nieuwe hyosung 650cc en 450cc in 2008

zuunig

MF veteraan
24 aug 2008
5.022
105
westland
nieuwe hyosung 650cc en 450cc in 2008

zie ook

http://www.thebikergene.com/scooters/new-hyuosung-motorcycles-for-2008/

full
 
Laatst bewerkt:
Supermoto pics:
HyosungRX450SM_800.jpg

New Hyosung 450 supermoto
By Chris Newbigging
New bikes
14 November 2007 15:32

Hyosung has just launched the RX450SM, an all new motorcycle to be publicly unveiled at the NEC show next week.

The RX450SM uses Hyosung’s own 450cc liquid-cooled single cylinder engine producing a claimed 50bhp at 8,500rpm. The engine is housed in a tubular frame which also acts as the oil tank for the dry-sump engine, and an aluminium swingarm and subframe help keep weight down to just 120kg without fluids.

The new motorcycle has a fully-adjustable rear monoshock and 45mm upside-down forks, and a Brembo caliper grabs a 260mm wavy disc at the front, and a 250mm disc at the rear. Price and colours are yet to be announced. For more information, see next weeks’ MCN, out November 21. We’ll also be videoing this motorcycle and every other new motorcycle at next week’s NEC show – click back to the site from next Thursday to see the video.

Source: Motorcycle News

____


zijn allebij erg vet :9~ *O*
 
Laatst bewerkt:
ben benieuwd naar de testen en de vergelijking met de andere merken.
voorlopig scoren ze nog te slecht imo.
goedkoop is vaak duurkoop.
 
Mmm... die SM is inderdaad wel winterfietswaardig. Ik vraag me af wat dat ding moet gaan kosten.
 
Idd ook erg benieuwd hier naar de kosten van de 450 cc supermotard, zit wel een brembo klauw op :Y Geef er 6000,- euro voor. :+
 
Das veul, voor en remklauw... :+

Vooral als je bedenkt dat je er zelf die 450 nog af moet slopen :P


Maar serieus... Ik ben niet zo kapot van die surrogaatsuzuki's van Hyosung en ik vertrouw ze voor geen meter, maar deze 650 vind ik er toch echt wel erg cool uitzien. Doet me een beetje denken aan een z750 o.i.d. en laat ik dat nu qua uiterlijk zeer coole fietsen vinden... :Y
 
Laatst bewerkt:
:^

Ik vind hem eerlijk gezegd ook wel mooi.

Ben benieuwd naar de specs en de testen.
 
Gek dat er herhaaldelijk in meerder artikelen te lezen is dat de voorremschijf 260 mm diameter heeft en achter 250...

Terwijl er toch wel iets meer verschil lijkt te zijn! Achter 150?
 
Terug
Bovenaan Onderaan