Nieuwe Honda SH300i deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hufters heb je overal in het verkeer, en je blijft idd kwetsbaar.

Het naar voren schuiven doe ik alleen als ik zie dat ik hem er ook voor kan zetten of als er een auto staat waar je bijna zeker van bent dat je hem makkelijk voorblijft.

Scheelt 3/4 van de problemen.
 
Een scooter heeft standaard niet zo'n zwaar motor geluid, dat is het denk ik.
Dat merk ik nu ik weer met de standaard uitlaat rijd, dat er veel meer respons komt van de auto's in de vorm van kleven, wedstijdje willen doen, geen ruimte maken ed.
Met de leovince uitlaat reed ik altijd alleen en werd met rust gelaten.
Wel opmerkelijk dus, iemand ook deze ervaring?
 
Buldozer, daar zou je de nagel op de kop kunnen slaan. Het moet iets instinctief zijn.
Als een tmax je passeert en je hoort z'n diepe geroffel, dan maak je onmiddelijk die klik : potente machine! Dat laat weinig twijfel. Bij de sh300 kan het net zo gaan. Tegen het moment dat men zich bedenkt ben je al weer weg.
Motokledij doet vast iets gelijkaardigs...
 
5w40 5,99 per liter de 10 w 40 die in de sh 300 moet heb ik de prijs niet gekeken. Ik denk hetzelfde of iets goedkoper.
het is voor de auto , maar dat maakt voor een scooter niet uit denk zonder natte plaat koppeling.
voor minder dan 10 euro een olie wissel met een a merk.
 
Volgens mij mag je verzoekje indienen door gebruik te maken van het
topic-report.gif
icoon bovenaan de pagina.
 
full


Voor wie het nog niet weet...........

slotjes aanvragen les 1:
NIET in het topic roepen om een slotje. De crew leest echt niet alle berichten.

slotjes aanvragen les 2:
NIET een mod mailen of pm-en.

slotjes aanvragen les 3:
Daar is dit knopje
topic-report.gif
rechts bovenaan de pagina voor!
Dan krijgt de crew een mailtje, én het topic krijgt een bepaalde markering die alleen mods kunnen zien. Elke mod kan dan actie ondernemen. Je kunt het gebruiken voor het melden van 2500 posts (dus als een topic “vol” is), maar ook om een advertentietopic te laten sluiten, om spam of een vervelende gebruiker te melden, een topictitel te laten wijzigen etc etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan