nieuwe helm

patjer1

MF'er
26 feb 2003
40
0
genk-belgie
Hallo!
Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe helm maar twijfel nog wat. Een AGV XR past me wel goed, maar heb hier en daar wat negatieve krtitiek gelezen...
Nog iemand die deze helm heeft en ben je er tevreden over??
Denk dat ik in het weekend eens ga kijken voor een Shoei XR1000...wat denken jullie over deze helm??

Waar zou ik hem kopen? Ergens een goedkoop adres? Via internet?

Alvast bedankt!
 
nog niet...welke merken volgen ze zoal?
Heb je misschien telnr of zo?

Neem de Shoei XR1000!!!
Supergoeie helm,AgV kan daar niet aan tippen.

Laat je goed informeren,bij Kalsbeek in Zwolle hebben ze
bijna alle gangbare merken.

Shoei of Arai is het beste wat er is,ga niet alleen af
op een mooi design.
Succes
 
Neem de Shoei XR1000!!!
Supergoeie helm,AgV kan daar niet aan tippen.

:^

Heb sinds een dikke week de Alloy TC2 :} uitvoering.. (hiervoor een UVEX, wereld van verschil)

full
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je inmiddels ook Suomy (mooie degelijke helmen) in het rijtje van Shoei en Arai mag zetten hoor! Kijk maar eens in de hoogste klasses van de racerij :]
 
Ik ben sinds gisteren ook de trotse bezitter van een Shoei helm en hij is geweldig!!! :}

Wat een genot om er mee te rijden :9~

En nu een domme vraag.. Wie kan mij wat meer over deze helm vertellen. Of in ieder geval.. Welk model is dit?? :?
Is deze helm van Glasvezel?? Multivezel?? Polycarbonaat??

En nu zie ik jullie raar kijken.. Dus een uitleg.

Ik was gisteren op een motorshow in Geleen/ Sittard en heb deze heml op een stand gekocht. Ik kon hem voor dat geld niet laten liggen. Nu kon die verkoper mij de doos niet meegeven en ik moest deze week maar even langskomen (Motorhuis Geleen) om een helmtas te komen halen (en ik kon dan meteen voor een leuke prijs een oliekleurig vizier meenemen!!) ;)

Die gasten daar weten pas wat service is!! Meteen een paar handschoentjes meegekregen voor 15 euri's van Evolution met protectors etc..

Oh ja... Shoei is een japans merk en wordt ingekocht door een franse importeur. Nu zijn in frankrijk de regels zo dat er reflectors op moeten zitten???? :? Wat debiel man.. Hoe krijg ik die dingen er fatsoenlijk af zonder de paint te beschadigen!????

full
.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan