nieuwe honda hornet 1000

snelle eddy

MF veteraan
23 feb 2004
1.718
0
ramsel
blok van de nieuwste fireblade maar dan met 130 pk
full
 
Niet veel nieuws onder de (..rijzende :+ ..) zon, het zitje en blok van de huidige blade (..hoewel, dat moeten we maar afwachten..misschien alleen het uitlaatsysteem met het blok uit.. :? ), maar qua styling nog steeds saai :Z De vorige was al geen verkoopsucces dus ik denk deze ook niet..wel een mooie koplamp a la Fazer en Brutale :9~
 
Hmmmmm leuk! Geinige koplamp!
Wat moet je in hemelsnaam met 130 pk op een naked?
in mijn ogen kan ik geen pk's genoeg hebben alhoewel de grens nu bijna in zicht komt met wat nog aan het asfalt te brengen is.....zo word het echt een kunst om dit beest onder controle te houden.
 
tuurlijk heb je 130 pk nodig op een naked...heb ik ook ,en wil best nog wel meer.
(blaas) de supersports weg met je naked bij een sprint,is toch altijd ff lachen....toch???
 
die bandit 1200 met open uitlaten die ik er gisteren vies heb uitgetrokken en dan ook nog van 3 naar 4 |( veel te laat opgeschakeld(ben het nog niet gewoon zo snel moeten opschakelen ) kon er toch niet mee lachen :9
 
dat klopt...had het ook over stoplichtsprint....mijn zrx vliegt in zn 1 al
zo met zn wiel in de lucht,maar met zon 1000 is het al helemaal een kunst om 2 wielen aan de grond te houden,ik heb laatst op een zx-10r gereden,en die
ging bij 170 nog makelijk op het achterwiel.(ik vroeg er alleen niet om).
en bij zo'n 600---die moet wel ff zn koppeling verkrachten om hoogtoerig
weg te rijden.
maar bij de meeste naked/sport motoren met een beetje vermogen is er weinig
verschil tot ongeveer 100 km/ph.(of je moet echt geoefend zijn in wegtrekken
vanuit stilstand,zelfs in de grand prix oefenen ze dat vaak,dat zegt wel iets
over dat het niet zo eenvoudig is om ECHT SNEL WEG te zijn.
en iedereen trekt wel eens iemand zoek die een snellere motor heeft.
pfffffff...GRTZZZ...rob :]
 
Ik weet niet of iemand dit nog gaat lezen maar als een ex-XX rijder (1 maand geleden pertotaal) met als tweede motor ene CB900 hornet kan ik enkel maar benadrukken dat mijn nieuwe een hornet CB1000 wordt met zoveel mogelijk PK. De XX (X11) stuurt veel te log terwijl de CB900 net niet genoeg pk's heeft tov Triple en Ducate M1000. PS ik hoop 140PK en niet 130PK. Kom van 164PK. ;)
 
Nee, dat denk ik niet. Ik vroeg mij toch ook alleen af waarvoor je 130PK nodig hebt op een naked?
vroeg ik me ook af, tot ik een testrit van 1 uur op de FZS1000 deed...

Maar die Hornet 1000 nu: ik heb foto's gezien van een CBF100S, en die wordt op 135 PK gezet, maar die heeft helemaal die kop niet van de foto in dit topic.
Photoshop, designstudie, of komen er 2 versies?
 
Terug
Bovenaan Onderaan