Nieuwe klasse: EK Junior Stock 600

Margriet

Rookie
11 sep 2003
8
0
IJsselmuiden
Het REMARRACING team uit IJsselmuiden zal zo goed als zeker in 2005 , gaan deelnemen aan alle juniorstock wedstrijden meetellend voor het Europees kampioenschap.Het team dat de afgelopen 3 jaar zeer succesvol is geweest.2002 3e Juniorcup)2003 2e Aprilia chalance,2004 5e Juniorstock 600,dit alles werd berijkt met het zeer jeugdige wegrace talentje Danny de Boer.Het team werd tijdens de superbike in Assen gevraagd door niemand minder dan Gerrit ten Kate of wij hier interesse in hadden.Toen diudelijk werd wat het precies inhield kon de teambaas geen nee meer zeggen.Deze klasse zal namelijk in actie komen tijdens alle WK SUPERBIKE en WK SUPERSPORT wedstrijden die in Europa verreden zullen worden,het concept is bedacht door de heer Flamini en alle teams zelf.Het moet dan ook de grabbelton worden voor de grote teams om daar hun talent uit te halen.Het REMARRACING TEAM zal wederom met de nieuwste SUPER HONDA's van Ten Kate aan de start verschijnen,voor ons gewoon de beste keus,na een zeer goede samenwerking van het afgelopen jaar. ( Danny word in Januari 15 jaar !!!!!! ) LATER MEER NIEUWS.
 
is zeker goed nieuws ;) dus hij komt mij niet dwarsliggen in de cup<600?
Danny zei tegen mij dat hij met een getunede cbr die cup ging rijden,dus dat is weer veranderd :?
 
HA die PORK wat een geluk he,het is zoals het nu lijkt inderdaad veranderd.Maar er is nog niets definitief,dhr Ten Kate heeft de komende weken nog gesprekken met de bollebozen waaronder dhr Flamini.Maar G.T.K. heeft ons uitdrukkelijk verzocht om door te gaan met de voor bereidingen,voor het EK avontuur.Al onze spullen van dit seizoen zijn verkocht aan de snelste Nederlandse wegracedame Iris ten Katen,we zullen tevens haar proberen te ondersteunen met raad en daad.Pork je zult haar dan ook dikwels tegenkomen en dat ze hard op die Ten Kate HONDA zal gaan heb ik wel vertrouwen in .Mocht ondanks de goede vooruitzichten voor 2005 het EK verhaal niet doorgaan zie je Danny en ons team zeker in de tot 600 en/of juniorstock aan de start verschijnen gezellig he. Groetjes REMARRACING. later meer nieuws.
 
Terug
Bovenaan Onderaan