BugsBunny
Die hard MF'er
- 7 sep 2008
- 634
- 38
Ja. Topkoffer, comfortzadels en de 'luxe' passagiersteunen en tanktas.Inclusief alle accessoires?
De mistlampen heb ik er niet bij besteld en zaten er daarom ook niet op.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Topkoffer, comfortzadels en de 'luxe' passagiersteunen en tanktas.Inclusief alle accessoires?
Lucky you!Ja. Topkoffer, comfortzadels en de 'luxe' passagiersteunen en tanktas.
De mistlampen heb ik er niet bij besteld en zaten er daarom ook niet op.
Dat zadel is het beste dat ik tot nu toe al gehad heb op al mijn motoren.Lucky you!
Ik moet nog tot onbepaalde tijd wachten opdat mijn accessoires geleverd worden
Let me know hoe geweldig dat luxe zadel zit!
Ik heb wel wat last gehad na 2 uur rijden. Maar ik zeg er wel bij dat het stukken beter is dan de NC750X d is ik hiervoor had.Dat zadel is het beste dat ik tot nu toe al gehad heb op al mijn motoren.
onlangs een 2-daagde trip gemaakt (elke dag een 5 uurtjes gereden), zonder een centje pijn.
Afgelopen dinsdag 9 u in het zadel, leverde toch een pijnlijk zitvlak op.Dat zadel is het beste dat ik tot nu toe al gehad heb op al mijn motoren.
onlangs een 2-daagde trip gemaakt (elke dag een 5 uurtjes gereden), zonder een centje pijn.
Ik zit de afgelopen week al elke dag 8-10 uur in het zadel en ik heb geen last van mijn zitvlak. Het is echt mogelijk een goed zadel te hebben dat geen pijn oplevert. Dat zadel zit alleen meestal niet standaard op een motor. Deels vanwege de kosten, maar ook omdat een goed zadel hard is, en dat lijkt in eerste instantie minder comfortabel.Afgelopen dinsdag 9 u in het zadel, leverde toch een pijnlijk zitvlak op.
maar dat is niet onlogisch.
Pas geleden een 10 daagse toer gedaan en gemiddeld tussen de 8 en 10 uur per dag in het zadel en ook totaal geen last van zadelpijn op mijn BMW R1250RT met standaard zadelIk zit de afgelopen week al elke dag 8-10 uur in het zadel en ik heb geen last van mijn zitvlak. Het is echt mogelijk een goed zadel te hebben dat geen pijn oplevert. Dat zadel zit alleen meestal niet standaard op een motor. Deels vanwege de kosten, maar ook omdat een goed zadel hard is, en dat lijkt in eerste instantie minder comfortabel.
Ik schaam mij diep, excuus. Maar wel een prima zadel.☺Ga je nou reclame maken voor bmw in dit Honda topic? Foei!
Ach, die Boxer is ook een tweecylinderIk schaam mij diep, excuus. Maar wel een prima zadel.☺
Windbescherming is een 10, voor zowel hoofd, handen, voeten en rest. Ik ben 1,91 meterEcht zonde, die opbergvakjes van de Deauville waren heel erg chill voor je telefoon en portemonnee e.d. Hoe is de windbescherming? Die schijnt wel redelijk goed te zijn. Op de Deauville was die in ieder geval prima in orde.
Ja, waar. Honda geeft aan dat de prijs dan te hoog zou worden. Echte tourbuffels missen ook een cardan en elektronische suspension. Honda is al duur altijd natuurlijk, maar een Kawa versys 1000 SE is trouwens net zo duur en daar kan je t wel bijbestellen. Trouwens als over 2 jaar spannender kleuren komen, ruil ik hem inWindbescherming is prima.
op de autostrade in hoogste stand.
Kleinere weggetje een paar standen lager.
spijtig dat het niet elektrisch kan
Gefeliciteerd, ik heb dezelfde grijze, maar met een heerlijke DCT. Een witte was helemaal niet leverbaar. Rijdt de Honda beter dan de Kawa ?Hoi iedereen.
Vorige week ben ik langs motoport gegaan om is te kijken naar de nt1100 en wauw wat vind ik hem mooi.
Er stond een grijze en een witte, beide splinternieuw.
Afgesproken om vandaag een proefrit te doen op de grijze maar mocht maar 20 km rijden omdat het geen demo model is.
Binnen 5 minuten wist ik het al en had afgesproken dat als ik hem wil kopen er verder op kon rijden en het is dus 65 km geworden.
Ik heb nog nooit op een motor gezeten die zo snel vertrouwd aanvoelt, erg comfortabel, mooi donker geluid van die dikke 2 cilinder, de cruise control, het makkelijke bochtenwerk en dat prachtige tft scherm en led verlichting deden mij doen besluiten om hem te kopen.
Het is een grijze geworden met quikshifter en comfort zadel.
Als ik het goed begrijp heb ik enorm veel geluk want ik lees hier en hoorde ook bij motoport dat de levertijden erg lang zijn en waarschijnlijk in 2023 de volgende exemplaren komen.
Ik hoop en denk dat ik er veel plezier aan ga beleven en dat die net zo betrouwbaar is als mijn inruil motor een kawasaki versys 1000.
gr,
Ron