Nieuwe HD dealer in Veghel

Ik heb er al best wel wat gezien door NL heen.

Als ie open is ga ik er wel samen met mn vriendin ( sportsterengel ) kijken.
 
Dit wordt de eeste motor dealer in Veghel.
Er zat (zit) al een HD shop/werkplaats hier, maar die kan niet tippen aan de nieuwe dealer zo te zien.
61604



Jammer dat het niet mijn type motor is........
 
mn pa is harley freak dus heb daardoor al vele HD - zaken mogen bewonderen.

T is niet mn soort motor , maar een Buell wil ik toch wel eens proberen , dat moet best goed rijden. Zal in t voorjaar eens die zaak gaan bezoeken.
 
Er kunnen zoveel harley dealers in veghel komen als ze willen met oude monteurs van vms hms eindhoven en den bosch (is anderhalf jaar geleden falliet gegaan)

Voor mij maar 1 harley monteur en motorzaak in Veghel THEU van Motor service veghel :} :} :}
 
Hij was vrijdag al open ik ben gisteren effe weze kijken
Ik rij dan wel op een duc maar harley en ducati bijten elkaar niet (allebei niet zo´n betrouwbaar imago,ik zal het zelf maar zeggen)
Er stonden alleen nieuwe harley´s en hele oude (mooie)
Verder een paar Buell´s ,er hing een vervanging´s uitlaat voor een Buell aan de wand en ik heb daar met verwondering naar staan tekijken
Zelde heb ik een uitlaat gezien die zo bedonderd was gelast
Zelf las ik ook wel eens wat aan elkaar maar als ik zo´n las leg schaam ik me diep
En wat was de prijs voor dit kunstwerk 1058 Euro´s
Zelfs ducati performance is hierbij nog goedkoop te noemen
Verder was het wel een mooie zaak alleen een beetje erg veel mannen met teveel geld/midlife crisis
 
Jaah, k zag het, en schrok ervan. Ziet er van buiten wel skon uit,,,ook s n keertje kieken of ze binnen koffie hebben (of slopen ze mn suuz dan in de tussentijd ;) ). Je mot toch weten wat er leeft in de buurdorpen?

K zie t in ieder geval liever dan de fordjes die dr eerst stonden :D
 
Nieuwe Harly Dealer schijnt eigendom te zijn van de Driessen-groep Eindhoven.
Die van Carland, Ruydael mitsubishi, autopoint Fiat, ROC etc. (halve autowijk!!)

Vlug zal deze dan ook niet failliet gaan denk ik. En ook de service zal wel goed komen denk ik.

en overigens voor Superduc Again als dit zeker zo is kun je best met je duccie daarnaar toe. De filiaal manager rijdt zelf ook duc en zit in bestuur van een van de nederlandse duc clubs.
 
Ziet mij er een beetje te luxe uit.
Ik krijg altijd zo'n rijke stinkers op harley gevoel bij dit soort mooie zaken.

[me]De Highlander houd meer van de kleine motorzaak waar je struikeld over onderdelen en gereedschap, en de vloer zwart is van olie en vet ipv natuursteen.[/me]
edit: en waar de eigenaar een overall aan heeft ipv een stropdas
 
Nieuwe Harly Dealer schijnt eigendom te zijn van de Driessen-groep Eindhoven.
Die van Carland, Ruydael mitsubishi, autopoint Fiat, ROC etc. (halve autowijk!!)

Vlug zal deze dan ook niet failliet gaan denk ik. En ook de service zal wel goed komen denk ik.

haha,,daar heb ik nog s ooit n paar weken gewerkt, wan mafkeze....dan gai ik daar dus lekker helemaal nix halen...(vooral het stukkie "service" kan ik nog wel wat van zegge.... :X )
B|
 
haha,,daar heb ik nog s ooit n paar weken gewerkt, wan mafkeze....dan gai ik daar dus lekker helemaal nix halen...(vooral het stukkie "service" kan ik nog wel wat van zegge.... :X )
B|

klopt is van de automotive groep eindhoven waar dan ben ik benieuwd of ik jou ken want ik heb er een jaar gewerkt in ehv bij acn.
ende filiaal leider heeft een duc zijn vriendin heeft een duc dus dat zit wel snor
 
klopt is van de automotive groep eindhoven waar dan ben ik benieuwd of ik jou ken want ik heb er een jaar gewerkt in ehv bij acn.
ende filiaal leider heeft een duc zijn vriendin heeft een duc dus dat zit wel snor


Ehm wacht eens even........dat wil zeggen dat Amararock en jij oud collega's van mij zijn ?????
(kheb 5 jaar lang bij Ruysdael gezeten....! Die kale (en het was niet Bertje)
 
klopt is van de automotive groep eindhoven waar dan ben ik benieuwd of ik jou ken want ik heb er een jaar gewerkt in ehv bij acn.

Hebde gij t er langer volgehouden dan mijn,,,ik heb er n jaar of (weet ik veul) 10 geleje s n maand of 5/6 gewerkt...ik kon het daar dus niet harden, maar da kan dan ook wel aan mij liggen. (ik zat ook bij acn). Ik was toen zo'n kalend manneke dat 3 dagen in de week werkte (zwaar gedemotiveerd :X ) met toen volgens mijn n Virago 1100.
 
Hebde gij t er langer volgehouden dan mijn,,,ik heb er n jaar of (weet ik veul) 10 geleje s n maand of 5/6 gewerkt...ik kon het daar dus niet harden, maar da kan dan ook wel aan mij liggen. (ik zat ook bij acn). Ik was toen zo'n kalend manneke dat 3 dagen in de week werkte (zwaar gedemotiveerd :X ) met toen volgens mijn n Virago 1100.


Hmmm....ik ben nu dik 3 jaar weg uit dat sleutel hol. mmmmmm...volgens mij moeten wij elkaar kennen. Ik ben destijds begonnen als monteur bij Ruysdael. Heb je het nog lang uitgehouden daar bij ACN....... Met die vent van de Gestapo (dhr van Gool) :X aan het roer daar zou ik het er nog geen uur uitgehouden hebben.
 
Hmmm....ik ben nu dik 3 jaar weg uit dat sleutel hol. mmmmmm...volgens mij moeten wij elkaar kennen. Ik ben destijds begonnen als monteur bij Ruysdael. Heb je het nog lang uitgehouden daar bij ACN....... Met die vent van de Gestapo (dhr van Gool) :X aan het roer daar zou ik het er nog geen uur uitgehouden hebben.

sjah, er was toen ook n ernstig goede economie, dus t had zolang geduurd voor k iet anders had.

ach, tis allemaal lang geleden, en als ik er nooit meer kom is t mij nog n dag te vroeg.

Wij elkaar kennen? t zou goed kunnen zijn (ondanks dat ik die tijd daar toch uit mn geheugen probeer te bannen ;) ). Op mn site kende wel n fotoke zien waar ik ook nog ergens tussen sta. Kende er over denken (wel n zwaar gedemotiveerde blik erbij denken, die stond bij acn dus wel altijd "aan" :+ ).
 
hahahaha van gool ja :r

ik ben er nog geen jaar weg maar weet precies wat jullie bedoelen oh ja en bertje zit er nog steeds
 
Terug
Bovenaan Onderaan