Nieuwe kleding: broek, jas, laarzen, handschoenen, helm ..

Lamentable

Die hard MF'er
10 feb 2008
735
0
Ik heb hier wat spullen te koop.

Eerst gaat het om motor kledij. Deze zijn aangekocht vorig jaar voor de zomer, enkel heb ik de jas gebruikt dit voor 2-3 maanden, de broek en de laarzen niet één keer aangehad buiten de eerste rit.

Foto op de motor:
2jcikyd.jpg

Foto van kledij 1:
f15py.jpg

Foto van kledij 2:
2m7dwd0.jpg


De nieuwprijs voor het alles was een 100 euro voor de jas, een 70 euro voor de broek, goed 45 euro voor de laarzen, en 25 euro voor de handschoenen. Dat geeft me een totaal van 240 euro. Het mag daarom weg voor 200 euro, het is ook niet gebruikt, buiten de jas.

Maat voor alles, ik ben een 1.78m groot, en weeg 70kg, maar het is me eigenlijk iets te groot. Dus tot 1.85 - 100 kg moet zeker nog wel lukken. De jas en broek zijn vooral breed. Dit doordat er ook nog een uitneembare winter-voering in zit.



Dan heb ik nog een AGV helm die ik altijd gebruik heb. Deze kostte goed 486 euro ! Maar na 5 jaar gebruik heb ik hem moeten spuiten, deze is nu helemaal wit daarom. Je kan zelf nog altijd stickers of zelfs iets erop spuiten. In elk geval, wat detail erop, en het is nog altijd een goeie prachtige helm !
Omdat hij 5 jaar oud is, vraag ik er nog maar 150 50 euro voor. Scherm is wel iets bekrast, maar voor 5 jaar is dit normaal. Het kan er waarschijnlijk ook wel uitgehaald worden door wat polijsten.

Maat is ongeveer een 62 denk ik.

Foto (oud): http://i28.tinypic.com/2jcikyd.jpg
Foto (nu): Komt als er interesse is...



Ik heb nog een Xenon lamp liggen, maar die word hier niet verkocht maar daar.



Als er vragen zijn, stel maar !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kickje...

Stuur me anders mail of iets van prijs, het is bespreekbaar allemaal...
 
Hai,

Gaat het als pakket weg of kan het ook apart? Pak zijn niet mijn kleuren,
maar de laarzen kan ik goed gebruiken mits het de goede maat is :)

Gr Leon
 
Maat = 45 maar valt iets groter uit.
Je kan er dus 2 paar sokken in doen eventueel. Dat deed ik ook.
 
Dat is goed.
Ik kom hier niet zo vaak, en heb dus PM bewust niet aan.
Je kan me even mailen op beta911[at]live[dot]nl als je wil. Dan stuur ik je wat foto's door zodra ik kan.
 
Schop!

Prijzen zal ik even verlagen:

De nieuwprijs voor het alles was een 100 euro voor de jas, een 70 euro voor de broek, goed 45 euro voor de laarzen, en 25 euro voor de handschoenen. Dat geeft me een totaal van 240 euro. Het mag daarom weg voor 200 euro, het is ook niet gebruikt, buiten de jas. Dan heb ik nog een AGV helm die ik altijd gebruik heb (5 jaar). Deze kostte goed 486 euro !

Broek -> 50 euro
Jas -> 70 euro
Laarzen -> 30 euro
Handschoenen -> 15 euro
Helm -> 25 euro
 
Terug
Bovenaan Onderaan