Nieuwe helm

Baflo

MF veteraan
21 aug 2004
2.966
0
Omdat ik donderdag 7-okt mn eerste motor rijles heb, heb ik vandaag maar is een nieuwe helm gekocht bij Motor Noord in groningen (hebben nog veel mooie helmen in aanbieding) :)

Het is een shark Foggy replica (model vorig jaar) Nu van 299,- voor 150 eu :}
En kreeg er een gratis Getint vizier bij :9~ Maar voor 20 eu had ik een spiegel vizier in plaats van een getinde :} en een helm hoes gratis er bij..

Dus mijn week kan niet meer stuk.

Ik vind dit trouwends een fet Forum!! :]
(beetje verslavend) :P

Groeten Robert :9

full
 
Mooie helm kerel. En wel lekker compleet met alles erop en eraan.
Ben nu ook op zoek naar Shark helmen. En helemaal voor dat soort bedragen waar jij ze voor hebt gehaald. Groningen is voor mij iets te ver (kom uit Almere).

Duszzzz... Als iemand weet waar ze momenteel acties of uitverkoop op mooie helmen hebben (in de buurt van Almere/Amsterdam/Hilversum? - Stuur maar een mail met link naar

raymondros APEkoppie ET hotmail punt kom

Thanks!
 
Dat is een leuk model....De prijs is erg leuk...
Misschien hier maar een inkoopacties houden? ;)
 
Waar zit dat motor noord ergens in groningen?? woon zelf in groningen, en denk dat ik daar ook maar even ga shoppen voor een passagiershelmpje.
 
Hele strakke dop- heb zelf ook een Shark maar niet zo mooi gepainted als die van jou - veel plezier ermee (pas maar op voor krasjes
 
Hoi,

Mooie helm, maarre een Shark RSR voor 150 euro ??
Dat heb je goed gedaan dan :} Heb zelf ook een RSR (custompaint) en
een Shoei x-spirit (Kato replica 2004)

Veel plezier met je helm in elk geval :]
 
aaaaarghh! Zal je altijd zien he! Deze helm heb ik ook, had 'm ook voor een scherp prijsje, maar f*cking 150,- euro man! Heb je goed gedaan! 2 jaar geleden kostte deze helm 599,- euro
 
Ik wil dus ook een shark helm gaan kopen
Ik woon in de buurt van Maastricht maar heb echt totaal geen idee waar ik kan gaan kijken voor leuke helmen.

Ik wilde naar motoport in echt gaan, maar misschien dat er in de buurt van Maastricht nog andere plekken zijn waar ik eens kan gaan kijken voor een mooie.

Wilde ongeveer een euro of 250/300 uitgeven ervoor, maar als die al 150 euro kost, zal het toch wel goedkoper worden.
 
Ik wil dus ook een shark helm gaan kopen
Ik woon in de buurt van Maastricht maar heb echt totaal geen idee waar ik kan gaan kijken voor leuke helmen.

Ik wilde naar motoport in echt gaan, maar misschien dat er in de buurt van Maastricht nog andere plekken zijn waar ik eens kan gaan kijken voor een mooie.

Wilde ongeveer een euro of 250/300 uitgeven ervoor, maar als die al 150 euro kost, zal het toch wel goedkoper worden.
JoCaBo in Meerssen heeft wel aardige spullen staan.......
 
Ik wil dus ook een shark helm gaan kopen
Ik woon in de buurt van Maastricht maar heb echt totaal geen idee waar ik kan gaan kijken voor leuke helmen.

Ik wilde naar motoport in echt gaan, maar misschien dat er in de buurt van Maastricht nog andere plekken zijn waar ik eens kan gaan kijken voor een mooie.

Kijk eens bij www.louis.de
Die hebben veel zaken in Duitsland waaronder eentje in Aken.
Daar heb ik mijn helm ook gekregen.
Vanuit Heerlen ben ik er zo en is vanuit M'tricht ook te doen.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de antwoorden. Ik zal eens op bezoek gaan daar!

Ik zie dat de helm van topicstarten in Duitsland ook maar 160 euro kost.

203258.JPG


Deze zie ik wel zitten!
 
Laatst bewerkt:
De shark mat hebben ze ook nog te koop voor 130 eu d8 ik. :}
Motor Noord
Bolnholmstraat in Groningen
 
Terug
Bovenaan Onderaan