Nieuwe grondanker

harleydave

MF'er
24 aug 2003
176
1
de meern
Te koop: nieuwe grondanker
prijs: € 15,- excl. verzendkosten
full
 
Laatst bewerkt:
je graaft een gat in de grond zo diep als het anker hoog is daarna ff na de gamme cement mix halen zakej van 20 kilo of zo en dan een maken met alleen water anker in het gat pleuren evt met wat hout werk op de plek houden ander blij je het ook maar vast houd tot dat het uithard lijkt me ook zo lullig en dan volstorten en klaar is ie om je fiets aan te hangen lijkt me toch wel duidelijk ?

iedere zelf respecterende klussen moet dit toch wel kunnen
 
Laatst bewerkt:
je graaft een gat in de grond zo diep als het anker hoog is daarna ff na de gamme cement mix halen zakej van 20 kilo of zo en dan een maken met alleen water anker in het gat pleuren evt met wat hout werk op de plek houden ander blij je het ook maar vast houd tot dat het uithard lijkt me ook zo lullig en dan volstorten en klaar is ie om je fiets aan te hangen lijkt me toch wel duidelijk ?

iedere zelf respecterende klussen moet dit toch wel kunnen

Lange zin zeg... :+
 
Lange zin zeg... :+

ja heb ook een hele lange adem

nog niet weg ? moet toch wel iemand zijn die z,n motor wil behouden en niet persee duur wil betalen voor een verzekering of je fiets is te relatief te oud voor een diestal verzekering en dan maak je het zo zo toch wat lastiger
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan