Nieuwe generatie helm ?

Een plaatje van hoe zo'n helm er echt uitziet zou wel leuk zijn.
(Of zie ik iets over het hoofd?)

yep, je ziet iets over het hoofd

Prototype%203.JPG

[hier stond hetzelfde plaatje dat hierboven ook al een aantal keer staat]

Maar het principe zoals ik het begrijp komt erop neer dat het een gewone helm is met een extra buitelaag die over de schaal kan schuiven bij een crash.
IDC%20Headform.jpg

Lijkt me nu niet direct een reden om mijn huidige helm te vervangen, glasvezel glijdt ook al vrij goed op asfalt, zoveel verbetering zal er wel niet inzitten...

Hebben ze er ook een met Fuji (mycom)achterop,ik ga toch niet met flipse op mn helm rijden kan ik nooit meer naar de voetbal op mn motor ;) ;)
:+ :+
[hier stond hetzelfde plaatje dat hierboven ook al een aantal keer staat]

Maar het principe zoals ik het begrijp komt erop neer dat het een gewone helm is met een extra buitelaag die over de schaal kan schuiven bij een crash.
(Afbeelding)
Lijkt me nu niet direct een reden om mijn huidige helm te vervangen, glasvezel glijdt ook al vrij goed op asfalt, zoveel verbetering zal er wel niet inzitten...

Maar ik was juist zo bang dat die hem misschien weer over het HOOFD zou zien
Stomme veiligheidsinstellingen in IE. Laat vaak plaatjes om vage redenen niet zien.

Maar sjesus. Moeten ze zo'n helm nu perse zo lelijk maken. Kunnen ze er niet meteen een vormgever bij bertrekken. Met zo'n uiterlijk is het wel gedoemd te mislukken.
Maar het belang van design om het helpie ook te kunnen verkopen zullen ze wel over het hoofd hebben gezien :+

Terug
Bovenaan Onderaan