang posten maar een nieuwe motor aanschaffen. Daar gaat (terecht) ook een nieuw topic voor open.
 
Hallo Allemaal,

Het wordt wel eens tijd dat wij ons eens fatsoenlijk voorstellen. Ik heb al een vraagje geplaatst over hoe je een hond mee kan nemen met een motor en heb ook hier en daar al op wat topics gereageerd.

Wij zijn een stel van 32 jaar jong en zijn eigenlijk aan onze tweede jeugd O-) begonnen zoals we dat zelf zeggen.

Patrick heeft sinds 6 juli zijn motor rijbewijs gehaald en heeft zich nu ook een motor gekocht :] . Een cust. Vulcan (foto volgt nog) waar hij meteen al pech mee heeft. Maar de man wie deze heeft verkocht gaf garantie dus is de motor nu eerst weer bij de monteur.

Er moest een dynamo vervangen worden dus Patrick heeft er goed en wel een uurtje van kunnen genieten ;( . Terwijl we een (motor ) vriend hadden meegenomen voor de keuring van deze motor. Wij komen tenslotte nog maar net kijken.

Patrick werkt in de Haven van Rotterdam en heeft verschillende diensten waarmee we vaak echt rekening mee moeten houden dit ivm treffens

Ik (Karin, degenen die ons hier heeft aangemeld en het meest achter de pc zit)heb mijn motorrijbewijs nog niet maar daar kan ik binnenkort wel mee beginnen. Want achterop zitten vind ik niet zo erg maar op de lange duur (niet zo lang) wil ik zelf op zo'n apparaat kunnen rijden.

Ik ben ook bezig om wat vrienden te ronselen om mee te gaan naar de bbq Highlands lijkt mij namelijk supper gezellig.

Wij zijn ook al min of meer lid van een clubje- vrienden -motor. Het was voormalig een MC maar daar zijn maar weinig van overgebleven.

Ik heb zelfs al voorgesteld er een echte vrienden-motor club/vereniging van te maken en dan ook voor iedereen, man vrouw , chopper race maak niet uit, toe te laten

Maar dat willen ze niet. Wij vrouwen zijn wel goed voor de bar diensten en de bbq regelen (en er achter staan) maar zodra er een mening aan te pas komt tellen wij niet mee. Dus leek de highlands me iets om van te leren.


Ook gaan we dit jaar naar het klepperjagerstreffen (als ik het goed schrijf) vorig jaar zijn we een dagje geweest om te kijken hoe het was en dit jaar gaan we (als het goed is) op de motor met vrienden.

Verder hebben we dus een hond een duitste herder en twee papagaaien en een konijn. Elke vrijdag naar de club en veel feesten, gezelligheid en motorrijden en nog tig dingen mogen we heel graag doen.

Dat was onze kennis making. Ik hoop nog vele mensen te ontmoeten hier en op treffens want nieuwe vrienden zijn altijd welkom!

groetjes Karin (en Patrick)
 
Ik zou pleiten voor een onderdeel net als "Algemene motorpraat" en "Gezocht en gevonden"... Misschien een idee om hier een aan toe te voegen: "Ik heb rijles" en "Nieuwe gebruikers, stel je voor"

Just a thought... ;)
 
Lol! :+

Er zijn toch mensen die de zoekfunctie gebruiken. :P

Hebben we daar een heel forum voor het maken van voorsteltopics, zoeken ze een antiek topic op om zich in voor te stellen. :+

Niettemin, welkom op MF, Patrick en Karin. *D
 
Dan zal je wel op oude topics moeten kunnen reageren en dat kon dus gewoon weg niet dus had ik geen keus mij bij een oude topic voortestellen. Alle topics voostellen 1 tm 4 kunnen niet meer op gereageert worden zal dat eerst aangepast moeten worden voordat je mensen aanvalt.

Bovendien ben ik geloof ik wel een uur bezig geweest om via zoekfunctie naar voorstellen te gaan maar zoals ik al zei zijn die allemaal gesloten!!!

Karin
 
Hoi Patrick&Karin,

Welkom op MF.....

De reacties die je krijgt zijn niet vervelend bedoelt hoor...
Er is namelijk een apart stukje forum om je voor te stellen. Nieuwe gebruikers Daar kan je je eigen Topic openen om je voor te stellen.
Men is wat verbaasd dat er nog mensen zijn die keurig de zoekfunctie gebruiken........vandaar....
 
Oke dan had ik dat verkeerd begrepen. Ik maar zoeken naar een topic om onszelf voortestellen want ik vind mezelf nou weer niet zo belangrijk om daar een heel onderwerp aan te wijden.

Ik vind het in iedergeval een top site en surf dan lekker rond. Heb ook al iets gezien om je foto's enzo te posten dus zodra de motor eris zal ik een aantal leuke foto's van onze "nieuwe" motor laten zien .

groejtes Karin
 
Terug
Bovenaan Onderaan