Nieuwe GSV-R 2004

is dit wat?

  • nee!

    Stemmen: 11 19,6%
  • wel aardig

    Stemmen: 4 7,1%
  • kwijl!!

    Stemmen: 35 62,5%
  • 't blijft een Suzuki

    Stemmen: 6 10,7%

  • Totaal aantal stemmers
    56

T"Genius"J

Die hard MF'er
27 jun 2003
963
1
Zwolle
full

ENGINE TYPE – FOUR-STROKE, WATER-COOLED, V4
DISPLACEMENT - 990cc
MAX POWER - 220+ ps @ 14,500+ rpm
VALVE TYPE - DOHC FOUR-VALVE
CARBURATION TYPE - FUEL INJECTION
LUBRICATION SYSTEM - WET SUMP
CLUTCH - DRY MULTI PLATES (BACK TORQUE REDUCE TYPE)
TRANSMISSION – SIX-SPEED CONSTANT MESH
FINAL DRIVE - CHAIN
FRAME TYPE - TWIN SPAR ALUMINUM ALLOY FRAME
SUSPENSION FRONT - INVERTED TYPE TELESCOPIC
SUSPENSION REAR - LINK TYPE
TYRES - BRIDGESTONE
WHEEL FRONT - 16.5 inches
WHEEL REAR - 16.





5 inches
BRAKE SYSTEM FRONT - DOUBLE CARBON DISC (CARBON)
BRAKE SYSTEM REAR - SINGLE DISC (STEEL)
OVERALL LENGTH - 2060mm
OVERALL WIDTH - 660mm
OVERALL HEIGHT - 1150mm
WHEELBASE - 1450mm
WEIGHT - 145kg
FUEL TANK - 24L
 
Supergaaf, hij staat al op mn buroblad!

Nu maar hopen dattie op zn minst een beetje mee kan doen voorin :X
 
Hij is mooi :}

Alleen nu ff kijken of hij ook vaak in beeld komt... Beetje vooraan mag wel weer eens.
 
Lelijke fiets, zowel de voorkant als uitlaat :r Maar ik hoop dat 'ie met Hopkins erop dit jaar leuke dingen kan laten zien.

[me]EdwinO die zich steeds weer afvraagt hoeveel 220+ pk nu werkelijk is....[/me]
 
220+ klinkt niet als 240pk. Dat moeten ze volgens mij toch minimaal hebben om een potje te kunnen breken. De M1 weegt 150kg en heeft 240 pk.
Ik denk dat de concurrentie ook niet stil heeft gezeten. Ik hoop het maar ik ben bang dat het niet voldoende is.

Qua looks vind ik hem ook niet top.

Shit dat voor een suus man in hart en nieren

We zullen zien!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan