Nieuwe knipperlichten ducati monster

Ricardo!

Rookie
2 okt 2003
6
0
HENGELO OV
Beste mensen,
Ik heb al heel veel discussies over knipperlichten hier op het motorforum gelezen.
Ik ben alleen geen ervaringen van ducati monster eigenaren tegengekomen.

Ik ben nl. van plan om nieuwe knipperlichtjes aan te schaffen (vind die oude druppels veel te groot). Maar nou weet ik niet goed waar ik op moet letten. Ik wil nl. niet met allerlei weerstanden in de weer, ook geen geknoei met nieuwe relais etc.
Ik kan ze natuurlijk wel van ducati zelf halen, maar dan ben ik de hoofdprijs kwijt, op marktplaats worden zo af en toe ook wel knipperlichtjes aangeboden maar dan van andere merken, als ze qua vermogen/weerstand hetzelfde zijn kan ik ze dan ook monteren, of zijn er ook andere zaken waar ik rekening mee moet houden?

Heeft een van jullie de knipperlichten van zijn monster onlangs vervangen? Hoeveel weerstand/vermogen moeten de lampjes hebben?

Alvast bedankt voor de reacties :}
 
Ben geen Duc-kenner, maar ik durf er bijna m'n hand voor in het vuur te steken dat je 21W-lampjes erin hebt zitten. Raadpleeg anders ook eens je boekje, of kijk eens op één van je lampjes zelf.
Als je nieuwe knippers van hetzelfde wattage aanschaft, krijg je geen geknoei met weerstanden e.d.

Succes.
 
In principe kan je de meeste aftermarket knippers monteren. Ik heb alleen wel eens gehoord dat bij een bepaald type Kellermann knipperlichten een weerstandje in de draad gesoldeerd moest worden, ivm knipper interval.
Kijk gewoon wat je zelf het mooiste vind qua formaat en vormgeving. Vaak zal je ook een iets ander steuntje moeten toepassen.

Suc6

(CH Racing heeft geen knippers op zijn monster....)
 
Terug
Bovenaan Onderaan