Nieuwe helm kopen na crash met m'n Speed triple

BelgianTriple

MF veteraan
9 jan 2003
1.564
30
België
Na een crash dit weekend ben ik op zoek naar een nieuwe helm.

Ik rijdt met een Speed Triple (Lieve heer zorg dat ze volledig herstelt O-) )
Ik had graag een helm gehad met een Engelse vlag (Union Jack) of iets dergelijks, iets wat echt past bij Triumph. Ik weet natuurlijk dat het belangrijkste is dat de helm goed past en dat zal zeker het eerste criterium zijn bij de aankoop.

Voor de rest mogen mensen die heel positieve ervaringen hebben met bijv de AGV GP Pro, AGV Stealth , Shoei XR1000 het steeds laten weten.

ps: voor de belgen onder ons; zijn er winkels die momenteel promoprijzen doen op AGV?
 
ARAI :)
maar ik zou zeggen, eerst passen dan uitzoeken welke print je mooi vind. als je een mooie helm hebt maar je krijgt er koppijn in....

de XR1000 van Shoei is er met een engelse vlag en een grote buldog achterop geloof ik :)
 
Hey kristof,

gecrashed met je speed triple ? '( How come ?

Ik heb destijds mijn AGV via motorgoedkoop gekocht, denk niet dat Belgische winkels aan die prijs kunnen tippen.

In ieder geval veel succes met het oplappen van je motor.
 
Damn, da's minder...

Ieder hoofd is anders dus wat bij de een goed zit kan bij een ander aanvoelen als een zak aardappels :+

Ik heb twee maanden een Arai gehad en die zat perfect maar die vond ik wel een enorme teringherrie maken B| ook met oordoppen. Ik moet helaas ook weer een nieuwe helm maar dat wordt geen Arai meer denk ik...
 
Ik zweer persoonlijk bij Arai, en laat Arai nou ook toevallig een model hebben met de Union Jack erop, een replica van Alan Cathcart, die journalist.
 
Gevonden, de Signet/GT:
signet_gt_cathcart.jpg
 
Ge kunt altijd eens gaan kijken bij Van Zeebroeck in St Pieters Leeuw, die heeft heel veel keuze en soms ook mooie promo's

Al zou ik nog ff wachten tot volgende week, dan beginnen de solden...
 
Hoi, De Union Jack staat er niet op, maar voor mij is de beste helm de Uvex Boss 3000. Goeie pasvorm ( is natuurlijk subjectief) weinig lawaai en het beroemde Uvex vizier, wat nooit aandampt.
 
Ehm...regenstand? Wat is dat? :?

Dat je met een hendeltje je vizier een heeel klein beetje openzet, zodat er net wat wind onderwaait. Op mn nieuwe helm kun je het vizier minimaal 1 'klik' openzetten. En dan waait het weer te hard in mn ogen en krijg ik traanogen als de lucht te koud is enzo.

Daarintegen heeft die AGV wel een vizier dat niet beslaat.
 
full

deze bedoel je, het is een fijne helm.
Ik heb hem alleen wat persoonlijker gemaakt om een sticker met me nickname erachterop te plakken.
Heb er weinig mensen mee zien rijden ja bij de onk in de zijspan races reden er twee met zoeen helm
 
koop gewoon de helm die je leuk vind en laat hem spuiten, volgens mij is het even duur als een helm met print, en is hij helemaal naar je eigen wens
 
(Afbeelding)
deze bedoel je, het is een fijne helm.
Ik heb hem alleen wat persoonlijker gemaakt om een sticker met me nickname erachterop te plakken.
Heb er weinig mensen mee zien rijden ja bij de onk in de zijspan races reden er twee met zoeen helm
Ow die is wel chique, eindelijk eens een Shoei die niet een enorm schreeuwerige striping heeft.
 
Ow die is wel chique, eindelijk eens een Shoei die niet een enorm schreeuwerige striping heeft.

dat d8t ik ook en bijna niemand rijd ermee teminste, ik ken niemand die ermee rijd, het is de rutter replica das ene british superbike rijder.Heb ik me laten vertellen
 
dat d8t ik ook en bijna niemand rijd ermee teminste, ik ken niemand die ermee rijd, het is de rutter replica das ene british superbike rijder.Heb ik me laten vertellen
Kan ik wel waarderen als mensen juist iets kiezen wat dus niet vaak voorkomt, wees niet bang, Shoei's zitten mij niet zo goed ;)
 
Na een crash dit weekend ben ik op zoek naar een nieuwe helm.

Ik rijdt met een Speed Triple (Lieve heer zorg dat ze volledig herstelt O-) )
Ik had graag een helm gehad met een Engelse vlag (Union Jack) of iets dergelijks, iets wat echt past bij Triumph. Ik weet natuurlijk dat het belangrijkste is dat de helm goed past en dat zal zeker het eerste criterium zijn bij de aankoop.

Voor de rest mogen mensen die heel positieve ervaringen hebben met bijv de AGV GP Pro, AGV Stealth , Shoei XR1000 het steeds laten weten.

ps: voor de belgen onder ons; zijn er winkels die momenteel promoprijzen doen op AGV?

Kijk hier eens www.kalsbeekmotoren.nl
Heb ik de mijne ook weg. heeft 1200 stuks op voorraad

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan