Nieuwe goldwing?

_P_

Banned User
1 apr 2004
4.389
0
Limburg
psycho_bike_2.jpg

psycho_bike_3.jpg

He _P_, Je hebt net je rijbewijs man.. Als dat je nieuwe motor is, betwijfel ik ten zeerste of die <25kW is :)

Gefeliciteerd nog trouwens

Knap als dat fotosoep is, lijkt me een echte.

Maar lelijk is ie wel, vraag me af hoeveel vermogen. Met zo'n achterwiel kun je echter niet echt veel bochten nemen lijkt me :+

2de foto treeplankje. 2de foto uitlaten, lijkt wel een animatie reflecties kloppen niet echt.

Nee duidelijk fotosoep, maar ik kom erop terug dat hij heel slecht is, alleen niet zo heel mooi afgewerkt. 1ste foto zie ik zo 1 2 3 niet iets heel geks. Alleen de reflectie van het "blok" op de tank is niet echt aanwezig, en het rood van de tank zou ook wat duidelijker aanwezig moeten zijn op het blok volgens mij.

Als je de eerste foto bekijkt lijken de uitlaten niet zo heel ver uit te steken, maar op de 2de foto lijkt het veel meer.

Is trouwens onmogelijk om mee te rijden op de 2de foto zie je aan de linkerkant een schakelpookje zitten (naast het halve treeplankje) als je daar bij wil komen moet je met je knie door het blok volgens mij.

En ben niet echt technisch, maar wat zijn het überhaupt wat zo uitsteekt? Luchthappers er bovenop okay, maar waarvoor en waar gaat de lucht overal doorheen dan? de 2 lauchthappers zijn vrij groot, maar zijn gemonteerd op een plaatje van 2cm, hoe wordt die lucht verder geleid, dat vierkante kanaal eronder lijkt me niet echt groot genoeg en onbereikbaar.

Iemand het absoluut niet met mij eens overigens en ben ik weer overdreven paranoia?

Laatst bewerkt:
Volgens mij is hij echt, zonder gekheid, zelfs bij topgear is deze overigens aan bod gekomen. Zal vast wel wat power hebben, maar het meeste is toch extra gewicht. Al die lachgasflessen en die grootte tank zijn zeker voor de langste dragrace ooit.

Het is wel komische, maar bovenal bezopen.

Terug
Bovenaan Onderaan