NIEUWE leden via Motorbeurs

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.823
524
Ik ben benieuwd of we nieuwe leden hebben gekregen via de motorbeurs.

Ik zie de afgelopen dagen wel ineens een paar nieuwe gezichten, zouden deze personen hier eens willen reageren, eventueel hoe en waarom.

Bedankt alvast.
 
Je moet ook nie zo nieuwsgierig zijn klojo...had je maar naar de beurs moete komen...vroeg het je net nog...maar ja...je ziet wel wie er wel en wie geen bikkels zijn he :P


edit: enne, antw op je hoe en wrom...hoe, via de pc...en waarom, tja...omdat het leuk is...waarom zit jij hier eigenlijk? :P
 
Je moet ook nie zo nieuwsgierig zijn klojo...had je maar naar de beurs moete komen...vroeg het je net nog...maar ja...je ziet wel wie er wel en wie geen bikkels zijn he :P


edit: enne, antw op je hoe en wrom...hoe, via de pc...en waarom, tja...omdat het leuk is...waarom zit jij hier eigenlijk? :P

Maximum is beledigd dat er eventueel een tweede topic komt voor nieuwe leden, ik zeg het je :+ ;)
 
Je moet ook nie zo nieuwsgierig zijn klojo...had je maar naar de beurs moete komen...vroeg het je net nog...maar ja...je ziet wel wie er wel en wie geen bikkels zijn he :P


edit: enne, antw op je hoe en wrom...hoe, via de pc...en waarom, tja...omdat het leuk is...waarom zit jij hier eigenlijk? :P

Wat is er Max, mis je je motortje?? ;)

Ik vond wo, do en vrijdag wel genoeg.

Post eens wat pics van je motor met zwart frame, luie hond. *D
 
Wat is er Max, mis je je motortje?? ;)

Ik vond wo, do en vrijdag wel genoeg.

Post eens wat pics van je motor met zwart frame, luie hond. *D

Hij zou nu toch bijna klaar moeten zijn...

Afkomen met die pics (had ik ook al IRL gezegd ;) )
En neem mee 23 maart.
 
Op zondag 24 februari 2002 18:56 schreef Gizzmo13 het volgende:Wat is er Max, mis je je motortje?? ;)

Post eens wat pics van je motor met zwart frame, luie hond. *D

Rolletje is vol, wordt morgen weggebracht!
Nog even geduld dus :P
Hij is wel mooi geworden trouwens :9~
 
Rolletje is vol, wordt morgen weggebracht!
Nog even geduld dus :P
Hij is wel mooi geworden trouwens :9~

Die Max is echt lui.

Laat gewoon Martin alles doen. Hee Martin, heeft die zelf nog wel een beetje geholpen of heb jij alles gedaan???
 
kzag toevallig stukkie staan in de Motor occasion die ik gratis kreeg op de beurs, dus count me in :) :]
 
31 geregistreerde gebruikers, 6 gasten, 3 hidden.

Het aantal gasten is iig niet echt hoog meer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan