nieuwe gsx-r600 voor 3100 euro...

mauriceR6

Die hard MF'er
9 dec 2002
671
0
Hoevelaken
ja ja..heb een aanbod gehad om mijn r6 2001 in te ruilen tegen een nieuwe gsx-r600 2004, en dan 3100 euro toe te leggen.

dus krijg voor de mijne 8400 euro terug.
goed aanbod????
wat vinden jullie???
 
8400 voor een R6 uit 2001?

Om je een idee te geven...voor een overjaars model van 2003 betaalde je enkele weken geleden 8700 € in België
Dus dat is wel een lekkere prijs! Ook in NL

Doen!

edit. Die gsxr gaat wel iets sneller waarde verlieren denkik maar dat is speculatiewerk dus ik zou niet twijfelen
 
ff denken...

denk denk denk...

Je raakt een oude yamaha kwijt, en je krijgt er een vonkelnieuwe soes voor terug!

Wrom heb je nog geen ja gezegd sukkel :P
 
ja ja..heb een aanbod gehad om mijn r6 2001 in te ruilen tegen een nieuwe gsx-r600 2004, en dan 3100 euro toe te leggen.

dus krijg voor de mijne 8400 euro terug.
goed aanbod????
wat vinden jullie???

Toevallig bij Safe in A'doorn??

Volgens mij zag ik net (vanmiddag) je motor staan.
 
Als hij der 8500 voor krijgt doet hij al meer dan 100 € winst.

Want door deze inruilprijs wordt er nix afgedongen op GSXR dus daar vangt hij zogezegd de max. winst voor.

Enfin ik kan het niet goed uitleggen. Tis iig een hoog bod...
Die dingen koop je hier voor 6500 € bij een dealerd met garantie.
 
ja ja..heb een aanbod gehad om mijn r6 2001 in te ruilen tegen een nieuwe gsx-r600 2004, en dan 3100 euro toe te leggen.

dus krijg voor de mijne 8400 euro terug.
goed aanbod????
wat vinden jullie???

;( wil je van je R6 af... [me]Sissi weet nog wel iemand ;) [/me]
 
Is dat met die safe summer deal waar je tussen de 1000 en 3000 bovenop de ANWB koerslijst waarde bij inruil krijgt?
 
Is een hele mooie inruilprijs voor die prachtige R6 :}

Het kutte is dat je op een Soe....s (krijg het bijna niet uit m'n bek) moet rijden :r :r :r :r :r :r :r









8-) :+ :X
 
Klinkt als een erg goede deal! Ik zou er niet te lang meer over slapen zodat je dit jaar nog zoveel mogelijk dagen op je mooie nieuwe Gixxer kan scheuren :]
 
Klinkt als een erg goede deal! Ik zou er niet te lang meer over slapen zodat je dit jaar nog zoveel mogelijk dagen op je mooie nieuwe Gixxer kan scheuren :]

ja denk ook wel dat ik het doe..aleen ff kijken of ik het met het geld allemaal rond krijg..ben niet zo heel erg rijk man..moet er ook hard voor werken he..en ja zou eigenlijk ook nog op vakantie gaan....
 
eeeennn ik zal ik niet zijn..als ik nu al naar wat dingen aan het zoeken ben om er op te zetten....en ja het eerste is de kentekenhouder....en ja het tweede is de uitlaat..ik ben kwa geluid erg verwent(vind ik zelf) met het geluid van me devil uitlaat..en ja nu zag ik ook een ander leuk merk..termignoni..en zag dat ze nu niet aleen voor duc's maken maar ook voor de andere merken..weet iemand waar ze in de winkel liggen??en prijzen?
 
doendoendoendoendoendoendoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zo snel mogelijk :)

full
SUZUKI
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan