Nieuwe huisstijl (update 09-12-'20)

+nog 1 , ik wilde er net wat over neerkalken , btw ook in android minder fijn dat je elke x opnieuw naar gevolgd moet gaan
 
Als je al ziet wat er al is aangepast en nog ,dan denk ik dikke prima! verbetering kan altijd, iedereen t naar de zin maken lukt nooit
 
T zal toch ook simpel zijn om die balk weer vast te zetten ? ik heb er geen fok verstand van :+
 
Dit nieuwe uiterlijk is echt niet mijn ding, maar goed...
Is het mogelijk om 'Volgen' bovenin vast te laten staan? Hij verdwijnt nu, zodat je weer naar boven moet scrollen, of via 'Forums' 2x moet klikken. (Ja, ik ben lui en kan niet zo goed tegen verandering ... 😛 )

"Volgen knop" zou ik ook graag terug zien in het topic scherm.
 
Kweenie, maar ik heb er mee leren leven, vind het allemaal verschrikkelijk veel inzet en mooi zo :t

Is dat bij jou al lang dan?
Ik heb hem steeds teruggezet naar een oudere weergave, maar sinds vanmiddag kenda'niemeer 😢

Maar inderdaad: hier gaat ongetwijfeld veel tijd in zitten, de inzet wordt ook aan deze kant absoluut gewaardeerd 👍
 
Is dat bij jou al lang dan?
Ik heb hem steeds teruggezet naar een oudere weergave, maar sinds vanmiddag kenda'niemeer 😢

Maar inderdaad: hier gaat ongetwijfeld veel tijd in zitten, de inzet wordt ook aan deze kant absoluut gewaardeerd 👍
:^ met alles in dit bericht.
 
Het ziet er op mijn mobiel nu zo uit, niet veel verschil in letterdikte:
Bekijk bijlage 1572266

Ik zie dat er wel wat verschil tussen al gelezen topics en topics met nieuwe posts is, maar dit ie zo gering dat even scannend door de topics heen scrollen (alleen voor mij?) niet echt te doen is.

Daarnaast lijken de donkerder gedrukte topictitels meer op te vallen waardoor de illusie gewekt wordt dat deze topics de ongelezen posts bevatten... Ik kom er steeds achter dat dat dus niet zo is..

Misschien mogelijk om toch visueel iets meer onderscheid te maken? Topictitels met nieuwe content underlined oid? Sorry ben echt een softwarenoob dus als dat allemaal heel veel werk is of uberhaupt niet mogelijk dan mot ik 'r maar gewoon aan wennen allemoal!
+1
Ik bedoelde ook in de gewone mode
 
Is dat bij jou al lang dan?
Omdat ik twee weken geen ban heb gehad en een hele week geen officiele waarschuwing kreeg ben ik samen met wat andere delinquenten aangwezen geweest om het nieuwe forum / huisstijl te testen , een week of twee drie voordat het online ging. Het beviel me meteen al, het lijkt veel meer op het forum van voor de nieuwe schoftware
 
@Duderuud , ik vind de nieuwe stijl echt knap hoor, echt waar 👍
Maar ... toch mis ik het groen 😥
Kan dat echt niet terugkomen?


En ik merk nog iets, omdat ik de dark modus nog eens uitprobeer:
Als je smiley's uit de MF lijst neemt, hebben die duidelijk zichtbare witte pixel randen. Alsof ze slecht uitgeknipt zijn. Elders zie ik smiley's met haarfijne contouren, zijn dat smiley's vanaf het smart phone toetsenbord zelf?

Het ziet er dus zo uit in dark modus:
20201209_170747.jpg


Ik test effe zelf ... wordt geëdit ...

... edit dus: ja, de smiley's vanaf je toestel komen haarscherp door, ik heb in dit bericht géén MF smiley's gebruikt 👍
 
Nee als het er zo als bij jou uitziet zou ik het ook prima vinden, maar bij mij op de smartphone ziet het er zo uit:

Screenshot_20201209_224904.jpg

Dat is toch aanzienlijk minder verschil (tweede topic bevat geen nieuwe content)
 
Terug
Bovenaan Onderaan