Nieuwe koe om aan te trekken

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Gister ff wezen kijken voor een nieuw pak. Die oude was een beetje beschadigt op Lelystad.... :P

Ik wilde Alpinestar kopen maar dat was net te klein voor mijn 1.91 mtr. broek zat perfect maar ben iets te breed op de schouders. Jammer, dat was echt een mooi pak... ;(

Toen Dainese aan gehad, zat mij gewoon @!#$. Pijn in de knieen van die protectors als ik op de motor zit. Die doen we dus niet. Viel me echt tegen van dat merk.

Waar kwam ik uit? Bij het door Nederlanders ontworpen kleding merk: Rev'it! Dat zit mij als gegoten. Ik heb nu de zelfde outfit als ik had. Met bij passende handschoenen, van die Terminator dingen met carbon op de knokkels }) Gaaf. :}

Hier piccies van mijn oude pak:
Kleding01.jpg

Kleding02.jpg

Kleding03.jpg
 
Op zondag 09 juni 2002 10:25 schreef The Saint het volgende:
Gister ff wezen kijken voor een nieuw pak. Die oude was een beetje beschadigt op Lelystad.... :P

Ik wilde Alpinestar kopen maar dat was net te klein voor mijn 1.91 mtr. broek zat perfect maar ben iets te breed op de schouders. Jammer, dat was echt een mooi pak... ;(

Toen Dainese aan gehad, zat mij gewoon @!#$. Pijn in de knieen van die protectors als ik op de motor zit. Die doen we dus niet. Viel me echt tegen van dat merk.

Waar kwam ik uit? Bij het door Nederlanders ontworpen kleding merk: Rev'it! Dat zit mij als gegoten. Ik heb nu de zelfde outfit als ik had. Met bij passende handschoenen, van die Terminator dingen met carbon op de knokkels }) Gaaf. :}

Das makkelijk Saint. Dezelfde prikkies op meerdere forums (fora ??). :)

CU
DooV
 
Je pak ziet er echt niet mooi uit na je crash!

En jij durft dan hetzelfde te kopen :?

Lijkt mij toch dat de kwaliteit en de veiligheid van andere merken wat hoger is aan die foto's te zien.
 
:} :} :} DAINESE :} :} :}

Ben er ook mee gevallen en heeft perfect gehouden.
Kwaliteit lijkt me belangrijker dan het eerste gevoel of dat ie lekker zit, rekt uiteundelijk toch uit naar de vorm van je lichaam.
 
Das makkelijk Saint. Dezelfde prikkies op meerdere forums (fora ??). :)

CU
DooV

Hahahaha wel makkelijk, scheelt een boel typwerk ;)

Enne Saintje, ik vind dit pak je nog steeds heeel goed staan :9~ alleen moet je er niet mee vallen...
 
Je pak ziet er echt niet mooi uit na je crash!

En jij durft dan hetzelfde te kopen :?

Lijkt mij toch dat de kwaliteit en de veiligheid van andere merken wat hoger is aan die foto's te zien.

Eh... welk pak ziet er wel mooi uit als je met 140 km/pu over circuit asfalt rolt???? Dat pak wil ik dan best hebben.

In de armen zitten Knox protectoren en daar kan ik gerust nog zo'n smak mee maken hoor. Die zijn haast niet beschadigd. :}
 
Op zondag 09 juni 2002 15:57 schreef The Saint het volgende:Eh... welk pak ziet er wel mooi uit als je met 140 km/pu over circuit asfalt rolt???? Dat pak wil ik dan best hebben.
Wat ik bedenk is dat je naden het begeven hebben, als er 1 ding als laatste moet begeven bij een schuiver dan zijn't die naden wel dacht'k.
 
Op zondag 09 juni 2002 15:57 schreef The Saint het volgende:Eh... welk pak ziet er wel mooi uit als je met 140 km/pu over circuit asfalt rolt???? Dat pak wil ik dan best hebben.

Dainese. Lowsider tegen 150a160, enkel oppervlakkig zwarte strepen geen enkele schade aan de koe :}
 
Dainese zit voor geen meter. Ik kreeg na 2 minuten al zwaar last van de knieschijven. Tot overmaat van ramp kreeg ik het ook haast niet meer uit.

Nee, die Rev'it! Spullen werken goed. Bedenk wel dat het asfalt op het circuit als een soort rasp werkt. Het velen malen grover ( opener ) als het gewone weg asfalt. Daar zal er dus niet veel mee gebeuren.

Maar zullen we afspreken dat ik het volgende pak gewoon heel hou :)
 
Laatst bewerkt:
Heb van de week ook een Rev-it pak gekocht ! Ideaal, vandaag de hele dag aangehad en zit als gegoten. Zelfde verhaal als mij, die andere merken zitten mij niet lekker. Als de piccies klaar zijn, post ik wel een fotootje :)
Enne, vandaag ook een stortbui op mijn dak gehad van +/- 15 min en het pak heeft niet doorgesijpeld. (ondanks het leer is)
 
Ik wil HEEL mischien ook een volledig pak gana halen van leer.

maar dat wordt dan waarschijnlijk een Lookwell Steelmax.

lookwell heeft als voordeel dat de naden 6 keer gestikt zijn 1 aan de buitenkant 2 intern en 3keer binnenin. dus die zullen het wel houden.

tis alleen allemaal zo verekkes duur :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan