Nieuwe hyosung comet 650 met volle kuip!

ziet er niet echt verkeerd uit om eerlijk te zijn

Ziet er zeker niet verkeerd uit, zeker voor het geld wat je er voor neerlegt. Maar eerlijk is eerlijk, als je naar de details kijkt is een SV toch mooier/beter afgewerkt :) , maar dat maakt de Hyosung zeker niet tot een min of minder product...

[me]Didiot heeft goed vergelijkingsmateriaal
[/me]


Staat op het werk een blauwe Hyosung Comet 650 en daar staat m'n SV regelmatig ook naast. Op het eerste gezicht geen verschil in afwerking. Totdat je de details gaat bekijken, dan is de Hyosung hier en daar behoorlijk grof afgewerkt. Maar dan blijft het nog gewoon een hele puike fiets... :)
 
De afwerking laat altijd wel wat te wensen over.
Maar ja daar heb je dan ook dik 2000 euries op bespaard.
Alleen nog een importeur vinden die verder gaat en dan is alles weer oké.
 
De afwerking laat altijd wel wat te wensen over.
Maar ja daar heb je dan ook dik 2000 euries op bespaard.

Daarom vind ik het ook gewoon een hele goeie mooie fiets die absoluut meer dan waar voor z'n geld is (alleen de 125cc en 250cc varianten vind ik veelste duur nog om echt interessant te zijn, behalve de RX dan (die crossertje)).

Alleen nog een importeur vinden die verder gaat en dan is alles weer oké.

Is inderdaad wel te hopen, want concurrentie aan de onderkant van de markt is toch wel hard nodig. Voor de tot € 6.000,- markt is er gewoon bar weinig te krijgen wat echt een kick geeft bij het opentrekken van het gas en waarmee je echt heel goed kan sturen. Sterker nog, daar is de Hyuosung eigenlijk gewoon de enige... En als ik moet kiezen tussen een Kawasaki ER-5, Suzuki GS-500 of een Hyosung 650 zou ik het absoluut wel weten...
 
Dat klopt zij had al een paar aanpassingen gedaan.
Helaas ben ik overgestapt op een Honda, mijn Hyosung was niet meer te berijden vanwege de gebreken.
Dat neemt voor mij niet weg dat een Hyosung niks is, ik ga er toch weer achteraan om er één in mijn bezit te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan