Nieuwe Honda NT1100

Vandaag een mooie grijze NT gekocht !!

ik ben benieuwd hoe jullie de telefoon aansluiten voor Apple carplay. Met een mount of met een tanktas ??
 
Gisteren een route gereden over Belgie,in de buurt van francechamps was een ducatie dealer,ik dacht laten we eens gaan kijken de vlaggen hingen uit.Toen ik de motor wilde parkeren op de parkeerplaats tussen de ducatie,s,werd ik verwezen naar een uithoek ik mocht mijn NT1100 dct niet tussen de ducatie,s parkeren waarop ik maar direct ben doorgereden,over discriminatie gesproken,dus daar kom ik dan ook nooit meer.
 
Vandaag een mooie grijze NT gekocht !!

ik ben benieuwd hoe jullie de telefoon aansluiten voor Apple carplay. Met een mount of met een tanktas ??
Ik heb een Tanktas waar de telefoon in zit. Met een hoesje op het stuur en de kabel verloor ik regelmatig verbinding.
Daarna een Bluetooth module in de usb poort gestoken en werkte prima.
Helaas nu m’n backlight module stuk van m’n display en wacht op een vervangende module.
Volgens de dealer wordt het het nieuwe type, afwachten maar.
 
“ Ik heb al vaak uitgelegd dat ik DCT een briljante oplossing voor een niet bestaand probleem vind, maar Honda blijft volhouden dat het meer motoren mèt DCT verkoopt dan zonder, wat extra gepusht wordt door alle persdemo’s van DCT te voorzien.“
Dus deze journalist denkt dat wij voor DCT kiezen, omdat Honda ons daartoe pusht, omdat hij met een demo met DCT moet rijden.
 
“ Ik heb al vaak uitgelegd dat ik DCT een briljante oplossing voor een niet bestaand probleem vind, maar Honda blijft volhouden dat het meer motoren mèt DCT verkoopt dan zonder, wat extra gepusht wordt door alle persdemo’s van DCT te voorzien.“
Dus deze journalist denkt dat wij voor DCT kiezen, omdat Honda ons daartoe pusht, omdat hij met een demo met DCT moet rijden.
Ik vindt de DCT leuker dan zelf schakelen,met beide heb ik gereden.
Je kan veel vlotter rijden en terugschakelen met de flippers op het stuur. Bij stilstand hoef je geen koppeling in te houden altijd in de juiste versnelling wegrijden.
Snel terugschakelen met snelle inhaalactie is geen probleem.
Nadeel dat je niet met slippende koppeling kan rijden. Maar achterrem is dan wat lastig te doseren.
Met rij modus merk je wel verschil , snel, vlot ,zuinig.
Ik dacht dat DCT niet leuk was maar ik vindt het echt leuk en voegt meer toe aan rijbeleving.
 
Gisteren een route gereden over Belgie,in de buurt van francechamps was een ducatie dealer,ik dacht laten we eens gaan kijken de vlaggen hingen uit.Toen ik de motor wilde parkeren op de parkeerplaats tussen de ducatie,s,werd ik verwezen naar een uithoek ik mocht mijn NT1100 dct niet tussen de ducatie,s parkeren waarop ik maar direct ben doorgereden,over discriminatie gesproken,dus daar kom ik dan ook nooit meer.
Herkenbaar voor een Belgische Ducati dealer.
Een maat van me (Belg) heeft vorig jaar geprobeerd een Ducati Panigale V4 te kopen.
Hij wilde daarbij zijn Triumph Speed triple RS inruilen.
Na 3x genegeerd te zijn geworden door de dealer heeft hij het maar opgegeven en heeft zich wat anders gekocht.
 
Ik gebruik voor navigatie de TomTom go app op mijn Android phone verbonden via kabeltje met de motor. Headset via Bluetooth verbonden voor gesproken instructies.
werkt prima (na wat puzzelwerk)
geen GPS toestel meer nodig
 
Activiteit
Momenteel is niemand een reactie aan het typen
Terug
Bovenaan Onderaan