Nieuwe Honda NT1100

Haha. Nee, was t maar zo eenvoudig. De software schakelt, maar dat snap je natuurlijk
Zonder gekheid als ik met weinig gas wegrijd dan bokt hij inderdaad vooral als hij koud is.
Meestal start ik dan met S1 en deaarna naar D
Terugschakelen doe ik voor de bocht met de flipper. Ik vind het nog steeds een feestje om er mee te rijden. Inmiddels 9000 km gereden.
Vanwege het wegvallen van CarPlay heb ik een draadloze module er tussen geplaatst. Tot nu toe werkt het top. Ook het comfort zadel gekocht.
Binnenkort stuur riser er op 2 cm omhoog en 1,5 cm naar achter, binnenkort een grote vakantie rit van 7K. Banden worden volgende week vervangen voor Michelin road 6 en onderhoud trek ik naar voren.
 
ik had een paar vraagjes over NT1100 de car play zo,n dongel kost op internet geloof ik 80 euro en dan de vraag na het bekijken van you toube filmpjes
Kan ik hem ook zonder smartfone gebruiken voor googlemaps te installeren en kan ik mijn oud headset cardio systeem gebruiken.
Of blijf ik dan maar bij mijn tom tom 550 ???
 
Zonder gekheid als ik met weinig gas wegrijd dan bokt hij inderdaad vooral als hij koud is.
Meestal start ik dan met S1 en deaarna naar D
Terugschakelen doe ik voor de bocht met de flipper. Ik vind het nog steeds een feestje om er mee te rijden. Inmiddels 9000 km gereden.
Vanwege het wegvallen van CarPlay heb ik een draadloze module er tussen geplaatst. Tot nu toe werkt het top. Ook het comfort zadel gekocht.
Binnenkort stuur riser er op 2 cm omhoog en 1,5 cm naar achter, binnenkort een grote vakantie rit van 7K. Banden worden volgende week vervangen voor Michelin road 6 en onderhoud trek ik naar voren.
Ok. Nee, ik rij dus altijd in S1. Net 300 km snelweg gedaan in Tour en kom ik uit op 1:20, beter lukt echt niet. Ik rij flink door. Ik gebruik Android auto, maar ook bij mij is het screen kapot, omdat de touchscreen niet meer werkt. Honda is bezig met een oplossing, begrijp ik. Is wel onhandige, alles met de knopjes. Dadelijk beurt, bij 8300 km. Werkt jouw screen nog goed ?
 
Ok. Nee, ik rij dus altijd in S1. Net 300 km snelweg gedaan in Tour en kom ik uit op 1:20, beter lukt echt niet. Ik rij flink door. Ik gebruik Android auto, maar ook bij mij is het screen kapot, omdat de touchscreen niet meer werkt. Honda is bezig met een oplossing, begrijp ik. Is wel onhandige, alles met de knopjes. Dadelijk beurt, bij 8300 km. Werkt jouw screen nog goed ?
Bij mij scherm werk het touchscreen vanaf het begin niet.
Inmiddels wel handig geworden met de knopjes.
Ik heb een draadloze module voor CarPlay gemonteerd.
Ik wacht al vanaf november op een display.
Morgen nieuwe bandjes er op en woensdag onderhoud, bij 9500 km omdat ik een flinke reis ga maken van plm 7000 km.
 
Bij mij werkt BT vanaf het begin niet, touch screen werkt wel maar moet misschien vervangen worden om BT te repareren. Zonder BT werkt verder niets qua audio/carplay etc. Wel slecht verhaal van "kwaliteitsmerk" Honda, ook gezien de enorme wachtlijst voor schermen. Verder is de motor volgens mij de ideale woon-werk motor als je flink wat snelweg km's maakt. Met 50% 130 km/u en 50% 110 km/u en flink doorrijden gebruik ik 5.3L / 100km en met 1 tank haal ik nét 2x heen en weer wat voor mij echt perfect is. Ik rij eigenlijk ook altijd S1.
Zijkoffers eraf gehaald en ik ga zonder problemen door files, prima wind- en weerbescherming en met de Osco oiler is het onderhoud van de ketting ook een fluitje van een cent.
 
Bij mij werkt BT vanaf het begin niet, touch screen werkt wel maar moet misschien vervangen worden om BT te repareren. Zonder BT werkt verder niets qua audio/carplay etc. Wel slecht verhaal van "kwaliteitsmerk" Honda, ook gezien de enorme wachtlijst voor schermen. Verder is de motor volgens mij de ideale woon-werk motor als je flink wat snelweg km's maakt. Met 50% 130 km/u en 50% 110 km/u en flink doorrijden gebruik ik 5.3L / 100km en met 1 tank haal ik nét 2x heen en weer wat voor mij echt perfect is. Ik rij eigenlijk ook altijd S1.
Zijkoffers eraf gehaald en ik ga zonder problemen door files, prima wind- en weerbescherming en met de Osco oiler is het onderhoud van de ketting ook een fluitje van een cent
 
Misschien helpt dit: eerst de Sena loskoppelen van de iPhone (in Instellingen op de iPhone en dan in Bluetooth 'vergeet dit apparaat').

Vervolgens de iPhone koppelen aan de NT, daarna de headset en tot slot kabeltje insteken en CarPlay koppelen.

In heb wel de Sena 20S EVO.

Bij mij is dat zo gelukt.

Ervoor zorgen dat de NT1100 alles bestuurt dus en dat er geen aparte koppelingen zijn tussen headset en iPhone.

Weet niet of dit je kan helpen. Veel geluk in ieder geval.

Attachment.png
 
Goedendag .mij is verteld dat ondanks alle koppeling je geen route,s zou kunnen maken via het toetsscherm alleen maar navigeren?
Daarbij een ouder scala intercom systeem weet niet of dit daarop ook werkt?Wel bij de tomtom 550
 
ik had een paar vraagjes over NT1100 de car play zo,n dongel kost op internet geloof ik 80 euro en dan de vraag na het bekijken van you toube filmpjes
Kan ik hem ook zonder smartfone gebruiken voor googlemaps te installeren en kan ik mijn oud headset cardio systeem gebruiken.
Of blijf ik dan maar bij mijn tom tom 550 ???
CarPlay werkt alleen met je smartfoon niet alle apps werken wel Google maps TomTom go Spotify enz als je dit op je telefoon heb geïnstalleerd. Eigenlijk is het een gedeeld scherm.
 
Goedendag .mij is verteld dat ondanks alle koppeling je geen route,s zou kunnen maken via het toetsscherm alleen maar navigeren?
Daarbij een ouder scala intercom systeem weet niet of dit daarop ook werkt?Wel bij de tomtom 550
Ja alleen navigeren en de laatste bestemmingen , thuisadres. Headset zou moeten werken.
 
Bij mij scherm werk het touchscreen vanaf het begin niet.
Inmiddels wel handig geworden met de knopjes.
Ik heb een draadloze module voor CarPlay gemonteerd.
Ik wacht al vanaf november op een display.
Morgen nieuwe bandjes er op en woensdag onderhoud, bij 9500 km omdat ik een flinke reis ga maken van plm 7000 km.
Welke draadloze module ? Is dat ook geschikt voor Android ?
 
Misschien helpt dit: eerst de Sena loskoppelen van de iPhone (in Instellingen op de iPhone en dan in Bluetooth 'vergeet dit apparaat').

Vervolgens de iPhone koppelen aan de NT, daarna de headset en tot slot kabeltje insteken en CarPlay koppelen.

In heb wel de Sena 20S EVO.

Bij mij is dat zo gelukt.

Ervoor zorgen dat de NT1100 alles bestuurt dus en dat er geen aparte koppelingen zijn tussen headset en iPhone.

Weet niet of dit je kan helpen. Veel geluk in ieder geval.
De gehele bluetooth module is stuk, je krijgt die niet ingeschakeld en danhoudt alles op natuurlijk.
 
De gehele bluetooth module is stuk, je krijgt die niet ingeschakeld en danhoudt alles op natuurlijk.
Ja dat klopt, ik neem aan dat je reset fabrieksinstellingen ook geprobeerd heb.
Ik ga vandaag naar goedhard eerste 12000 km beurt en hoop op meer info….
 
Nog geen berichten van Honda over het display.
Mijn scherm is ook in back-order, ik vrees het ergste. Enfin, bij mijn polestar moest ik ook bijna een jaar wachten voordat remote functies werkten (batterij-niveau, voorverwarming) en ik heb nu een RAMS met wireless charging gemonteerd dus dat werkt in de basis ook wel okay.
 
Inmiddels ,spatbordverlenger voor geplaatst achterspatbord gemonteerd en een verhoogd puig scherm om het comfort te verhogen.
dit scheelt enorm tegen de vervuiling van de motor waarom honda dit niet direct als toermotor doet is mij een raadsel.
Ben nog aan het denken voor een achterspatbord zoals bmw dit heeft ,maar is dit niet spuuglelijk.voor een toermotor??
 
Hallo allen,

Gisteren dan eindelijk de NT1100 uitgeprobeerd bij een Honda demodag. Ik had mij hier al tijden op verheugd en had daardoor de NT1100 en de africa twin (DCT) ingepland. Een behoorlijk verschil tussen de twee. De africa twin was wat schokkeriger op het gas (wellicht ook door rijmodi instellingen). De NT1100 was daarentegen een stuk soepeler. Hoewel de voorrijder aangaf dat de D modus een natte krant modus was en ik beter de S kon proberen, kwam ik er zelf achter dat je beter regelmatig kan wisselen afhankelijk van de situatie. Mijn indruk was dat het een prima motor waas ook voor lange mensen, geen gebuffer rondom het hoofd en goed beschut. Als ik deze motor eerder had proefgereden had ik hem waarschijnlijk al thuis gehad.

Top ding in ieder geval! Alleen die knoppen winkel had toch echt wel beter gekund, hier moeten ze even bij Yamaha of BMW afkijken. Die doen alles met 2 wieltjes.
 
Hallo allen,

Gisteren dan eindelijk de NT1100 uitgeprobeerd bij een Honda demodag. Ik had mij hier al tijden op verheugd en had daardoor de NT1100 en de africa twin (DCT) ingepland. Een behoorlijk verschil tussen de twee. De africa twin was wat schokkeriger op het gas (wellicht ook door rijmodi instellingen). De NT1100 was daarentegen een stuk soepeler. Hoewel de voorrijder aangaf dat de D modus een natte krant modus was en ik beter de S kon proberen, kwam ik er zelf achter dat je beter regelmatig kan wisselen afhankelijk van de situatie. Mijn indruk was dat het een prima motor waas ook voor lange mensen, geen gebuffer rondom het hoofd en goed beschut. Als ik deze motor eerder had proefgereden had ik hem waarschijnlijk al thuis gehad.

Top ding in ieder geval! Alleen die knoppen winkel had toch echt wel beter gekund, hier moeten ze even bij Yamaha of BMW afkijken. Die doen alles met 2 wieltjes.
Top..idd knoppenwinkel echt too much. Fijn dat ie bevalt..de mijne bevalt al 8500 km..heerlijk..
 
Helaas ging zaterdag m’n display op zwart.
Ik was vlakbij Goedhart in Bodegraven en die hebben even gekeken en een nieuw display besteld die er hopelijk morgen in wordt gezet.
Het wordt een zelfde display want de nieuwere versie is nog steeds niet beschikbaar.
Daar komt nog een terugroep actie voor.
En ik ga over 3 dagen een trip van 7000 km doen en goed dat het net nu gebeurt.
 
Als ik goed begrijp zit er op de 2023 nog altijd de oude display op wat voor enige mensen die in het bezit zijn van een nt1100 grote problemen kan geven.? Ik heb wel inmiddels door dat sommige alle ellende krijgen en andere gespaard blijven van alle onheil?
 
Terug
Bovenaan Onderaan