Nieuwe HJC RPHA 11 Carbon Maat M

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roo

TUONO V4
28 feb 2009
2.342
6
Veendam
Te koop aangeboden omdat ik door een besteld fout 2 heb besteld en natuurlijk maar 1 nodig ben.

Splinter nieuwe HJC RPHA 11 Carbon Maat M
Nieuw in doos en niet gepast.

016D59A1-5870-4327-B695-91BCD94C1283.jpeg


Waarom ik de helm niet terug stuur is omdat deze helm niet meer te verkrijgen is in maat M in Nederland of Duitsland.

Daarom maak ik graag een mede MF-er er blij mee.
Prijs is vast 500,- euro verzenden voor de koper.
 
Huh? Je hebt er 2 besteld via internet en je mag hem niet terug sturen? In Nederland heb je 2 weken retourrecht indien je je aankoop via internet hebt gegaan?
Ff goed lezen wat TS schrijft...
 
Nee klopt ik kan hem ook gewoon retour sturen.
Maar maak er graag iemand blij mee van MF.
Mocht er na het weekend niemand zijn dan stuur ik hem wel terug.
 
13-07 gaan ze er echt niet zijn weet ik uit zeer betrouwbare bron ;)

Uit de handel???


Nog steeds raar, je koopt iets per ongeluk voor +€500,- je kan het terugsturen krijg je +€500,- terug, maar probeert het hier te verkopen voor €500,-....

Je lijdt sowieso verlies, had je bij het betalen van je bestelling niet door dat je €500 met moest afrekenen???

Ik denk dat je de helm goedkoop hebt kunnen kopen omdat ze uit assortiment gaan en je probeert nu winst te maken...

Mag natuurlijk, of zit het toch echt anders?
 
Laatst bewerkt:
Uit de handel???


Nog steeds raar, je koopt iets per ongeluk voor +€500,- je kan het terugsturen krijg je +€500,- terug, maar probeert het hier te verkopen voor €500,-....

Je lijdt sowieso verlies, had je bij het betalen van je bestelling niet door dat je €500 met moest afrekenen???

Ik denk dat je de helm goedkoop hebt kunnen kopen omdat ze uit assortiment gaan en je probeert nu winst te maken...

Mag natuurlijk, of zit het toch echt anders?
Het zit echt anders.
HCJ heeft levering problemen met deze Carbon helm in maat M.
De helm wordt pas in november weer verwacht.
Maar na al deze reacties weet ik voldoende.
Ik stuur hem wel retour.
Het maakt mij niet uit, ik heb mijn helm gelukkig.
 
Het zit echt anders.
HCJ heeft levering problemen met deze Carbon helm in maat M.
De helm wordt pas in november weer verwacht.
Maar na al deze reacties weet ik voldoende.
Ik stuur hem wel retour.
Het maakt mij niet uit, ik heb mijn helm gelukkig.

Ok, dat kan natuurlijk ook nog... Maar het is eigenlijk gewoon niet logisch. Je krijgt er hier minder voor dan dat als je hem terug stuurt....

Maar fijn dat je het toelicht, maar persoonlijk denk ik dat iemand hem voor €30,- verschil toch liever hem in een winkel koopt a) garantie b) kan passen.
 
Het zit echt anders.
HCJ heeft levering problemen met deze Carbon helm in maat M.
De helm wordt pas in november weer verwacht.
Maar na al deze reacties weet ik voldoende.
Ik stuur hem wel retour.
Het maakt mij niet uit, ik heb mijn helm gelukkig.
Ik vind het een leuke poging om hier iemand te helpen :Y. Maar ik heb al een helm en om deze nou op de plank te zetten voor later, das ook zonde.
 
Dit topic mag op slot, heb de helm retour gestuurd. Had er graag een MF-er blij mee gemaakt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan