Nieuwe kappen of spuiten???

Keeskapstok

MF veteraan
24 mei 2004
3.118
153
Ik ben gisteren onderuit gegleden, heel de rechterkant beschadigd '( De kappen zijn niet gescheurd of gebroken. Aangezien ik niet allrisk verzekerd ben zoek ik naar de juiste (lees goedkoopste) oplossing. Heeft iemand misschien suggesties wat te doen... Alvast bedankt!

gr Jan
 
@ Fuse:

Mag je bij iedere spuiterij foto's maken van je spullen in de spuitcabine terwijl ze bezig zijn, of werk jij daar misschien? :) (Of zijn er andere connecties?)

Het ziet er heel mooi uit, maar als ik vragen mag: Wat betaal je daar nou voor?

(Ik weet niet wat je nog meer hebt laten spuiten behalve wat ik zie op de foto?)
 
@VTRjeroen ik heb het ff nagevraagd R157 is gewoon terug te vinden als een Honda kleur bij Glasurit.


@FZRene Kennissen van mij hebben een (focwa)schadebedrijf waar ik ze wel eens help.
Zodoende het vak een beetje geleerd.

Ik doe er van alles behalve spuiten dat is een vak apart.

Ik heb er mijn motor gedaan schade aan mijn auto gerepareerd en we zijn nu bezich met een MGB uit 64 voor de verloren uurtjes.

En ik heb voor mijn spuitwerk niets betaald *D
 
Laatst bewerkt:
(ff voor de ongelovigen onder ons) |(
Naja.., ik voel me aangesproken, maar zoals eerder gezegd, rood is een moeilijke kleur waarbij ik al teveel ellende mee heb gehad.
Daar komt bij dat de eerste foto's die Fuse liet zien, de kleurcombinaties niet exact overeen leken te komen.

Aan Fuse:
Klopt inderdaad dat ze die Honda kleurcode gewoon kunnen hebben, moeten ze echter voor betalen, en dat heeft mijn spuiter er helaas niet voor over omdat hij voornamelijk auto's spuit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan