Nieuwe Honda Rijders.........

Uhm... Okay... Pretty boy Bautista is komend seizoen in ieder geval bevestigd, bij Gresini Honda. Andrea Iannone komt nog in aanmerking geloof ik, voor een Gresini fiets. Dat wordt misschien een CRT-fiets. Stefan Bradl is nog bezig de Duitse spaarpotten te legen om voor Elias in de plaats te komen rijden, voor LCR Honda.

Van die drie ben ik persoonlijk het meest benieuwd naar Alvaro Bautista, omdat hij op de Suzuki heeft laten zien een heel goede coureur te zijn. Veel vallen is vaak een teken dat de coureur sneller kan en wil dan het materiaal toelaat, en zodra dat opgelost is ontstaat er dan een podiumrijder (Simoncelli, anyone?). Als Alvaro een goede 1000cc Honda onder z'n kont geschoven krijgt, kan ik me best voorstellen dat hij het Pedrosa wel eens moeilijk kan gaan maken.

Stefan Bradl deed het in de test gelijk goed. In de Moto2 is hij kampioen, maar in de koningsklasse is dat niks waard - dat Bradl bijna dezelfde tijden kan rijden als vaste GP-coureurs zegt veel meer. Wel ben ik bang dat Bradl niet heel veel ruimte overhoudt voor progressie. Een beetje zoals Ben Spies of Dovizioso: kan supergoed rijden en kan goed vechten, maar zal misschien moeilijk voor overwinning kunnen gaan.

En als laatste Iannone dan, die heeft heel veel talent, maar is nog heel wisselvallig geweest in de Moto2, zowel dit jaar als vorig jaar. Zodra hij ook z'n slechte races aan de kop van het veld rijden kan, kan hij wel eens mooie dingen gaan laten zien. Alleen, als dat echt een CRT-fiets moet worden, hou ik m'n hart vast.
 
Allereerst wil ik even kwijt dat ik het wel eens jammer vind dat voor elke vraag maar weer een apart topic geopend wordt, dat kan toch ook in een bestaand topic..het wordt zo onoverzichtelijk..maar goed..
Uhm... Okay... Pretty boy Bautista is komend seizoen in ieder geval bevestigd, bij Gresini Honda. Andrea Iannone komt nog in aanmerking geloof ik, voor een Gresini fiets. Dat wordt misschien een CRT-fiets.
Het lijkt me sterk dat het team van Gresini met een CRT machine gaat rijden.. :N

Stefan Bradl is nog bezig de Duitse spaarpotten te legen om voor Elias in de plaats te komen rijden, voor LCR Honda.
Dát komt wel goed.. *D

Van die drie ben ik persoonlijk het meest benieuwd naar Alvaro Bautista, omdat hij op de Suzuki heeft laten zien een heel goede coureur te zijn. Veel vallen is vaak een teken dat de coureur sneller kan en wil dan het materiaal toelaat, en zodra dat opgelost is ontstaat er dan een podiumrijder (Simoncelli, anyone?).
Stoner })

Als Alvaro een goede 1000cc Honda onder z'n kont geschoven krijgt, kan ik me best voorstellen dat hij het Pedrosa wel eens moeilijk kan gaan maken.
:^

Stefan Bradl deed het in de test gelijk goed. In de Moto2 is hij kampioen, maar in de koningsklasse is dat niks waard - dat Bradl bijna dezelfde tijden kan rijden als vaste GP-coureurs zegt veel meer. Wel ben ik bang dat Bradl niet heel veel ruimte overhoudt voor progressie. Een beetje zoals Ben Spies of Dovizioso: kan supergoed rijden en kan goed vechten, maar zal misschien moeilijk voor overwinning kunnen gaan.
:^

En als laatste Iannone dan, die heeft heel veel talent, maar is nog heel wisselvallig geweest in de Moto2, zowel dit jaar als vorig jaar. Zodra hij ook z'n slechte races aan de kop van het veld rijden kan, kan hij wel eens mooie dingen gaan laten zien. Alleen, als dat echt een CRT-fiets moet worden, hou ik m'n hart vast.
:^ ..maar nogmaals, Gresini gooit geen CRT machine in de strijd..het zou mooi zijn als Iannone de klantenfiets krijgt toebedeeld en Bautista de (voor Simoncelli bedoelde..) fabrieksfiets.. *O*
 
Toch wel een CRT fiets voor Gresini :Y
Twitter van racesport.nl (@racesport) :Het Gresini team maakt officieel bekend ook een CRT team in te gaan zetten, een FTR frame met een Honda blok, de rijder is nog niet bekend.
 
Het lijkt me sterk dat het team van Gresini met een CRT machine gaat rijden.. :N

128775795310971779.jpg


58528_stock-photo-teasing---closeup-of-a-naughty-little-girl-sticking-out-tongue.jpg


dep_7197434-Teasing-girl.jpg


Geintje. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Bautista een goede rijder, maar dat hij het Pedrosa moeilijk gaat maken geloof ik eerlijk gezegd niet. Denk dat hij blij mag zijn met een top 5. En Pedrosa als nieuwe Wk.
 
Ik vind Bautista een goede rijder, maar dat hij het Pedrosa moeilijk gaat maken geloof ik eerlijk gezegd niet. Denk dat hij blij mag zijn met een top 5. En Pedrosa als nieuwe Wk.
_O-

Goeie. Mijn glazen bol:
- Stoner wordt gewoon weer wereldkampioen,
- Lorenzo wordt weer tweede door constante podiums,
- Bautista crasht net iets te vaak, maar verslaat Dani vaker richting einde van het seizoen,
- Dani Pedrosa eindigt derde of vierde, afhankelijk van zijn botten
- Rossi en Hayden vechten om plek 6, 7 en 8.

Spies is mijn wildcard, die is voor mij écht niet te peilen. Kan heel goed gaan, kan ook door simpele foutjes slecht gaan.

Barbera, Crutchlow, Abraham en Bradl vechten voor de plekken rondom de top 10. Dan volgen de CRT rijders, met Edwards voorop, gevolgd door Iannone, gevolgd door wie er nog meer serieus CRT gaan racen.


(Bovenstaand is nauwelijks serieus te nemen. Het zijn wat logische gokjes, in een wereld waar logica niet per se de bovenhand heeft maar waar geluk en details net zo invloedrijk zijn als talent en techniek... En daarom gaan we ook iedere race gewoon kijken, vol verwachting naar wat er komen gaat! :+ )
 
_O-

Goeie. Mijn glazen bol:
- Stoner wordt gewoon weer wereldkampioen,
- Lorenzo wordt weer tweede door constante podiums,
- Bautista crasht net iets te vaak, maar verslaat Dani vaker richting einde van het seizoen,
- Dani Pedrosa eindigt derde of vierde, afhankelijk van zijn botten
- Rossi en Hayden vechten om plek 6, 7 en 8.

Spies is mijn wildcard, die is voor mij écht niet te peilen. Kan heel goed gaan, kan ook door simpele foutjes slecht gaan.

Barbera, Crutchlow, Abraham en Bradl vechten voor de plekken rondom de top 10. Dan volgen de CRT rijders, met Edwards voorop, gevolgd door Iannone, gevolgd door wie er nog meer serieus CRT gaan racen.


(Bovenstaand is nauwelijks serieus te nemen. Het zijn wat logische gokjes, in een wereld waar logica niet per se de bovenhand heeft maar waar geluk en details net zo invloedrijk zijn als talent en techniek... En daarom gaan we ook iedere race gewoon kijken, vol verwachting naar wat er komen gaat! :+ )
_O- heeft die glazenbol van jou matglas _O- _O- :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan