Nieuwe helm gekocht

[offtopic]
Hoest met je rijlessen? :)
[/offtopic]
Ja gaat wel lekker. Vorige week donderdag de eerste 2 echte lessen gehad. Gewoon rijden is geen probleem. Kijken gaat al vele malen beter en knipperlichten is ook geen probleem. Speciale verrichtingen gedaan. slalom, halve draai en 8tje draaien. Alles ging wel ok. Ik ben echt blij dat ik 2 uur les heb achter elkaar. Kan je tenminste veel oefenen op de speciale verrichtingen. Morgen weer 2 uur les. Dan even kijken of ik deze week nog een keer 2 uur les kan krijgen.
 
Zeta, laat eens weten of jouw helm ook zovel windgeruis produceert als mijn X-vent.

Ik wordt stapelgek van die herrie, zelfs met oordoppen in. Nu liggen mijn snelheden gemiddeld aan de te hoge kant, maar toch.......

Iemand die hiermee meer ervaring heeft?

Verder vind ik AGV een wereldmerk, goede pasvorm en inderdaad race-sluiting (wurg).

Was een van de weinige helmen die circuit goedgekeurd was en mij goed zat (en mooi)

Mark TT
 
Ik weet pas of hij veel lawaai maakt als ik de snelweg op ga met rijles. Dus wanneer dat gebeurd is, zal ik verslag uitbrengen.
 
Zeta, laat eens weten of jouw helm ook zovel windgeruis produceert als mijn X-vent.

Ik wordt stapelgek van die herrie, zelfs met oordoppen in. Nu liggen mijn snelheden gemiddeld aan de te hoge kant, maar toch.......

Iemand die hiermee meer ervaring heeft?

Verder vind ik AGV een wereldmerk, goede pasvorm en inderdaad race-sluiting (wurg).

Was een van de weinige helmen die circuit goedgekeurd was en mij goed zat (en mooi)

Mark TT
Ok ik heb het antwoord. Vandaag namelijk de snelweg op gegaan. Met moeite haalde de motor 120, maar ik hoode de motor en niet veel windgeruis. Das een goed teken lijkt me zo.
 
kleur is mooi.
is wel een beetje een brommer helm, maar wij 25 kwers hebben ook een beetje brommers, vandaar dat ik ook een niet al te dure heb!!


dis de mijne
3721


alleen is de mijne blauw van voor!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan