Nieuwe kleding: broek, jas, laarzen, handschoenen, helm ..

Lamentable

Die hard MF'er
10 feb 2008
735
0
Ik heb hier wat spullen te koop.

Eerst gaat het om motor kledij. Deze zijn aangekocht 3 jaar geleden juist voor de zomer, enkel heb ik de jas gebruikt dit voor 2-3 maanden, de broek en de laarzen niet één keer aangehad buiten de eerste rit.

Foto op de motor:
2jcikyd.jpg

Foto van kledij 1:
f15py.jpg

Foto van kledij 2:
2m7dwd0.jpg


De nieuwprijs voor het alles was een 100 euro voor de jas, een 70 euro voor de broek, 45 euro voor de laarzen, en 25 euro voor de handschoenen. Dat geeft me een totaal van 240 euro. Het mag daarom weg voor 200 euro, het is ook niet gebruikt, buiten de jas.

Maat voor alles, ik ben een 1.78m groot, en weeg 70kg, maar het is me eigenlijk iets te groot. Dus tot 1.85 - 100 kg moet zeker nog wel lukken. De jas en broek zijn vooral breed. Dit doordat er ook nog een uitneembare winter-voering in zit. Laarzen zijn maat 45 maar vallen iets groter uit.

Als er vragen zijn, stel maar !

Nieuwe prijzen:
Broek --> 50 euro
Jas --> 70 euro
Laarzen --> 30 euro
Handschoenen --> 15 euro
Set --> 150 euro
 
In de knieën zit er protectie, alsook bij de jas op de schouders en ellebogen. Of ik vergis me heel erg en moet even kijken op zolder als je het 100% zeker wil weten...?
 
oei, dat is wel erg ver weg voor mij.
is het mogelijk de broek op de post te doen, onder de garantie dat als hij niet past hij weer terug gestuurd kan worden?
ik denk dat hij wel moet passen, maar voor de zekerheid.
 
Zolang jij de verzendkosten op je neemt geen probleem en hij natuurlijk terug komt zoals hij vertrokken is hier.
 
uiteraard!

Is de broek ook waterdicht?
Als de Jas ook waterdicht is en protectie heeft, dan heb ik daar ook wel intresse in.
 
Volgens de fabrikant is hij waterdicht. Jas heeft zeker protectie, daar ben ik zeker van. Ik zal morgen even kijken en laat je iets weten.
 
voor mijn alle gegevens kunnen we beter even verder mailen lijkt mij, mij e-mail adres is: kvanboeijen@live.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan