Nieuwe handschoenen

Er worden in NL geen eisen gesteld aan handschoenen voor op de motor, dus je kunt gewoon met van die latex gevallen op je motor gaan zitten als je wilt :+

Maar volgens mij vangen de meeste mensen zich bij een val op met hun handpalmen :X
En persoonlijk zou ik er niet dood mee gevonden willen worden (op een verlate carpool) _O-
 
Nogmaals het gaat er niet om dat je Nederland wel of geen handschoenen moet/mag dragen. Het gaat er om dat de eerste beste agent die dit ziet je aan de kant zet waarna je op het bureau mag uitleggen wat je een cat.1 wapen bezit.
 
Nogmaals het gaat er niet om dat je Nederland wel of geen handschoenen moet/mag dragen. Het gaat er om dat de eerste beste agent die dit ziet je aan de kant zet waarna je op het bureau mag uitleggen wat je een cat.1 wapen bezit.

_O-
 
Nogmaals het gaat er niet om dat je Nederland wel of geen handschoenen moet/mag dragen. Het gaat er om dat de eerste beste agent die dit ziet je aan de kant zet waarna je op het bureau mag uitleggen wat je een cat.1 wapen bezit.

:Z


Die Carbon knokkels zijn net zo hard hoor, wizz kid...
 
Is vrouwenhand...
TS; zijn die mooi gemanicuurde nagels ook van jou?

Waarom zegt nou iedereen dat steeds? Let nou op, alleen die pinknagel is extra lang. Ergo: heeft niets met manicure te maken, is gewoon een cocaine gebruik(st)er :Y
 
Laatst bewerkt:
:Z


Die Carbon knokkels zijn net zo hard hoor, wizz kid...

Shit, die met carbon knokkels heb ik :X

Morgen maar even bellen met de politie welke vergunning ik daarvoor moet hebben en of mijn handen en de handschoenen in aparte kluizen bewaard moeten worden :+
 
Shit, die met carbon knokkels heb ik :X

Morgen maar even bellen met de politie welke vergunning ik daarvoor moet hebben en of mijn handen en de handschoenen in aparte kluizen bewaard moeten worden :+

Mijn handen zijn moordwapens. (Ninja taequando muai thai karate zwartzilvergestippelde band... 8-) ) Daarom mag ik ze wel meenemen onderweg maar alleen als ze deugdelijk verpakt zijn.

In... Andere moordwapens! *O*
 
:Z


Die Carbon knokkels zijn net zo hard hoor, wizz kid...

Ik zou zeggen waag het er op, eerste cat 1 overtreding wordt meestal toch met een geld boete afgedaan.

Nogmaals het gaat er niet om dat je Nederland wel of geen handschoenen moet/mag dragen. Het gaat er om dat de eerste beste agent die dit ziet je aan de kant zet waarna je op het bureau mag uitleggen wat je een cat.1 wapen bezit.

_O-

En dat is grappig omdat cat. 1 zo spannend klinkt?
 
En dat is grappig omdat cat. 1 zo spannend klinkt?

Ik denk dat het grappig is omdat die handschoenen toch moeilijk een boksbeugel zijn te noemen (neem aan dat je daarop doelt). Vooral aangezien het primaire doel zelfs voornamelijk met bescherming te maken heeft. Een auto is een stuk zwaarder en harder, en ook van metaal, maar dat is ook geen wapen. Een schroevendraaier evenmin. Het hangt er vanaf hoe je het gebruikt. Als je er iemand knockout mee mept zul je wellicht harder aangepakt worden. Maar anders denk ik ook dat het wel losloopt. Misschien juist zelfs wel omdat ze aan de onderkant zo open zijn. Je kunt er helemaal geen extra kracht op zetten zoals bij een boksbeugel.

Zelfs mijn vlindermessen zijn gewoon legaal, in principe, tenzij ik in speciale zones als Amsterdam-centrum of Schiphol kom waar messen überhaupt niet legaal zijn buitenshuis indien niet deugdelijk verpakt tijdens transport.

Zo'n vaart loopt het niet hoor, met zaken die niet primair als wapen zijn bedoeld... Zeker niet als je de handschoenen niet naar de disco draagt of zo. Maar dan nog heb je denk ik eerder een probleem met de doorgesnoven uitsmijters :)
 
Ik zou zeggen waag het er op, eerste cat 1 overtreding wordt meestal toch met een geld boete afgedaan.En dat is grappig omdat cat. 1 zo spannend klinkt?

Dat is grappig omdat op basis van wat jij hier zegt je elke handschoen, helm, schoen als dodelijk wapen kan categoriseren :Z

Als ik jou was zou ik in mijn nakie op de motor gaan zitten, dan loop je het minste risico om aangehouden te worden voor verboden wapen bezit ;)
Of er moet een agente over je wapenstokje vallen ofzo :+
 
Zelfs mijn vlindermessen zijn gewoon legaal, in principe, tenzij ik in speciale zones als Amsterdam-centrum of Schiphol kom waar messen überhaupt niet legaal zijn buitenshuis indien niet deugdelijk verpakt tijdens transport.

Hoe bedoel je? Vlindermessen zijn wel degelijk cat. 1!

WWM

Art 2 lid 1.
Wapens in de zin van deze wet zijn de hieronder vermelde of overeenkomstig dit artikellid aangewezen voorwerpen, onderverdeeld in de volgende categorieën.

Categorie I

1°. stiletto’s, valmessen en vlindermessen;



Art. 13 lid 1
Het is verboden een wapen van categorie I te vervaardigen, te transformeren, voor derden te herstellen, over te dragen, voorhanden te hebben, te dragen, te vervoeren, te doen binnenkomen of te doen uitgaan.
 
Ik heb gelachen _O- , mission accomplished!

Oh ja voor de werkelijke liefhebber, ik kwam ze hier tegen: klik!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan