Nieuwe handschoenen..

Orpheus

MF veteraan
Donateur
9 jul 2002
26.658
2
Lienden
Best mooi, die nieuwe Spidi Carbosint handschoenen.

full


Maar de volgende keer mogen ze van mij wel watervaste verf gebruiken. :X
 
Daar heb ik ook last van gehad maar niet zo erg :)
waren ook andere handschoenen trouwens :)
 
Muhahaha lijken mijn poten wel toen ik die zomerhandschoenen kocht

MUHAHAHAHAHA

Er zat van dat witte plastic in maar dat bleef steeds plakken aan mijn vingers of soms rolde dat op en toen kreeg ik mijn vingers er niet in..

En subtiel zoals ik ben ...rausch witte plastic eruit...

Ik heb het geweten...leek wel een mijnwerker..Maar ze gingen wel makkelijker aan en uit.

Maar het zijn wel kantoorhanden zo te sjien ;)
 
Wat heb je uitgespookt Orph?

Ze nemen toch niet zomaar je vingerafdrukken af? :X

;)

WouteR1
Gisteravond een hoosbui gehad, onderweg. Die handschoenen gaven steeds al wel iets af, maar in de regen wordt het blijkbaar erger. :X

En het gaat er niet af ook. Ben al met van alles aan het schrobben geweest. B|
 
Gisteravond een hoosbui gehad, onderweg. Die handschoenen gaven steeds al wel iets af, maar in de regen wordt het blijkbaar erger. :X

En het gaat er niet af ook. Ben al met van alles aan het schrobben geweest. B|

Dus het is toch watervaste verf :) :) :)
 
Hmmm, had een paar weken terug precies het zelfde. :( Was onderweg naar huis toen ik een flinke regenbui te verwerken kreeg. Het waren vrij nieuwe zomer handschoenen die nog nooit echt nat waren geweest. Kreeg mijn handen met enige moeite en wat zeep weer schoon. B|
 
Daar heb ik ook last van gehad maar niet zo erg :)
waren ook andere handschoenen trouwens :)

Een paar weken geleden door de regen in de Eifel was het bij mij nog erger. Mijn hele handen pikzwart en het was er met geen mogelijkheid af te krijgen.
 
Gisteravond een hoosbui gehad, onderweg. Die handschoenen gaven steeds al wel iets af, maar in de regen wordt het blijkbaar erger. :X

En het gaat er niet af ook. Ben al met van alles aan het schrobben geweest. B|

zoiets heb ik ook gehad toen ik tijdens 1 van mn lessen een hoosbui bovenop me kreeg.
mn handen zagen er nog zwarter uit.

Heb daarna een uur in bad geweekt ;) hielp al een heel eind.
De restjes heb ik met wat olie en scrub er af geschrobt
 
Een paar weken geleden door de regen in de Eifel was het bij mij nog erger. Mijn hele handen pikzwart en het was er met geen mogelijkheid af te krijgen.

:^

Uiteindelijk met een heleboel zeep en in warm water laten weken mijn handen weer een normale kleur gegeven... B|

Gelukkig maar...
 
:+ ziet er wel leuk uit :X alsof je al in geen jaren een bad of douche van dichtbij hebt gezien :P
maar is idd vaker met leren handschoenen... en t gaat er idd moeilijk af
 
Hee Orph, koop een sidi pak, kan je na een fikse bui door als neger :+ zodat we tegen je kunnen zeggen; ''goed pak hoor...., voor een neger''.
 
Terug
Bovenaan Onderaan