Nieuwe GP

Eeuwig zonde dat de Balatonring alwéér niet af is. Zou dan mijn eerste buitenlandse GP worden. Nu ja, hopelijk weet Hongarije het circuit volgend jaar afgebouwd te hebben, is met name afhankelijk van de verkiezingen in april of het project een snelle doorgang zal vinden.

Laten we het hopen! :)

En een vierde GP in Spanje... Tja, wat verwacht je anders van een Spaanse organisatie?
 
Wat is het probleem dat het weer in Spanje is? Wees blij dat ze nog een race doen iig, in plaats van een race minder rijden (wat opzich redelijk logisch zou lijken, kostenbesparing)
 
Wat is het probleem dat het weer in Spanje is? Wees blij dat ze nog een race doen iig, in plaats van een race minder rijden (wat opzich redelijk logisch zou lijken, kostenbesparing)

Omdat er nu dus al 4 races in Spanje zijn. En Er na mijn idee wel 10 andere circuits/landen zijn waar ik de Motogp wel zou willen zien in plaats van weer Spanje!
 
Echt wel een blunder van formaat dat ze dat circuit nu nog niet af hebben. Hoe zit dat eigenlijk, is daar een meerjarig contract afgesloten en komt het dan volgend jaar automatisch weer op de kalender?
Tja en de vierde GP in Spanje, ik vind het iets te veel van het goede. Ik pleit voor een nieuwe GP in België of Scandinavië *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan