Nieuwe Harleyworldwinkel in Apeldoorn

Zoeperman

MF veteraan
Donateur
4 aug 2001
28.016
10
Apeldoorn
Vandaag naar de nieuwe Harleyworld winkel geweest in Apeldoorn. Zag er wel goed uit(voor de liefhebber) bar met zithoek, grote kledingshop, veel HD\'s. Maar waar ik eigenlijk voor kwam, de XB9R...., die stond er nog niet, werd pas februari. Ook de V-rod was nog niet te aanschouwen.
 
Weet niet of dat bij elke Safe is, maar bij de vestiging in Groningen zit ook een Harley shop. Ook wat van dat Buell spul aanwezig. Allemaal best leuk om te zien, maar als je de prijzen gaat bekijken is de lol er snel af.
 
Weet niet of dat bij elke Safe is, maar bij de vestiging in Groningen zit ook een Harley shop. Ook wat van dat Buell spul aanwezig. Allemaal best leuk om te zien, maar als je de prijzen gaat bekijken is de lol er snel af.

Harleyworld is niet van safe volgens mij, maar een zelfstandig bedrijf...
 
Harleyworld is niet van safe volgens mij, maar een zelfstandig bedrijf...
IDD, is verhuist uit Arnhem pasgeleden daar naar toe.
Harleyworld is bij Safe in de vestiging getrokken
Ik denk zelf dat ze los er van staan.
 
Vandaag naar de nieuwe Harleyworld winkel geweest in Apeldoorn. Zag er wel goed uit(voor de liefhebber) bar met zithoek, grote kledingshop, veel HD\'s.

Ik ben er ook ook naar toe geweest. Is idd wel een mooie winkel, maar het was natuurlijk wel erg druk. Daardoor vond ik heb buiten tussen de Harleys interessanter! 8-) Nou weet ik ook gelijk weer waarom ik geen Harley rij; ze kosten een hoop knaken en als je Harley-kleding wil sla je al helemaal steil achterover. :)
 
Die zullen het wel langer volhouden dan safe.Harlies gaan vaker stuk en de orginele onderdelen zijn schreeuwend duur.Ook een manier om je zaak draaiende te houden.Je een poot uit laten draaien voor een kwalitatief mindere motor van gemiddeld zo\'n FL 40000,- is ook een way of life.Sukkels.Zwaaien doen ze ook al niet.Als ze langs de vluchtstrook staan steek ik mijn duimpje wel even omhoog. :j
 
Die zullen het wel langer volhouden dan safe.Harlies gaan vaker stuk en de orginele onderdelen zijn schreeuwend duur.

Onzin. Afgezien van de aanschafprijs kunnen originele harleyonderdelen juist heel goedkoop zijn. Het wordt pas duur als je de onderdelen wilt met de adelaartjes en \"live to ride\" erop. :j
Daar betaal je inderdaad een godsvermogen voor.

Ik had vorig jaar een nieuwe remschijf nodig. Koste me maar 80 piek. Dat lukt de meeste van jullie niet. Uiteraard heb je wel gelijk dat de prestaties ook minder zijn.

Maar als lowbudget motor kan een harley best wel goed meekomen zolang je geen zwak hart hebt voor accesoires en andere glimmende tierelantijntjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan