Nieuwe helm besteld >> Shark RSF 2i Matrix

Bettieboe

Die hard MF'er
25 okt 2003
567
0
Tussen R'dam & Z'meer
Hoi,

Morgen ga ik mijn nieuwe helm ophalen. Mijn oog is gevallen op de Shark RSF 2i.
0


Deze zit mij gewoon perfect en ik vind de kleurstelling mooi...

Wie van jullie heeft ook deze helm? En...ben je erover te spreken??!

Plaatje staat hieronder.... *D
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Morgen ga ik mijn nieuwe helm ophalen. Mijn oog is gevallen op de Shark RSF 2i.
(Afbeelding)

Deze zit mij gewoon perfect en ik vind de kleurstelling mooi...

Wie van jullie heeft ook deze helm? En...ben je erover te spreken??!

Plaatje staat hieronder.... *D
al gekocht? anders is die info niet echt interessant voor je :?
 
Ik heb de BBS uitvoering (blauw) en hij bevalt me uitstekend. Het enige probleem wat ik ermee gehad heb, is de makkelijke sluiting van het vizier. Het vizier sloot niet goed af omdat hij scheef ging zitten. Borging werkte niet goed.

Ik heb de helm bij Safe gekocht en ben er toen even mee teruggeweest. Was op zich geen probleem, sluitmechanisme van een andere afhalen en klaar. Alleen bij controle bleken bijna alle helmen hetzelfde probleem te hebben.

Nadat het bij mij vervangen was, geen problemen meer gehad. Maar wel ff een puntje om op te letten als je hem gaat ophalen.
 
controleer een shark altijd direct en na 1 á 2 weken even op scheurtjes in de laklaag. had ik bij AL mijn shark helmen last van. Daarnaast zitten ze in het begin goed en na een tijdje beginnen ze op het voorhoofd te drukken :(
 
Heb jij er ook nog een 2e vizier bij??
Ik zit er namelijk aan te denken om er nog een ander kleurtje bij te nemen. Voor evt zonnige dagen!!
zit erover te denken, 29,95 geloof ik voor een getint vizier... moet er nog ffies over nadenken, net pin lock in laten zetten (blank vizier) dus probeer de kosten een beetje te spreiden.

@ harley: ik had dat ook in het begin, heb ik op advies het stuk wat op je voorhoofd zit iets ingeduwd. hij zit nu perfect.
 
controleer een shark altijd direct en na 1 á 2 weken even op scheurtjes in de laklaag. had ik bij AL mijn shark helmen last van. Daarnaast zitten ze in het begin goed en na een tijdje beginnen ze op het voorhoofd te drukken :(
Dat had een vriend van me ook maar dat was met een heel ander type shark, uit een veel lagere prijsklasse en was dus primair bedoeld voor de brommermarkt, was wel goedgekeurd als motorhelm maar dat zegt niets.
Misschien dat jij ook zo een type had of was dat wel een "echte" motorhelm?
 
controleer een shark altijd direct en na 1 á 2 weken even op scheurtjes in de laklaag. had ik bij AL mijn shark helmen last van. Daarnaast zitten ze in het begin goed en na een tijdje beginnen ze op het voorhoofd te drukken :(

Ik heb ook een Shark RSF2, nu bijna 1 jaar en heb geen scheurtjes in de laklaag, de pasvorm is ook nog altijd perfect.
Kan me wel voorstellen wanneer je bijkomt dat het op je voorhoofd gaat drukken :+
 
Heb zelf ook een Shark RSF2i (maar in impulsion uitvoering)
Matte kleurstelling
Ben hier heel tevreden over.

@fietsertje,

kan je eens een piccie posten van die pinlock, is dit zo'n systeem om vizier op klein spleetje te zetten ? of om zo van die folies op helm aan te brengen ?
 
Ik heb ook nog met de Impulsion in mijn handen gestaan, maar ik heb uiteindelijk toch voor de "glimmende" versie gekozen.

Ik weet niet hoe lang jij de helm al hebt, maar de nieuwere versies hebben een antifog vizier erop zitten. Werkt goed!
 
controleer een shark altijd direct en na 1 á 2 weken even op scheurtjes in de laklaag. had ik bij AL mijn shark helmen last van. Daarnaast zitten ze in het begin goed en na een tijdje beginnen ze op het voorhoofd te drukken :(

Ik zal er in ieder geval alert op zijn. Bedankt voor de tip! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan