Nieuwe Kawa ZX9 gekocht

zzr_mario

MF'er
29 mrt 2002
66
32
Weert
Heb gisteren mijn nieuwe Kawasaki ZX9R opgehaald bij Groenen Motoren in Luyksgestel. Zo'n ZX9R rijdt toch even weer anders dan een FZR600 die ik eerst had. Er zit nu nog een verhoogde kuipruit op maar heb alvast een ander besteld.

full
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoor!!
p.s. hoe vind je hem rijden? Ik heb eens een paar ronjes op zo eentje gedaan. Echt akelig veel vermogen, maar ik kan me voorstellen dat de FZR wat beter door de boch ging?
 
De ZX9R is wat zwaarder in gewicht merk ik. In de bochten vind ik 'm goed sturen. Hij heeft een goede wegligging, ik kon gelijk uit de voeten met 'm. Ik ben heel tevreden.
 
Heeee, proficiat met je bike :} Hij glimt als een tierelier, houen zo !
En .... welkom bij de zx-9r "club" :]

Greetz !!
 
Ik heb de fiets gekocht voor 4500. Dezelfde stond bij Motoport voor 7000. Ze deden er 2 goede banden erop omdat de oude versleten waren en 3 maanden garantie. Prijs vond ik wel goed. Hoe de service verder is weet ik niet, heb er verder geen ervaring mee. Mij leek het wel ok verder. Een afleverbeurt was 100 euro.
 
You heb meel *D .

[me]QuietCool vraag zich af waarom die prijs zo laag is (bouwjaar 1994/5). De prijs is zeker 1000-1500 euro onder gebruikelijke prijs dus dit is vreemd!!![/me]

Edit: Is het tegenwoordig niet zo dat je wettelijk 6 maanden garantie hebt :?
 
Laatst bewerkt:
Dat dacht ik ook, op marktplaats.nl staat dit type rond de 4500-5000. Particulier wel dan. De verkoper zei dat de vorige eigenaar deze had ingeruild voor een R1. Ik kwam nog het onderhoudsboekje en een grote beurt/checklijst tegen in de zitting. De motor loopt goed, alleen de remblokjes waren bijna aan hun grens. Deze heb ik zelf vervangen. Effe bij motoport in Echt een setje gehaald. De ketting moet ook een keer vernieuwd worden, deze niet denderend meer.

Het enige wat aan de motor niet origineel is de verhoogde kuipruit. Daarvoor heb ik al een andere voor besteld. De motor ziet is als nieuw uit, zelfs het blok en de rest binnen de kuip ziet er picobello uit. Ik heb enige technische kennis daar ik zelf veel aan motoren knutsel.
 
Garantie zes maanden? Zou best kunnen, weet wel dat pas wat is veranderd van garantietermijnen van nieuwe spullen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan