Nieuwe Gilera 600 Supersport

Zou in maart moeten komen, lukte niet.
Gilera NL heeft nog niks van Gilera IT gehoord van nieuwe datum.
Maar 1 ding is zeker, Gilera weet dat het een lage prijs moet neerzetten om doortebreken in de markt te zetten.

:]
Ik ga ook een 600cc SS uitbrengen en hij gaat maar 7000 euro kosten!

OK, wanneer hij komt weet ik nog niet, misschien komt hij wel nooit... :+
 
Zou in maart moeten komen, lukte niet.
Gilera NL heeft nog niks van Gilera IT gehoord van nieuwe datum.
Maar 1 ding is zeker, Gilera weet dat het een lage prijs moet neerzetten om doortebreken in de markt te zetten.

:]

Nou, we wachten maar af dan :(
 
Ik hoorde via iemand anders dat Mei niet ging lukken, Joh, maar dat die aan het eind van het jaar moet komen, en ook in een 750 en 1000 uitvoering.

Ben benieuwd.
 
Op dinsdag 25 september 2001 16:05 schreef duderuud het volgende:
Nou, zo'n T595 (of hoe heet zo'n ding) Speed Triple vind ik echt wel mooi hoor! Zou hem zelf niet kopen, maar wel een gaaf ding verder!

Die Gilera vind ik echt HEEL mooi trouwens....weer eens wat anders!

Volgens mij weet Triumph niet goed wat ze willen met hun modellen...

Neem nu de TT600; motorblok met 'te weinig' vermogen en de styling van de motorfiets is ook gewoon saai te noemen. En wat is dan je argument om zo'n ding te kopen?

Neem nu die nieuwe T955i. Sportbike met redelijk wat vermogen onder je kloten, maar weer die styling hé. Enne als ze nu eens een blik naar Yamaha werpen. De nieuwe (en vorige) R1's (en ook R6) zijn gewoon een comerciele hit geworden qua STYLING en vermogen!

Bij de TT600 ontbreekt het aan beide!!
Ze komen met de TT600 met een nieuw model aankomend jaar/dit jaar, maar ik hoop dat ze de 600 dan een wat aggresiever uiterlijk meegeven en de injectie fixen... willen ze nog wat concureren met de Jappen...
 
wou gaan zeggen: oud nieuws is er al bijna een jaar.

Goed dat ik nog even naar de datum van plaatsden heb gekeken!!

Jammer van die varkensneus!!
 
Met deze fiets zouden ze me niet straffen qua "looks".

Ik vind het wel smullen. Moet dan wel natuurlijk deze bril hebben 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan