nieuwe helm, dus nieuwe airbrush

haasje01

MF'er
12 aug 2007
71
0
utrecht
Hij is nog niet afgelakt, maar 't idee is er

Zag bij m'n vorige helm een paar weken terug plotseling dat ik nog een klein stukje vizier zag als ik 't vizier omhoog had..... van af dat moment heb ik me om een of andere freudiaanse reden constant lopen(rijden :-)) ergeren aan het vizier. Vorige week was ik 't zo zat dat ik me maar een nieuwe helm heb gehaald, en gezien alleen zwart wat saai is...

Bedoeling was eerst een grote skull achterop te doen als "center piece" maar dat werd wat te "skullerig" dus dat heb ik vervangen voor de aas. Dit gaf nog wel een klein probleem met de vlammen, 't was niet mooi om die bij de aas met de wind mee te spuiten en aan de voorkant zag 't er niet uit als dat niet het geval was. Ik heb ze nu maar allemaal naar boven afgebogen waardoor je voor nog 't idee van snelheid hebt en achte 't idee dat de aas in het vuur hangt.

Langs het zwart heb ik nog wat pasion pearl gespoten, niet zo duidelijk op de foto's maar in het zonlicht geeft dat een mooie paarse gloed.

ace1.jpg

ace2.jpg

ace3.jpg

ace4.jpg

ace5.jpg
 
Heel erg mooi :} ik heb hier nog 1 zwarte AGV pro voor je in de aanbieding :+
 
Laatst bewerkt:
ik ben niet zo van de doodshoofden maar airbrush is wel heel erg vet...

deden ze vroeger toen ik op de LTS zat in 1990 ook al... vond het toen al vet...
 
@ all tnx voor de reacties :)

@ cupra4x4 Ik me maar afvragen wat voor ''n motor dat is blijkt het een helm te zijn...... wat gezien 't topic eigenlijk ook best wel logisch was :+ |(
 
@ all tnx voor de reacties :)

@ cupra4x4 Ik me maar afvragen wat voor ''n motor dat is blijkt het een helm te zijn...... wat gezien 't topic eigenlijk ook best wel logisch was :+ |(
Als je zo graag een motor wil dan mag je de mijne wel spuiten, weet je wat dan hoef je me niet eens te betalen voor het lenen van de motor :P
Maar even voor de duidelijkheid :9~ :} :Y
 
@ all tnx voor de reacties :)

@ cupra4x4 Ik me maar afvragen wat voor ''n motor dat is blijkt het een helm te zijn...... wat gezien 't topic eigenlijk ook best wel logisch was :+ |(

Van mijn motor moet je afblijven ;) maar mijn helm mag je wel onder handen nemen :Y :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan